
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Jesteśmy godnym zaufania przedsiębiorstwem Ad-site 2.0, specjalizującym się w profesjonalnym tworzeniu stron internetowych. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam zapewnić solidne wykonanie każdej strony internetowej, którą tworzymy.
Koncentrujemy się na dostarczeniu kompleksowych rozwiązań, które w pełni dopasujemy do potrzeb Twojego biznesu.
Oferujemy profesjonalne projekty logo dopasowane do potrzeb Twojego biznesu. Nasze logo są wyjątkowe i łatwo rozpoznawalne, co przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Dzięki naszym usługom zyskasz wizerunek marki, która pozostaje w pamięci klientów.
Oferujemy profesjonalne projekty wizytówek oraz ulotek, które pomogą w promocji Twojego biznesu. Nasze projekty są dopasowane do Twoich potrzeb i wyróżniają się estetycznym wykonaniem. Dzięki naszym usługom zyskasz materiały reklamowe, które przyciągną uwagę klientów i pomogą Ci zwiększyć sprzedaż.
Oferujemy usługi profesjonalnej obróbki zdjęć, które poprawią ich jakość i zwiększą ich atrakcyjność. Nasze doświadczenie oraz nowoczesne narzędzia pozwalają nam na retuszowanie, kolorowanie, wycinanie i wiele innych operacji, które pozwolą na uzyskanie idealnego efektu.
Zapewniamy usługi profesjonalnego projektowania grafik i infografik, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów oraz charakteryzują się eleganckim wykonaniem. Dzięki naszym usługom, klient zyska wyjątkowe materiały reklamowe, które przyczynią się do skutecznej promocji biznesu. Nasza wiedza i kreatywność umożliwiają nam tworzenie projektów zgodnych z najnowszymi trendami w branży.
Działamy na rynku marketingu od wielu lat i przez ten czas zaprojektowaliśmy liczne logotypy, sygnety i projekty graficzne dla firm z najróżniejszych branż.
Na każdym etapie współpracy utrzymujemy bieżący kontakt z klientem, aby wybrać najbardziej satysfakcjonujący projekt graficzny i całkowicie spełnić jego oczekiwania.
W agencji Ad-Site 2.0 najważniejsza jest dla nas satysfakcja naszych klientów, dlatego przy projektowaniu graficznym kierujemy się nie tylko niepowtarzalną estetyką, ale także najnowszymi trendami i regułami marketingu oraz psychologii biznesu. Szczególną wagę przywiązujemy do otrzymywanych wytycznych i opinii, dzięki czemu dostosowujemy naszą pracę do potrzeb klienta. Priorytetem naszych specjalistów jest Twoje zadowolenie oraz sukces Twojego biznesu.
Częściami składowymi identyfikacji wizualnej są również materiały reklamowe. Wszelkiego rodzaju wizytówki, dokumenty biznesowe, ulotki promocyjne i gadżety muszą współgrać z estetyką obowiązującą w danej firmie. To doskonała metoda promowania własnej działalności, dlatego spójność stylistyczna także materialnych, namacalnych elementów pozostaje niezbędnym składnikiem identyfikacji firmy.
Na identyfikację wizualną składa się wiele czynników. Ogólnie jednak jest ona zbiorem symboli, haseł reklamowych, kolorów, wzorów i innych elementów wizualnych, które pozwalają na skonstruowanie identyfikacji firmy na rynku, a przez to wyróżnienie jej spośród konkurencji. Prawidłowo wykonana identyfikacja wizualna pozwala nie tylko na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, ale też osiągnięcie sukcesu rynkowego. Kształty, barwy, typografia, chwytliwe tagline’y — to wszystko oddziałuje bowiem na odbiorców zarówno na poziomie świadomym, jak i podświadomym.
Każdy przedsiębiorca chciałby pokonać swoich biznesowych rywali w wyścigu o zainteresowanie klientów, zwłaszcza w branżach, w których konkurencja jest bardzo duża i zażarta. Aby to osiągnąć, nie można korzystać z nieciekawych, powtarzalnych wzorów, chybionych haseł ani niecharakterystycznych logo. Nazwanie swojej firmy podobnie do setki innych albo stworzenie logotypu niewyróżniającego się niczym spośród branżowych rywali sprawi, że Twój biznes zatonie w rynkowym morzu.
Na samych charakterystycznych wzorach projektowanie identyfikacji wizualnej się nie kończy. Kolorystyka jest równie ważna i nie chodzi wyłącznie o walory estetyczne. Poszczególne barwy oddziałują bowiem na odbiorcę w sposób podświadomy. Poza odpowiednim dobraniem do siebie kolorów, by właściwie prezentowały się razem, trzeba wziąć też pod uwagę ich konotacje, w tym ewentualne powiązania z daną branżą. Źle dopasowana kolorystyka może bardzo łatwo zniechęcić potencjalnego klienta i wywołać w nim nieprzyjemne odczucia.
Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej niesie ze sobą jeszcze jedną korzyść. Niepowtarzalne logo czy hasło reklamowe, zwłaszcza w przypadku stworzenia księgi znaków, pozwala nie tylko odróżnić się od konkurencji, lecz także uchronić się przed ewentualną pomyłką ze strony klienta lub niepożądanym wykorzystaniem Twojego projektu przez kogoś innego. Identyfikacja wizualna to więc, poza zastosowaniem marketingowym, również zabezpieczenie wizerunkowe oraz prawne.
Identyfikacja wizualna jest niezbędna dla każdej firmy, ponieważ pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki oraz zwiększa zaufanie klientów. Spójny i konsekwentny wizerunek firmy pozwala na łatwiejsze przekazywanie informacji o marce i budowanie pozytywnego wizerunku.
Elementy identyfikacji wizualnej to przede wszystkim logo, kolory, czcionki, grafiki, wizytówki, papier firmowy, strona internetowa i wszelkie materiały promocyjne. Wszystkie te elementy powinny być spójne i konsekwentne, aby wizerunek firmy był klarowny i łatwo rozpoznawalny.
Spójna identyfikacja wizualna pozwala na łatwiejsze przekazywanie informacji o firmie, zwiększenie rozpoznawalności marki, budowanie pozytywnego wizerunku, a także ułatwia proces projektowania materiałów reklamowych. To wszystko przekłada się na zwiększenie wartości marki, poprawę postrzegania jej w oczach klientów oraz zwiększenie sprzedaży.
Kolory odgrywają ważną rolę w identyfikacji wizualnej, ponieważ mają mocny wpływ na emocje i odczucia klientów. Dobrze dobrane kolory mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększyć jej rozpoznawalność. W zależności od branży i celów, odpowiednio dobrane kolory mogą mieć różne znaczenia i przekazywać różne wartości.
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl