Najlepsze sposoby na promowanie lokalnej firmy
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Moda przemija, nie tylko ta na ubrania lub dekorację wnętrz. Ta sama zasada dotyczy trendów w projektowaniu stron internetowych. Gusta konsumentów stale się zmieniają, aby więc utrzymać i zdobywać nowych klientów, trzeba dostosować wygląd oraz funkcjonalności swojej strony do panującej mody. W 2022 roku, jeżeli firma nie posiada strony internetowej, trudniej ją znaleźć konsumentom, wiąże się to także ze spadkiem zainteresowania i zaufania w stosunku do przedsiębiorstwa. Z roku na rok moda się zmienia, a trendy w projektowaniu stron internetowych w 2022 roku to już zupełnie inna bajka, niż to co proponowała większość agencji jeszcze w 2021. Współczesny użytkownik stale oczekuje ulepszonych wersji Beta. W celu zwiększenia ruchu na stronie, trzeba odpowiadać wymaganiom klientów. Interesując się założeniem bądź poprawieniem swojej strony internetowej warto zapoznać się z najnowszymi trendami, które rządzą internetem.
Minimalizm to od dawna zyskujący popularność trend panujący nie tylko na stronach internetowych, ale także w modzie, dekoracji wnętrz i wielu innych dziedzinach życia. Dlatego uważamy, że jest to niezwykle ważny faktor tworzenia nowoczesnych stron www. To co przyjemne dla oka konsumenta, od razu wydaje mu się bardziej wiarygodne. Oprócz tego minimalistyczne strony internetowe kojarzą się użytkownikowi z luksusowymi markami i produktami typu „premium”. Warto zdecydować się więc na budowę strony, która odpowiadać będzie stwierdzeniu, że mniej znaczy więcej.
Duże i funkcjonalne menu to, oczami konsumenta, znakomity atut strony. Ułatwia poruszanie się po stronie internetowej, a także atrakcyjnie wygląda. Trend ten dopiero co wchodzi, będzie więc królował w 2022 roku. Duże menu rozwijające się na całą stronę daje wiele możliwości jego projektowania i dodania wizualnego „smaczku”. Trend ten wywodzi się od sposobu projektowania aplikacji na telefony, to w aplikacjach mobilnych wysuwane menu zakrywa cały ekran telefonu, by ułatwić użytkownikowi posługiwanie się nim.
Najnowsze trendy w web designie zrywają z nudą i monotonią, użytkownicy stron www nie chcą ciągle patrzeć na takie same strony internetowe, żądają nowości. Asymetryczne elementy wprowadzone na stronę im to oferują. Przykładami asymetrycznych motywów są postaci i obiekty wystające poza zdjęcia, nierówne ułożenie kolumn, nachodzące na siebie kolory i zakładki. Trend ten sprawia, że strona wydaje się bardziej luksusowa i ciekawsza. Użytkownik z automatu czuje, że przegląda treść o eleganckim i nowoczesnym wydźwięku.
Zwykła, prosta strona WWW nie usatysfakcjonuje już konsumenta. Odwiedzający naszą stronę internetową powinien móc wejść z nią w interakcję. Nie ma co się bać dodatkowych efektów ulepszających odbiór, poruszających się, podświetlających. Użytkownik chce czuć, że ma wpływ na to co dzieje się na stronie. W nowych trendach chodzi o to żeby możliwie jak najbardziej zaciekawić, dać się zapamiętać i zyskać zaufanie. Interaktywne elementy wprowadzone na stronę pozwalają na dokonanie tego wszystkiego, ponieważ przykuwają one uwagę odwiedzającego i zapadają w jego pamięć. Daj się zapamiętać dzięki interaktywnej stronie internetowej zaopatrzonej w najnowsze trendy web design’u!
W 2022 trendy w projektowaniu stron internetowych mocno skupiać się będą na animacji. Tak jak interaktywność, animacje dają użytkownikowi wrażenie jakby strona żyła. Nietuzinkowe animacje – poruszające się elementy, filmiki i zdjęcia – pozwalają na zaprojektowanie unikalnej strony internetowej odpowiadającej najnowszym trendom 2022. Jeśli chcemy się w nie wpisać i zwiększyć zainteresowanie naszą pracą, powinniśmy urozmaicać naszą stronę internetową subtelnymi animacjami polepszającymi odbiór strony.
Ustawianie ciemnego motywu na stronie internetowej to dość świeży trend. Zaczerpnięty został od aplikacji mobilnych. Tryb nocny sprawia, że użytkownik może bez problemu i bólu oczu przeglądać naszą stronę nawet w ciemnym pomieszczeniu. Tak zwany „tryb nocny” oznacza, że wszystkie elementy strony zmieniają barwy na ciemniejsze. Wiele nowych trendów 2022 wykształciło się na podstawie funkcjonalności urządzeń mobilnych, w końcu to z nich w dużej mierze korzystają teraz użytkownicy internetu. Warto więc spełniać oczekiwania potencjalnych konsumentów i iść z biegiem czasu.
Rok 2022 w projektowaniu stron internetowych rysuje się wyraźnymi barwami. Na nowoczesnych stronach internetowych, nawet tych minimalistycznych, królują teraz wyraziste, wręcz jaskrawe kolory. Wszystko po to, aby odwiedzający stronę zapamiętał ją jak najdłużej. Nie trzeba decydować się od razu na pełną gamę neonowych barw. Wyraźny kolorystyczny akcent, odpowiednio wkomponowany w spójnie zgraną całość, wyróżni stronę internetową na tle pozostałych. Taki akcent kolorystyczny spełni dodatkową funkcję, jeżeli kojarzyć się będzie ze specyfiką oferowanych przez daną stronę dóbr lub usług, tudzież marki. Silniej wbije się w pamięć i na zasadzie skojarzeń kolorystycznych wywrze większe wrażenie na odbiorcy.
Scrollytelling to niezwykły, nowoczesny trend na miarę 2022 roku. Pojawienie się tego trendu uwydatnia fakt, że internet dla współczesnego społeczeństwa jest niesamowicie ważnym środkiem przekazu. Wymyślane są coraz to nowsze sposoby na wykorzystanie danego medium do powiedzenia tego, co chce się powiedzieć. Scrollytelling to nowy trend pozwalający na opowiedzenie swojej historii, przedstawienie produktu, usługi lub miejsca scrollując stronę w dół. Odwiedzający wchodzi na stronę i przewija w dół, w czasie jak przewija poznaje kolejne elementy spójnej opowieści. Scrollytelling to pomysł na niezwykle innowacyjną i ciekawą stronę lub podstronę, każdy użytkownik na pewno zostanie oczarowany tak nowatorskim sposobem przedstawienia, tego co chcemy mu zaoferować. Zwłaszcza, że niewiele stron WWW zdecydowało się jeszcze na scrollytelling.
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji strony internetowej i innych działań online, mający na celu zwiększenie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania …
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl