Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Pozycjonowanie strony www, sklepu internetowego

Zostaw numer telefonu a oddzwonię do Ciebie:

Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to długotrwały oraz złożony proces, który polega na wykonaniu wielu zaplanowanych wcześniej czynności, mający na celu podniesienie pozycji wybranych słów kluczowych. Głównym celem pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej tzn. umożliwienie szerokiemu gronu odbiorców dotarcie do oferty danej firmy za pośrednictwem wyszukiwarki Google.

On-page

Czyli optymalizacja kodu źródłowego wykonywana w taki sposób aby spełnić wymogi wyszukiwarki Google, m.in.: ustawienie meta title, meta description, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (responsywność), przyspieszenie szybkości ładowania itp.

Off-page

Jest to zwiększenie popularności strony internetowej poprzez umieszczanie w różnych miejscach wysokiej jakości linków przychodzących. Przekłada się to na poprawę pozycji, a także zwiększenie ilości odwiedzin.

W skład oferty pozycjonowania wchodzą

Wstępna analiza rynku
Pierwszym etapem pozycjonowania na który trzeba zwrócić uwagę jest wstępna analiza rynku. Przeprowadzana jest w celu uzyskania informacji na temat konkurencyjności, trudności, wstępnego kosztorysu, opłacalności.
Dobór słów kluczowych

W procesie pozycjonowania wybór dobrych dla danej strony słów kluczowych jest kwestią niezwykle istotną gdyż to na nich opierać się będzie cała kampania. Wybrane słowa muszą generować wejścia od osób wstępnie zainteresowanych zakupem.

Optymalizacja strony
Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania jest jednym z dwóch głównych czynników, które decydują o tym jakie pozycje uda się osiągnąć. W praktyce jest to dostosowanie struktury, kodu, nawigacji strony do wybranych wytycznych.
Wartościowe treści

Content is king! Zdanie, które powtarzane jest od kilku lat. Treści, które są dobre dla potencjalnych klientów czy też spełniają wymagania wyszukiwarki – budują zaufanie, generują nowe odwiedziny, podnoszą pozycje w Google.

Link building

Link building to budowanie profilu wysokiej jakości linków przychodzących, które poprawiają pozycje oraz generują dodatkowy ruch Jest to jedna z najtrudniejszych części pozycjonowania ze względu na to że linki te muszą posiadać pewne parametry. Dodawanie ich w niedozwolony sposób może skończyć się karą.

Cennik
Zróżnicowanie cen pozycjonowania jest ogromne ze względu na branżę, zasięg, grupę docelową, konkurencyjność, jakość posiadanej strony internetowej – dlatego zazwyczaj usługa wyceniana jest indywidualnie.

Dlaczego warto pozycjonować?

Powodów dla, których warto pozycjonować swoją stronę WWW jest wiele. Przede wszystkim jest to wzrost liczby sprzedaży oraz budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów. Dobrze wykonana strategia zapewni nam wyżej podane rezultaty stosunkowo niskim kosztem. Pozycjonowanie może dać Tobie przewagę nad konkurencją nawet jeżeli Twoja firma to jeszcze small biznes. Jak to możliwe? Wszyscy walczą o najbardziej popularne słowa kluczowe, co często jest po prostu nie opłacalne. Warto znaleźć swoją grupę docelową i skupić się na frazach, które przyniosą Tobie realny zysk. Jest to skuteczne rozwiązanie dla firm lokalnych gdzie sam proces przebiega sprawnie, a koszty są niższe.

Podsumowanie: warto pozycjonować stronę internetową ze względu na łatwe dotarcie do wybranej grupy docelowej stosunkowo niskim kosztem.

Zalety pozycjonowania

  • Wzrost liczby odwiedzin
  • Wzrost sprzedaży
  • Stosunkowo niski koszt pozyskania klienta
  • Budowanie przewagi nad konkurencją
  • Zwiększenie rozpoznawalności i zaufania do marki
  • Ułatwione dotarcie do grupy docelowej
  • Możliwość pozycjonowania w mapach google
  • Możliwość trafienia do konkretnej grupy docelowej
  • Możliwość stopniowego rozwoju

Pozycjonowanie lokalne

Polega na zwiększeniu widoczności witryny na wybranym zasięgu terytorialnym, np: dzielnica, miasto, powiat, województwo. Optymalizacja przeprowadzana jest z myślą o frazach powiązanych stricte z określoną lokalizacją geograficzną. Oferta pozycjonowania lokalnego skierowana jest zatem głównie do firm prowadzących biznesy usługowe.

Koszt pozycjonowania lokalnego ze względu na większą szczegółowość słów kluczowych jest stosunkowo niski. Z tego typu promocji mogą skorzystać takie branże jak: lokalne restauracje, salony kosmetyczne, fryzjerzy, mechanicy, zakłady optyczne itp. Dzieje się tak ponieważ konkurencją w takim układzie są firmy działające tylko na danym obszarze, a nie na terenie całego kraju.

Pozycjonowanie regionalne nie różni się wiele od tradycyjnego, natomiast jest kilka rzeczy, które w tego typu promocji są niemal niezbędne aby skutecznie pozyskiwać nowych klientów.

Są to:

  • optymalizacja strony on-site, w której zawrzemy nie tylko nazwy produktów, usług lecz także nazwy danego regionu.
  • wizytówka w Google Maps: punkt ten jest szczególnie ważny ze względu na budowanie zaufania w oczach Google, a także aby maksymalnie ułatwić potencjalnym klientom zlokalizowanie firmy, jej danych adresowych itp.
  • linki przychodzące z lokalnych źródeł, może to być np. urząd miasta.
  • utworzenie profilu Google Moja Firma.
  • umocnienie pozycji na lokalnym rynku Google.
  • relatywnie niższy koszt reklamy ze względu na ograniczony zasięg.
  • możliwość utworzenia spersonalizowanej kampanii SEO.
  • szybsze efekty ze względu na mniejszą konkurencyjność.
  • ułatwione dotarcie do grupy docelowej.
  • możliwość pozycjonowania w Mapach Google.
  • możliwość trafienia do konkretnej grupy docelowej
 

Pozycjonowanie lokalne to bardzo skuteczna metoda, która generuje niewielki ruch natomiast bardzo wartościowy, dlatego że na stronę trafiają w większości klienci, którzy są już gotowi skorzystać z usługi lub nabyć dany produkt.

Myśl globalnie ale działaj lokalnie.

W dobie dużej – i wciąż rosnącej – konkurencji, należy przyjąć strategię, która z jednej strony umocni pozycję Twojej firmy, z drugiej – sprawi, że będzie postrzegana jako inkluzywna. Lokalne firmy pozyskują swoich klientów nie tylko z polecenia. Rozwój technologii sprawił, że większość usług obecnie wyszukuje się za pośrednictwem Internetu. Ważna jest nie tylko przejrzysta strona internetowa ale również wizytówka w Google czy profil w mediach społecznościowych. Sama obecność w Internecie jednakże nie wystarczy. Aby dotrzeć do szerszej grupy klientów, firma potrzebuje skutecznej promocji. Jednym z takich narzędzi jest pozycjonowanie lokalne. Znalezienie się w czołówce stron wymaga wdrożenia szeregu działań oraz znajomości wielu narzędzi. Zlecenie naszej agencji pozycjonowania lokalnego Twojej firmy to decyzja, którą musisz podjąć jeżeli zależy Ci na wygraniu z konkurencją, a tym samym – pozyskaniu nowych klientów. My zajmiemy się promocją Twojej firmy obejmującą między innymi optymalizację techniczną strony oraz zdobycie mocnych odnośników do niej, a Ty skupisz się na swoich klientach.

Nie wiesz czy pozycjonowanie lokalne jest odpowiednie dla Twojej firmy?

Twoja firma świadczy usługi na najwyższym poziomie, a mimo to cierpisz na brak klientów? O Twojej marce słyszeli tylko najbliżsi sąsiedzi? Po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową haseł stricte powiązanych z Twoją branżą oraz świadczonymi przez Ciebie usługami, widzisz tylko strony konkurencji? Jeżeli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś „tak”, usługa pozycjonowania lokalnego jest tym, czego potrzebuje Twoja firma.

Skuteczne pozycjonowanie lokalne, czyli jak pozyskać klientów z danego miasta lub regionu.

Aby zrozumieć znaczenie pozycjonowania lokalnego, należy najpierw wyjaśnić czym jest. Pozycjonowanie lokalne jest to szereg działań prowadzący do pojawienia się strony wysoko w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Słowa te odgrywają kluczową rolę, ponieważ zawierają nazwę usługi wraz ze wskazaniem: dzielnicy, miasta albo regionu. Po wpisaniu fraz lokalnych, poza adresami stron internetowych przedsiębiorstw oferujących konkretne usługi, wyświetlają się również wizytówki Google Moja Firma – to właśnie tam powinna widnieć nazwa Twojej firmy.

Co daje pozycjonowanie lokalne?

Przede wszystkim pomaga poprawić widoczność strony internetowej w wynikach organicznych. Przekłada się to oczywiście na zwiększenie liczby klientów ale nie tylko. Ważne są również zapytania kierowane drogą mailową oraz telefoniczną. Buduje to pozycję firmy.

Pozycjonowanie lokalne – na czym polega?

Pozycjonowanie, czyli usługa dzięki której Twoja witryna znajdzie się na czołowych pozycjach na wybrane frazy kluczowe ma istotne znaczenie na widoczność firmy w Internecie. Frazy kluczowe to nic innego jak odpowiednio dobrane słowa związane z profilem działalności Twojej firmy. Ich odpowiedni dobór umożliwia dotarcie do osób, które poszukują firmy lokalnej, świadczącej usługi w wybranym przez nich zakresie. Wytłumaczymy to na przykładzie. Pan Kowalski mieszka w dzielnicy Jeżyce w Poznaniu. Pilnie potrzebuje skorzystać z usług dentysty. Wpisuje zatem w wyszukiwarkę Google hasła „dentysta Jeżyce” lub „tanie i dobre usługi dentystyczne Poznań”. Zależy Mu bowiem nie tylko na jakości usługi i niskiej cenie ale również na bliskości gabinetu świadczącego usługi.

SEO lokalne to nie tylko odpowiednio dobrane frazy kluczowe ale również prawidłowa konfiguracja i zarządzanie wizytówką w Google Moja Firma. Prawidłowo skonfigurowana wizytówka wyświetla nie tylko profil firmy z podstawowymi informacjami na szczycie wyszukań ale również widnieje w Mapach Google, dzięki czemu Pan Kowalski wybierze gabinet, który znajduje się w bliskiej odległości od jego miejsca zamieszkania.

Skuteczne pozycjonowanie stron oraz wizytówek, czyli dlaczego My?

Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu widoczności Twojej strony w wynikach wyszukiwania, powierz nam pozycjonowanie lokalne swojego biznesu. Zdobyta wiedza i doświadczenie sprawiają, że świadczone przez nas usługi są na najwyższym poziomie. Przygotowana strategia przyniesie Twojej firmie realne korzyści, czego efektem będą nie tylko nowi klienci ale również wysoka pozycja Twojej strony oraz wizytówki w wynikach wyszukiwania.

Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego nie tylko działamy ale również słuchamy. Wspólnie wybierzemy frazy, które nie tylko charakteryzują się wysoką miesięczną ilością wyszukań ale odzwierciedlają również profil Twojej firmy i świadczonych przez nią usług. Pod wybrane wspólnie frazy, przeprowadzona zostanie optymalizacja, która szybko przyniesie spodziewane efekty w postaci: dla nas – kolejnego zadowolonego Klienta, dla Ciebie – zwiększonej liczby klientów, a tym samym wyższych zarobków.

Korzystamy z profesjonalnych narzędzi w celu uzyskania jak najlepszych efektów.

Ahrefs, Surfer czy SemStorm – nie musisz znać tych nazw, ważne że dzięki nim zdobędziemy dla Twojej firmy nowych klientów. W celu dokładniejszego poznania klienta i jego potrzeb sięgamy po różne narzędzia. Optymalizacja procesów i komunikacji marketingowej możliwa jest dzięki Data Driven, czyli pracy w modelu opartym o konkretne zbiory danych. W połączeniu z content marketingiem, czyli strategią polegającą na tworzeniu wartościowych i dobrze zoptymalizowanych treści, jesteśmy w stanie wygenerować tysiące nowych wejść na Twoją stronę.

Wzmożony ruch na stronie, czyli co zyskujesz z pozycjonowania lokalnego zleconego naszej agencji?

Doświadczenie, wiedza oraz najważniejsze – zadowoleni klienci. To wyróżnia nas na tle konkurencji. Dla nas klient jest najważniejszy, dlatego też posiadamy w swojej ofercie propozycje skierowane do lokalnych przedsiębiorców. Proponowane przez nas rozwiązania są nieszablonowe, dzięki czemu świadczone przez nas usługi w zakresie pozycjonowania stron w Google są tak skuteczne. Decydując się na pozycjonowanie lokalne, zapewnimy Twojej firmie optymalizację strony zgodną z wytycznymi wyszukiwarki Google, a tym samym – znacznie zwiększymy widoczność Twojej marki.

Zastanawiasz się czy nasza agencja Ad-Site 2.0 sprawdzi się jako rzetelny partner do współpracy przy pozycjonowaniu lokalnym?

  • Po pierwsze – szeroki zakres usług. Nie od dziś wiadomo, że SEO to nie tylko zapewnienie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Wykorzystujemy zdobytą wiedzą – nie tylko z zakresu pozycjonowania ale również szeroko pojętego marketingu internetowego – w celu między innymi zapewnienia optymalizacji ścieżki konwersji oraz profesjonalnej obsługi social media, ponieważ stwierdzenie „jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz” jest wciąż aktualne.
  • Nasze działania charakteryzuje indywidualne podejście do każdego Klienta. Zależy nam na poznaniu Ciebie, Twojego biznesu, oferowanych przez Ciebie produktów lub usług oraz planów na przyszłość. Dzięki temu jesteśmy w stanie przygotować spersonalizowaną ofertę obejmującą nie tylko ścieżkę konwersji oraz również optymalizację strony i właściwe treści.
  • Dla nas liczą się ludzie – zarówno klienci, jak i osoby zasilające szeregi naszej agencji. Sukces Twojej firmy leży w rękach specjalistów posiadających zarówno wiedzę, jak i doświadczenie. Najlepszym potwierdzeniem są opinie zadowolonych Klientów.
  • Na każdym etapie współpracy, masz wpływ na realizację wykonywanych przez nas działań. Udostępniamy naszym Klientom informacje oraz umożliwiamy bezpośredni kontakt ze specjalistą zajmującym się Twoją firmą. Ponadto, wyniki naszych działań publikujemy w czytelnych raportach, do których masz wgląd. Lubimy wyzwania i swoją pracę wykonujemy z pasją, dla nas nie istnieje pojęcie „wymagający klient”.
  • Nasza agencja może i ni e posiada kilkunastoletniego doświadczenia ale nadrabiamy to ciężką pracą i charyzmą. Zajmujemy się pozycjonowaniem lokalnym stron z każdej branży, a na efekty naszej pracy nie trzeba długo czekać. Robimy to, co lubimy i robimy to dobrze.

Google Maps

Mające kluczowe znaczenie w przypadku zwiększania widoczności firmy na rynku lokalnym. Czemu? Po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnych fraz, poza adresami stron internetowych, pojawia się również mapa z wizytówkami wybranych firm lokalnych. To w nich osoby szukające konkretnej usługi znajdą takie informacje o firmie jak dane kontaktowe, zakres wykonywanych usług czy lokalizacja i wskazówki dojazdu. Optymalizacja Google Moja Firma jest zatem bardzo istotnym elementem pozycjonowania lokalnego, który może mieć istotny wpływ na wybór Twojej firmy, a nie konkurencji.

Pozycjonowanie lokalne – jaki pakiet wybrać?

Cena pozycjonowania lokalnego zależy od wielu czynników. Należą do nich między innymi branża, w jakiej działa Twoja firma, konkurencja oraz ilość i popularność fraz kluczowych. Dlatego też, cennik pozycjonowania lokalnego ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta. Dopiero po analizie wszystkich czynników, jesteśmy w stanie określić zakres działań oraz czas, który będziemy musieli przeznaczyć na wypozycjonowanie Twojej strony.

Klient i Jego zadowolenie są dla nas najważniejsze. Jeżeli po zapoznaniu się z cennikiem, nie znalazłeś oferty, która Cię zadowala, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci na propozycje. Z chęcią przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę dopasowaną zarówno do Twoich potrzeb, jak i budżetu, którym dysponujesz.

Masz pytania? Możliwe, że odpowiedzi na nie znajdziesz poniżej, czyli FAQ.

Lokal SEO to ogół działań mających na celu promocję strony i/lub wizytówki Google w wynikach wyszukiwania powiązanych z daną lokalizacją. Główną rolę odgrywają frazy kluczowe zawierające odpowiednio nazwę dzielnicy, miasta lub danego regionu, na przykład „dentysta Poznań”. SEO lokalne ma bardzo duże znaczenie w przypadku biznesów usługowych, świadczących swoje usługi stacjonarnie lub oferujących dojazd do klienta w obrębie dzielnicy lub miasta. W przypadku pozycjonowania lokalnego, równie ważne co wysoka pozycja strony w wyszukiwaniach jest spójność informacji w wizytówce Google. To w niej potencjalny klient znajdzie najpotrzebniejsze informacje – nazwę firmy, dane kontaktowe, adres oraz wskazówki dojazdu.

Klient oraz jego zadowolenie są dla nas najważniejsze, dlatego też oferujemy umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Zależy nam na długotrwałej współpracy, jednakże to od klienta zależy czy będzie chciał ją kontynuować.

