Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Identyfikacja wizualna

Oferta

Jesteśmy godnym zaufania przedsiębiorstwem Ad-site 2.0, specjalizującym się w profesjonalnym tworzeniu stron internetowych. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam zapewnić solidne wykonanie każdej strony internetowej, którą tworzymy.

Koncentrujemy się na dostarczeniu kompleksowych rozwiązań, które w pełni dopasujemy do potrzeb Twojego biznesu.

Logo, logotyp, księga znaków

Oferujemy profesjonalne projekty logo dopasowane do potrzeb Twojego biznesu. Nasze logo są wyjątkowe i łatwo rozpoznawalne, co przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Dzięki naszym usługom zyskasz wizerunek marki, która pozostaje w pamięci klientów. 

Wizytówki, ulotki, banery

Oferujemy profesjonalne projekty wizytówek oraz ulotek, które pomogą w promocji Twojego biznesu. Nasze projekty są dopasowane do Twoich potrzeb i wyróżniają się estetycznym wykonaniem. Dzięki naszym usługom zyskasz materiały reklamowe, które przyciągną uwagę klientów i pomogą Ci zwiększyć sprzedaż. 

Obróbka zdjęć

Oferujemy usługi profesjonalnej obróbki zdjęć, które poprawią ich jakość i zwiększą ich atrakcyjność. Nasze doświadczenie oraz nowoczesne narzędzia pozwalają nam na retuszowanie, kolorowanie, wycinanie i wiele innych operacji, które pozwolą na uzyskanie idealnego efektu. 

Grafiki, infografiki

Zapewniamy usługi profesjonalnego projektowania grafik i infografik, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów oraz charakteryzują się eleganckim wykonaniem. Dzięki naszym usługom, klient zyska wyjątkowe materiały reklamowe, które przyczynią się do skutecznej promocji biznesu. Nasza wiedza i kreatywność umożliwiają nam tworzenie projektów zgodnych z najnowszymi trendami w branży.

Ostatnie realizacje

Zakończyliśmy ostatnio kilka projektów stron internetowych opartych na platformie WordPress dla naszych klientów. Każda z nich była zaprojektowana zgodnie z indywidualnymi potrzebami i wymaganiami klientów, a także zoptymalizowana pod kątem szybkości ładowania i responsywności. Jesteśmy dumni z efektów naszej pracy i cieszymy się z zadowolenia naszych klientów z ich nowych stron internetowych.

Dlaczego z Ad-Site 2.0?

Wieloletnie doświadczenie

Działamy na rynku marketingu od wielu lat i przez ten czas zaprojektowaliśmy liczne logotypy, sygnety i projekty graficzne dla firm z najróżniejszych branż.

Kreatywność i pasja
Nasz dział graficzny zaprojektuje całą identyfikację wizualną dla dowolnej firmy, zgodną z otrzymanymi wytycznymi oraz trendami marketingowymi.
Stały kontakt z klientem

Na każdym etapie współpracy utrzymujemy bieżący kontakt z klientem, aby wybrać najbardziej satysfakcjonujący projekt graficzny i całkowicie spełnić jego oczekiwania.

Identyfikacja zgodna z filozofią marki

W agencji Ad-Site 2.0 najważniejsza jest dla nas satysfakcja naszych klientów, dlatego przy projektowaniu graficznym kierujemy się nie tylko niepowtarzalną estetyką, ale także najnowszymi trendami i regułami marketingu oraz psychologii biznesu. Szczególną wagę przywiązujemy do otrzymywanych wytycznych i opinii, dzięki czemu dostosowujemy naszą pracę do potrzeb klienta. Priorytetem naszych specjalistów jest Twoje zadowolenie oraz sukces Twojego biznesu.

Logo i logotyp

Czym różni się logotyp od logo? Otóż ten pierwszy zawiera się w drugim. Logo to całościowy symbol rozpoznawany przez klientów. Logotyp to zaś stylizowana nazwa firmy stanowiąca fundament identyfikacji wizualnej. W skład logo wchodzą też takie elementy jak tagline, czyli chwytliwe hasło reklamowe oraz tzw. sygnet będący symbolem marki. Odpowiednie zaprojektowanie logo to absolutna podstawa marketingu, bez której odniesienie sukcesu jest właściwie niemożliwe.

Księga znaków

Możliwe zastosowania elementów identyfikacji wizualnej, ich ustandaryzowane warianty i wygląd, kolorystyka przypisana do firmy, wytyczne co do oklejania służbowych samochodów i fasonu odzieży — to wszystko i wiele więcej reguluje księga znaku tworzona przez grafika kreatywnego. Ponadto jej zawartości nie wolno wykorzystywać bez zgody, dlatego jej stworzenie stanowi swoiste zabezpieczenie prawne.

Kolorystyka

Od dawna wiadomo, że różne barwy oddziałują na emocje w odmienny sposób, dlatego ich odpowiednie dobranie stanowi dużo ważniejszą kwestię niż mogłoby się wydawać. Tylko specjaliści z działu graficznego o odpowiedniej wiedzy są w stanie zaprojektować taką identyfikację, by Twoja firma wzbudzała pozytywne odczucia. Do tego niektóre kolory nierzadko przypisane są kulturowo do poszczególnych branż, zatem znajomość rynku marketingowego również jest nieodzowna.

Druki firmowe, ulotki i wizytówki

Częściami składowymi identyfikacji wizualnej są również materiały reklamowe. Wszelkiego rodzaju wizytówki, dokumenty biznesowe, ulotki promocyjne i gadżety muszą współgrać z estetyką obowiązującą w danej firmie. To doskonała metoda promowania własnej działalności, dlatego spójność stylistyczna także materialnych, namacalnych elementów pozostaje niezbędnym składnikiem identyfikacji firmy.

Najczęściej zadawane pytania

Na identyfikację wizualną składa się wiele czynników. Ogólnie jednak jest ona zbiorem symboli, haseł reklamowych, kolorów, wzorów i innych elementów wizualnych, które pozwalają na skonstruowanie identyfikacji firmy na rynku, a przez to wyróżnienie jej spośród konkurencji. Prawidłowo wykonana identyfikacja wizualna pozwala nie tylko na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, ale też osiągnięcie sukcesu rynkowego. Kształty, barwy, typografia, chwytliwe tagline’y — to wszystko oddziałuje bowiem na odbiorców zarówno na poziomie świadomym, jak i podświadomym.

Każdy przedsiębiorca chciałby pokonać swoich biznesowych rywali w wyścigu o zainteresowanie klientów, zwłaszcza w branżach, w których konkurencja jest bardzo duża i zażarta. Aby to osiągnąć, nie można korzystać z nieciekawych, powtarzalnych wzorów, chybionych haseł ani niecharakterystycznych logo. Nazwanie swojej firmy podobnie do setki innych albo stworzenie logotypu niewyróżniającego się niczym spośród branżowych rywali sprawi, że Twój biznes zatonie w rynkowym morzu.

Na samych charakterystycznych wzorach projektowanie identyfikacji wizualnej się nie kończy. Kolorystyka jest równie ważna i nie chodzi wyłącznie o walory estetyczne. Poszczególne barwy oddziałują bowiem na odbiorcę w sposób podświadomy. Poza odpowiednim dobraniem do siebie kolorów, by właściwie prezentowały się razem, trzeba wziąć też pod uwagę ich konotacje, w tym ewentualne powiązania z daną branżą. Źle dopasowana kolorystyka może bardzo łatwo zniechęcić potencjalnego klienta i wywołać w nim nieprzyjemne odczucia.

Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej niesie ze sobą jeszcze jedną korzyść. Niepowtarzalne logo czy hasło reklamowe, zwłaszcza w przypadku stworzenia księgi znaków, pozwala nie tylko odróżnić się od konkurencji, lecz także uchronić się przed ewentualną pomyłką ze strony klienta lub niepożądanym wykorzystaniem Twojego projektu przez kogoś innego. Identyfikacja wizualna to więc, poza zastosowaniem marketingowym, również zabezpieczenie wizerunkowe oraz prawne.

Identyfikacja wizualna jest niezbędna dla każdej firmy, ponieważ pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki oraz zwiększa zaufanie klientów. Spójny i konsekwentny wizerunek firmy pozwala na łatwiejsze przekazywanie informacji o marce i budowanie pozytywnego wizerunku.

Elementy identyfikacji wizualnej to przede wszystkim logo, kolory, czcionki, grafiki, wizytówki, papier firmowy, strona internetowa i wszelkie materiały promocyjne. Wszystkie te elementy powinny być spójne i konsekwentne, aby wizerunek firmy był klarowny i łatwo rozpoznawalny.

Spójna identyfikacja wizualna pozwala na łatwiejsze przekazywanie informacji o firmie, zwiększenie rozpoznawalności marki, budowanie pozytywnego wizerunku, a także ułatwia proces projektowania materiałów reklamowych. To wszystko przekłada się na zwiększenie wartości marki, poprawę postrzegania jej w oczach klientów oraz zwiększenie sprzedaży.

Kolory odgrywają ważną rolę w identyfikacji wizualnej, ponieważ mają mocny wpływ na emocje i odczucia klientów. Dobrze dobrane kolory mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększyć jej rozpoznawalność. W zależności od branży i celów, odpowiednio dobrane kolory mogą mieć różne znaczenia i przekazywać różne wartości.

 

Opinie klientów

Profesjonalna obsługa od pierwszego spotkania do zakończenia strony. Obecnie prowadzona kampania reklamowa przynosi nam wiele korzyści.
Krzysztof Zapaśnik
CEO Agencja i-design
Współpracuje z Adsite od prawie czterech lat i zawsze jestem w pełni zadowolony. Wysoka jakość w dobrej cenie.
Szymon Kulig
Anhyfloors
Od kilku lat wszystkie sprawy związane z prowadzeniem naszej firmy w internecie wykonywane są przez agencję adsite z bardzo dobrym skutkiem. Polecam
Daria Mizera
PHU Mizera
Strona hurtowni stali hurtostal2 wykonana w ekspresowym czasie zgodnie z naszymi wszystkimi wymaganiami. Polecam Ad-Site 2.0.
Grzegorz
Hurtostal 2
Właśnie odebraliśmy projekt od Ad-site 2.0. Gratuluję cierpliwości. Jesteśmy bardzo wymagającym klientem, wszystkie uwagi jednak skrupulatnie zostały powprowadzane.
Tobiasz Lipka
Inwestycje z widokiem
Strona internetowa z dołączonym sklepem internetowym oraz pełna kampania reklamowa pozwoliła naszej szkole rozwinąć skrzydła i zapełnić sale lekcyjne.
Marta
World school

Wspieramy firmy na terenie całej Polski

Skontaktuj się z nami