Czas pozycjonowania i oczekiwanie na efekty zależą od wielu czynników, dlatego też nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Jakie są to czynniki? Do najważniejszych i wpływających na czas pozycjonowania należą: historia domeny, aktualna pozycja w wyszukiwaniach Google, skala działalności oraz branża, w jakiej działa firma, publikowane treści, profil linków, konkurencja oferująca usługi lub produkty o podobnej tematyce czy aspekty techniczne. Pierwsze efekty pozycjonowania strony widoczne są zazwyczaj po 3 miesiącach, jednakże należy pamiętać, że pozycjonowanie to proces ciągły, a więc ważna jest systematyczna optymalizacja. Konsekwentnie prowadzony ruch na stronie oraz utrzymywanie osiągniętych pozycji prowadzą do sukcesu – dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów, budowania pozycji marki oraz najważniejsze – zwiększenia zysków z rosnącej sprzedaży.

Wymienić można wiele czynników wpływających na wysokie pozycje strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Do najważniejszych niewątpliwie należy dobór odpowiednich słów kluczowych. Istotne jest również dopasowanie poszczególnych elementów strony internetowej do wciąż zmieniających się wymagań Google. Ważny jest także aspekt techniczny strony – szybkość ładowania oraz dostosowanie do urządzeń mobilnych. Warto skupić się również na dostosowaniu i optymalizacji strony w oparciu o czynniki on-site, off-site oraz UX. Jakbyśmy mieli wymienić trzy najważniejsze czynniki, które wpływają na pozycjonowanie sklepu, byłyby to: frazy, treści oraz linki.

Pozycjonowanie możliwe jest na większości platform e-commerce dostępnych na rynku. Do najpopularniejszych należą: WooCommerce oraz Shoper. Jeżeli posiadasz sklep internetowy na innej platformie e-commerce – potraktujemy to jako wyzwanie, któremu na pewno podołamy.
Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego też na bieżąco udostępniamy monitoring, w którym w dowolnym momencie możesz sprawdzić efekty naszej pracy. Ponadto, na życzenie klienta przygotowujemy raport z wykonywanej przez nas pracy.

Działająca strona internetowa to niewątpliwie podstawa rozpoczęcia współpracy z naszą agencją. Wymagamy również dostępu do CMS i FTP. Ponadto klient powinien przyznać nam dostęp do takich narzędzi jak: Search Console, Analytics, Data Studio oraz wizytówki Google.

Audyt SEO strony internetowej.

Audyt SEO to analiza strony WWW, uwzględniająca parametry mające zarówno bezpośredni, jak i pośredni wpływ na pozycjonowanie, które jest niczym innym, jak pozycją danej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Proces oceny strony – sklepu internetowego, strony firmowej lub portalu – pod kątem potencjalnych ulepszeń dotyczących jej widoczności w wyszukiwarkach skierowany jest do wszystkich, ukierunkowanych na sukces przedsiębiorców. Realizując audyt SEO uwzględniamy najważniejsze czynniki mające wpływ na pozyskiwanie ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania.

Darmowy audyt strony internetowej.

Oferta bezpłatnego audytu strony WWW skierowana jest do osób pragnąc uzyskać podstawowy zakres analizowanych czynników mających wpływ na pozyskiwanie ruchu z organicznych wyników wyszukiwania w przeglądarkach. Darmowy audyt pozwala na wstępną ocenę potencjału witryny. Jest również doskonałym wstępem do dalszej dyskusji nad promocją witryny.

Płatny audyt strony internetowej.

Za szczegółowy audyt strony odpowiadają specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, posiadający w swoim dorobku wiele sukcesów z zakresu zarówno pozycjonowania, jak i optymalizacji stron internetowych. Czym różni się płatny audyt SEO od wersji darmowej? Przede wszystkim zawiera szczegółową analizę przeprowadzoną przez specjalistę, nie jest to audyt generowany automatycznie i nie biorący pod uwagę charakterystyki branży. Specjalista SEO przeprowadzający audyt skupia się na konkretach, dzięki czemu jest w stanie określić najważniejsze problemy strony, które należy poprawić w pierwszej kolejności. Płatny audyt obejmuje również analizę konkurencji. Możliwe to jest dzięki wielu narzędziom i doświadczeniu specjalistów. W ramach audytu strony, klient otrzymuje listę elementów, które wymagają poprawy. Ponadto, poza opisem elementów, na których należy się skupić, otrzymuje wskazówki i zalecenia, których wdrożenie może mieć kluczowe znaczenie dla poprawy pozycji witryny.

Cennik audytów SEO – pakiety i ceny dopasowane do potrzeb klientów.

Nie jest tajemnicą, że sukces agencji uzależniony jest od zadowolenia klientów. Dlatego też wychodzimy naprzeciw ich potrzebom i oferujemy audyty dopasowane do ich potrzeb. Do wyboru są opcje różniące się między sobą zarówno ceną, jak i zakresem wykonywanych przez nas prac.

Nie ma uniwersalnej listy kontrolnej z wymienionymi elementami, które należy sprawdzić w trakcie audytu. Każdy specjalista wykonujący audyt – opierając swoją pracę na wiedzy i doświadczeniu – zbiera i analizuje dane inaczej. Każdy audyt jednakże można podzielić na kilka głównych sekcji zawierających najważniejsze, analizowane czynniki.

Czym są analizowane podczas audytu elementy SEO?

  • Indeksowanie stron – podczas audytu SEO, sprawdzane jest zaindeksowanie strony, czym jest ten proces? To nic innego jak analiza dokumentów dostępnych w World Wide Web. Audyt obejmuje sprawdzenie czy Google posiada kopię strony w indeksie oraz ilość zapisanych podstron, a także łatwość przechodzenia między podstronami. Jest to bardzo istotne, ponieważ strony internetowe, które nie są zaindeksowane, nie są uwzględniane w ustalaniu organicznych wyników wyszukiwania.
  • Widoczność treści – wymienić można wiele istotnych czynników wpływających na pozycję strony, ilość widocznej treści dla robota Google jest bez wątpienia jednym z kluczowych.
  • Roboty Google skanują strony internetowe w poszukiwaniu wartościowych informacji dla użytkowników wyszukujących za pomocą wyszukiwarki internetowej pożądanych fraz. Pliki robots.txt stosuje się w celu ułatwienia Google dotarcia do treści na stronach. Co zawierają te pliki? Przede wszystkim proste instrukcje dla robotów Google skanujących domeny – zezwalają lub blokują dostęp do konkretnych obszarów strony internetowej, który odgrywa mało znaczącą rolę z punktu widzenia wyszukiwania. Pliki sitemap.xml mają natomiast za zadanie ułatwienie indeksacji stron. Sitemapy umieszczane są na serwerze i zawierają listę podstron danej strony internetowej. Są informacją dla botów (m.in. Google ale nie tylko) o strukturze strony i jej zawartości.
  • RWD, czyli responsywność strony internetowej – bardzo ważnym aspektem jest sprawdzenie czy strona posiada – ułatwiającą użytkownikom korzystanie z niej – wersję dopasowaną do urządzeń mobilnych. Nie jest tajemnicą, że użytkownicy korzystający ze smartfonów są najszybciej rosnącą grupą poszukującą informacji oraz usług w Internecie. Dlatego też tak istotne jest zadbanie o sprawnie działającą wersję mobilną strony.
  • Szybko uruchamiająca się strona to ważny czynnik, który wpływa na decyzję użytkownika do pozostania na niej i skorzystania z oferty. Szybkość działania zatem odgrywa kluczową rolę w procesie zdobywania nowych klientów. Audyt strony obejmuje weryfikację elementów, które mają wpływ na sprawne działanie strony. Szybko uruchamiająca się strona jest wartościowa nie tylko dla użytkowników ale również dla Google.
  • Metatagi, czyli zbiór znaczników META języka HTML umieszczanych w kodzie w nagłówku strony. Prościej – są to informacje skierowane do robotów wyszukiwarek, służące do opisu zawartości strony. Audyt obejmuje sprawdzenie wielu czynników będących elementami meta.
  • Linki wychodzące – są to linki zamieszczone w obrębie strony internetowej, które po kliknięciu przenoszą użytkownika na inną stronę. Dlaczego ich poprawne stosowanie ma duże znaczenie na poprawę oceny SEO? Ponieważ są swego rodzaju potwierdzeniem rzetelności danego adresu WWW.
  • Struktury menu oraz treści, czyli przejrzystość i czytelność. Oba te elementy mają duże znaczenie na pozycję strony. W ich obrębie analizowanych jest wiele elementów – od struktury treści, w której skład wchodzą nagłówki i wypunktowania, po budowę nawigacji znajdującej się na stronie internetowej. Duże znaczenie odgrywa również zgodność treści ze standardami html, dlatego też jest to jeden z kluczowych elementów audytu.
  • Analiza danych strukturalnych, czyli znaczników umieszczanych na stronach internetowych służących do opisania ich zawartości w formie zrozumiałej dla wyszukiwarek, pomaga w lepszym zrozumieniu przez nie witryny.
  • Współczynnik odrzuceń – czyli coś, co w idealnym świetle powinno wynosić zero. Czemu? Ponieważ strony internetowe ze znacznym współczynnikiem odrzuceń są po prostu oceniane jako „gorsze”. Audyt SEO skupia się między innymi na analizie elementów mających znaczący wpływ na ten współczynnik.
  • Ścieżki konwersji, czyli „im prościej, tym lepiej”. Ścieżka konwersji to nic innego jak droga, którą musi pokonać klient zanim dokona zakupu lub skorzysta z oferowanych na stronie usług. Może to być również wypełnienie formularza kontaktowego lub zapisanie się do newslettera – działania te mogą z czasem doprowadzić do dokonania zakupów, więc są równie istotne. Optymalizacja ścieżki konwersji wiąże się z ułatwieniem użytkownikom strony internetowej osiągnięcie danego celu.
 

Są to jedynie niektóre z analizowanych podczas audytu SEO elementów mających wpływ na pozycję strony. Raport z przeprowadzonego audytu zawiera ich szczegółowe wyjaśnienia oraz analizę. Stanowi również kompendium wiedzy o błędach i ich skali. Ale to nie wszystko. W raporcie znajdują się również wytyczne, których wykonanie podczas optymalizacji strony internetowej poprawi jej widoczność, a tym samym – strona zyska nowych odbiorców.

Audyt SEO – my działamy, Ty odnosisz sukces.

Audyt SEO to szereg działań oraz analiza wielu czynników, które mają doprowadzić nie tylko do znalezienia błędów ale – przede wszystkim – przedstawienia wytycznych, które po wdrożeniu te błędy zniwelują.

Pierwsze i najważniejsze – widoczność strony na słowa kluczowe w wyszukiwarkach. Analiza linków, czyli znaczenie link buildingu na pozycję strony w wynikach wyszukiwania odgrywa równie ważną rolę. Proces, który ma na celu pozyskiwanie odnośników do witryny w różnych miejscach Internetu ma kluczowe znaczenie, ponieważ Google decydując o wyborze strony, która będzie na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, analizuje nie tylko ilość ale również jakość linków, które do niej prowadzą. Click-through rate, czyli współczynnik mówiący o procencie użytkowników, którzy kliknęli w dany link. Wysoki współczynnik klikalności posiada Google My Business, dlatego tak ważne jest prawidłowe skonfigurowanie danych firmowych. Duże znaczenie ma również prawidłowa konfiguracja przekierowań, szczególnie w przypadkach kiedy firma posiada kilka domen lub stron z asortymentem skierowanym do różnych odbiorców. Audyt strony obejmuje również analizę wielu wskaźników rankingowych oceniających zdolność danej domeny do osiągnięcia wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli zależy Ci na sukcesie Twojej firmy, który nierozerwalnie związany jest z powodzeniem strony internetowej, audyt SEO to usługa, z której powinieneś skorzystać. Nie musisz znać się na wszystkim – w zrozumiały sposób przedstawimy Ci błędy oraz przedstawimy rozwiązania. Jednym słowem – my działamy, a Ty odnosisz sukces.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepu internetowego to długotrwały proces, którego głównym cele jest wzrost pozycji dla słów kluczowych w wynikach wyszukiwania Google. W momencie gdy domena posiada większą widoczność, prowadzi to do uzyskania wyższego ruchu organicznego. Pozycjonowanie sklepu internetowego to przede wszystkim działania on-site i off-site. Skupiamy się na ciągłej poprawie optymalizacji wszystkich elementów sklepu.

W dużej mierze jest to tworzenie wartościowych treści, linkowanie wewnętrzne oraz pozyskiwanie dobrych jakościowo linków przychodzących. Ważne jest również prowadzenie działań wspierających user experience, dzięki którym sklep zaczyna generować większą sprzedaż z tą samą liczbą wejść.

Pracuj mądrzej i sprzedawaj więcej, czyli mierzalny sukces Twojej firmy.

Widoczność sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania odgrywa kluczowe znaczenie dla powodzenia biznesu. Nie jest tajemnicą, że promocja strony w Google to najbardziej skuteczny sposób na uzyskanie wysokiej pozycji, a tym samym – zwiększenie sprzedaży. Większy ruch oznacza również lepszą rozpoznawalność Twojej marki, co może mieć kluczowe znaczenie w długofalowym budowaniu jej świadomości. Nasza agencja – dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz współpracy z firmami z różnych branż – jak żadna inna jest zorientowana na wyniki. Wiemy, że prowadząc sklep internetowy, należy na pierwszym miejscu stawiać klientów – ich potrzeby i zadowolenie. Wiemy też jak ważna jest konwersja i to na niej skupiamy się realizując pozycjonowanie.

Pozycjonowane sklepu internetowego – must have czy usługa dla wybranych?

Nie wiesz czy pozycjonowanie sklepu internetowego jest dla Ciebie? Budowanie popularności strony w wyszukiwarce Google ma na celu przede wszystkim uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych. Przekłada się to na wzrost popularności strony internetowej, dotarcie do nowych klientów oraz budowanie pozycji rzetelnej firmy świadczącej usługi na najwyższym poziomie. Jeżeli zatem Twój sklep internetowy nie generuje zadowalających Cię zysków, a klienci kupują u konkurencji, pozycjonowanie jest usługą, której potrzebuje Twoja firma.

W dobie dużej konkurencji e-commerce, czyli handlu elektronicznego, walka o zdobycie nowych klientów jest zaciekła. Dlatego też tak ważna jest skuteczna promocja biznesu w sieci. Nie musisz być specjalistą w każdej dziedzinie – decydując się na skorzystanie z usług naszej agencji w zakresie pozycjonowania, zyskujesz czas, który możesz przeznaczyć na rozwój swojej firmy. Szybkość i skuteczność realizacji założonych strategii możliwa jest dzięki wykorzystaniu Data Driven. Jest to praca w modelu, który oparty jest o konkretne zbiory danych. Na podstawie ich analizy wyciągane są precyzyjne wnioski. Ale to nie wszystko. Skuteczne pozycjonowanie to również zapewnienie doboru odpowiednich słów kluczowych, czyli takich o potencjale sprzedażowym. Wyróżnić można kilka rodzajów, jednakże – w przypadku pozycjonowaniu sklepu internetowego – najważniejsze są te związane z intencją zakupową, używane przy poszukiwaniu konkretnego produktu lub usługi – frazy zakupowe.

Duże znaczenie mają również frazy long-tail, czyli słowa z tak zwanym długim ogonem, które zorientowane są na konkretne cele. Wykorzystywane są często w reklamach Google Ads.

Zaprzestań działań, które nie przynoszą efektów. Nie musisz znać się na wszystkim. Powierzając pozycjonowanie swojego sklepu internetowego profesjonalnej firmie, możesz skupić się na tym, co najważniejsze – swoim biznesie. Pamiętaj, że słabej jakości linki mogą przynieść więcej szkód, niż pożytku. Podobnie przeładowane słowami kluczowymi treści czy brak dobrej strategii marketingowej. Aby przebić się do TOP10, nie można poprzestawać na półśrodkach.

Czemu powinieneś wybrać naszą agencję?

  • Nie musisz podpisywać długoterminowej umowy.
  • Uzyskujesz indywidualne podejście do każdego projektu.
  • Zapewniamy przemyślaną strategię, która pomoże dotrzeć Twojej firmie na szczyt wyników wyszukiwania Google.
  • Bardzo szybko zauważysz efekty w postaci zwiększonej widoczności strony, a tym samym – większej liczby klientów i przychodów ze sprzedaży.
  • Uzyskasz kompleksowe usługi SEO i z zakresu marketingu internetowego niezależnie od platformy, na której znajduje się Twój sklep internetowy.

Kilka słów o współpracy, czyli jak wygląda usługa SEO i pozycjonowanie sklepów internetowych?

Wymienić można kilka głównych etapów realizacji SEO dla e-commerce.

  1. Przygotowanie oferty dla klienta, która obejmuje kontakt telefoniczny po otrzymaniu zapytania, przedstawienie gotowej lub indywidualnej oferty wraz z pakietem cenowym i przygotowanie umowy.
  2. Opracowanie skutecznej strategii pozycjonowania sklepu internetowego obejmujące analizę branży, omówienie mocnych stron Twojej strony oraz prowadzonego biznesu w celu skupienia się na nich i przygotowania słów kluczowych, które będą wykorzystane w procesie optymalizacji sklepu.
  3. Audyt SXO, którego celem jest poprawienie doświadczeń użytkowników, którzy dzięki działaniom SEO trafili na stroną z organicznych wyników wyszukiwania. Audyt pomaga ustalić jakie elementy wymagają poprawy, tak by klienci znaleźli w wynikach wyszukiwania to, czego szukają oraz dokonali transakcji.
  4. Optymalizacja sklepu internetowego, nie tylko treści ale również czynników w strukturze i kodzie strony internetowej. Regularna optymalizacja to podstawa, dzięki której działania SEO przynoszą wymierne efekty. Na podstawie analizy i danych z audytu, poprawiamy i doskonalimy elementy techniczne na stronie, następnie przypisujemy pozycjonowane słowa kluczowe do określonych podstron, dodajemy tytuły i opisy.
  5. Konfiguracja usługi Google Analytics. Poznanie zachowania użytkowników na stronie to jedyny sposób, który pozwala odkryć jej silne i słabe punkty. Niezależnie do tego ilu użytkowników codziennie odwiedza stronę, wykorzystanie Google Analytics i Google Tag Manager pozwalają na śledzenie ich zachowania i określenie, które źródła ruchu są najlepsze. Są również doskonałymi narzędziami do określenia słabych, potrzebujących zmiany elementów w celu zwiększenia konwersji.
  6. Pozyskiwanie linków witryn, które przekierowują do Twojego sklepu internetowego, czyli linkbuilding. Jest to jeden z najpopularniejszych i kluczowych elementów SEO. Efektem jest wzrost ruchu na stronie.
  7. Przygotowywanie raportów pozycji i wykonywanych działań wraz z osiągniętymi efektami.
  8. Szereg pozostałych działań mających na celu umocnienie pozycji sklepu internetowego, w skład których wchodzą między innych skuteczna promocja w mediach społecznościowych oraz Google Ads pozwalające na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących.
 

Decydując się na skorzystanie z usług naszej agencji, zyskujesz o wiele więcej niż tylko pozycjonowanie. Doradzimy również jak skutecznie prowadzić Social Media, pomożemy w skonfigurowaniu lub stworzeniu od nowa skutecznego newslettera, czyli wiadomości wysyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej, informującej o nowościach i promocjach w ofercie Twojego sklepu, zapewnimy pomoc grafika i programisty oraz zadbamy o teksty z komunikatami CTA, czyli hasłami zachęcającymi klientów do dokonania zakupu.

Jakość jest dla nas najważniejsza, czyli narzędzia mają znaczenie.

Aby pozycjonowanie przyniosło oczekiwane efekty, ważne jest aby analiza oparta była o najlepsze narzędzia. Należą do nich:

  • SURFER – narzędzie pomagające przy optymalizacji stron internetowych w modelu Data Driven, którego działanie opiera się o badanie zależności między czynnikami on-page, a pozycją strony w SERP, czyli liście adresów do stron, która pojawia się użytkownikowi po wpisaniu konkretnego hasła do wyszukiwarki. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • CONTENT EDITOR – ściśle powiązany z narzędziem Surfer, służący do optymalizacji treści wpisów blogowych, produktów oraz kategorii. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • SCREAMING FROG – rodzaj crawlera, czyli bota wyszukiwarki, którego głównym zadaniem jest skanowanie stron internetowych oraz przedstawianie ich parametrów. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • AHREFS – narzędzie służące do analizy stron internetowych i dostarczające informacji mających duże znaczenie w pozycjonowaniu witryny w wynikach wyszukiwania poprzez między innymi badane profilu linków i fraz kluczowych. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • MAJESTIC – narzędzie używane do analizy pozycjonowania linków prowadzących do strony i umożliwiające sprawdzenie linków zwrotnych. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • SEMSTORM – doskonale sprawdza się w analizie słów kluczowych oraz ruchu na stronie internetowej. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • SEMRUSH – narzędzie SEO, którego zadaniem jest badanie słów kluczowych oraz śledzenie strategii słów kluczowych używanych przez konkurencję. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • AWARIO – narzędzie monitorujące dyskusje w mediach społecznościowych i dostarczające mających duże znaczenie dla Twojego sklepu internetowego danych. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • DEEP CRAWL – doskonale sprawdza się w przeprowadzaniu audytów technicznych serwisów o rozbudowanej strukturze, jakimi są sklepy internetowe. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • HTTP LOGS VIEWER – narzędzie pozwalające na łatwe monitorowanie, przeglądanie oraz analizowanie plików dziennika Apache / IIS / nginx. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • SEO STATION – narzędzie dające obraz jaką pozycję utrzymuje strona internetowa na podane frazy kluczowe. Monitoring fraz pozwala na dokonywanie analiz i porównań, które przekłada się na tworzenie wskazówek co do dalszej pracy nad poprawą SEO. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • GT METRIX – narzędzie pozwalające na uzyskanie szczegółowego raportu o wydajności firmy, w tym szybkości strony. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • GOOGLE SEARCH CONSOLE – narzędzie przeznaczone do monitoringu strony internetowej w wynikach wyszukiwania – jej widoczności oraz występujących błędów. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • GOOGLE ANALYTICS – system statystyk zbierający dane na temat użytkowników strony – dostarcza informacji nie tylko na temat ruchu na stronie ale również o zachowaniach użytkowników. ZOBACZ NARZĘDZIE
  • GOOGLE DATA STUDIO – narzędzie gromadzące istotne dla nas dane i służące do przygotowywania raportów. ZOBACZ NARZĘDZIE

Wpływ pozycjonowania na sukces sklepu internetowego.

Szereg działań marketingowych mający na celu kształtowanie oferty sklepu internetowego poprzez wyróżnienie go na tle konkurencji i dotarcie do wybranej grupy docelowej to działania, których powinna podjąć się każda, ukierunkowana na sukces firma. Dlaczego?

1. Sprzedaż = sukces – jest to główny cel prowadzenia sklepu internetowego, a pozycjonowanie strony ma znaczący wpływ na zwiększenie liczby potencjalnych klientów.

2. Oszczędność – pozycjonowanie – w perspektywie długoterminowej – to najkorzystniejsza finansowo forma reklamy, na jaką może zdecydować się firma starająca się wypromować swój sklep internetowy.

3. Widoczność – pozycjonowanie strony znacząco wpływa na zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania.

4. Rozpoznawalność marki – czyli budowanie pozycji marki na tle konkurencji oferującej usługi lub produkty o zbliżonej tematyce

5. Konwersja – czyli nie tylko większa liczba osób przeglądających ofertę Twojego sklepu internetowego ale również szereg innych działań umacniający Twoją markę na rynku: wypełnienie formularza, wysłanie zapytania, zapisanie się do newslettera, rejestracja konta klienta, aż w końcu – dokonanie zakupu.

Najczęściej zadawane pytania.

Nie ma jednej, prostej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie. Zależy nam na uwzględnieniu wszystkich potrzeb klienta, dlatego też przygotowywane przez nas pakiety uwzględniają wiele czynników: wielkość serwisu internetowego, branża jaką zajmuje się klient, widoczność sklepu czy czas, w jakim osoba decydująca się na skorzystanie z naszych usług pragnie otrzymać efekty. Po przygotowaniu wstępnego audytu, specjaliści z naszej agencji przygotowują dopasowaną do potrzeb klienta ofertę. Zależy nam na owocnej współpracy i uwzględnieniu budżetu klienta, dlatego też nasza oferta obejmuje pakiety podstawowe, optymalne oraz rozszerzone.

Odpowiedź może Cię zaskoczyć – nie, decydując się na pozycjonowanie lokalne, nie musisz posiadać strony internetowej. Czemu? Ponieważ usługę pozycjonowania lokalnego realizujemy również dla wizytówek Google. Podobnie jak w przypadku strony internetowej, nasze działania mają na celu zwiększenie liczby wyświetleń wizytówki w organicznych wynikach wyszukiwania.

Zależy nam, abyś mógł monitorować efekty prowadzonych przez nas działań. Decydując się na współpracę z naszą agencją, uzyskujesz dostęp do narzędzia sprawdzającego pozycję Twojej strony na wybrane frazy. Duże znaczenie w przypadku SEO lokalnego ma również wizytówka Google, dlatego też będziesz mógł na bieżąco sprawdzać czy wizytówka Twojej firmy wyświetla się w pakiecie map w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne oraz jego sukces zależy od wielu czynników. Podobnie jak cena za usługę. Koszt uzależniony jest między innymi od pozycji konkurencji działającej w tej samej branży, lokalizacji Twojej firmy oraz zakresu świadczonych przez Ciebie usług. Twoje zadowolenie i sukces przedsiębiorstwa są dla nas najważniejsze. Po przeanalizowaniu wszystkich składowych, przedstawimy Ci ofertę, która pozwoli na skuteczną promocję strony internetowej i/lub wizytówki Google w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie samemu czy agencja

Pozycjonowanie to złożony proces, na który wpływa wiele czynników. Dzięki wiedzy doświadczonych specjalistów od SEO, otrzymasz:

  • Techniczną i odpowiednią analizę strony internetowej, zgodną z nieustannie rozwijającymi się trendami i wytycznymi dotyczącymi pozycjonowania.
  • Usługę doświadczonych copywriterów, którzy na podstawie słów kluczowych napiszą marketingowe teksty, pozwalające uzyskać wartościowe i zoptymalizowane pod SEO treści.
  • Pozyskiwanie linków kluczowych do rozbudowy pozycji strony w sieci
  • Nowoczesne techniki i narzędzia, które umożliwią zdobycie niezbędnych informacji kluczowych w pozycjonowaniu.


Ponieważ pozycjonowanie jest nieodłącznym elementem w prowadzeniu działalności w sieci, warto zadbać o fachowość i jakość w tym zakresie. Samodzielne przebicie się i bazowanie na darmowych programach do pozycjonowania nie daje pełnej skuteczności i przynosi znikome rezultaty.

Pozycjonowanie Poznań

  • Umocnienie pozycji na lokalnym rynku
  • Relatywnie niższy koszt reklamy ze względu na ograniczony zasięg
  • Możliwość zrobienia spersonalizowanej kampanii SEO
  • Szybsze efekty ze względu na mniejszą konkurencyjność
  • Ułatwione dotarcie do grupy docelowej
  • Możliwość pozycjonowania w mapach google
  • Możliwość trafienia do konkretnej grupy docelowej
    Możliwość stopniowego rozwoju

Wyróżniamy kilka rodzajów słów kluczowych:

 inaczej mówiąc powiązane z nazwą firmy np” ad-site” lub nazwiskiem ważnej osoby w danej dziedzinie “Robert Lewandowski”. Wpisuje się je zazwyczaj gdy dana marka jest już znana, w celu zdobycia na jej temat dodatkowych informacji bądź w poszukiwaniu danych kontaktowych.

charakteryzują się tym że spośród wszystkich rodzajów ich wyszukiwalność jest największa natomiast ich konkurencyjność rośnie wprost proporcjonalnie do wyszukiwań. Wiąże się to z tym że wiele trudniej jest osiągnąć zadowalający wynik ponad to wpisują je zazwyczaj osoby, które nie mają do końca sprecyzowanych planów zakupowych.
potocznie “wyrażenia z długim ogonem” składają się z większej ilości wyrazów niż dwa np “tanie pozycjonowanie Poznań”. Ich wyszukiwalność, konkurencyjność przeważnie nie jest wysoka natomiast umożliwiają zdobycie klientów, których preferencje zakupowe są sprecyzowane. Dzięki zastosowaniu słów kluczowych typu long tail koszt pozycjonowania w stosunku do ilości nowych klientów będzie stosunkowo niski

Najczęściej zadawane pytania

Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.

Na efekt pozycjonowania można czekać od kilku dni do nawet pół roku. Jest to uzależnione zwłaszcza od konkurencyjności wybranych słów kluczowych, tego jak zrobiona jest dana strona internetowa, jej historii oraz celu reklamowego jaki ma zostać osiągnięty.

Raport zawiera informacje na temat tego na jakich miejscach znajdują się wybrane wcześniej słowa kluczowe dla każdego dnia miesiąca. W przypadku pakietu unlimited raport rozbudowany jest o dodatkowe statystyki na temat wszystkich słów kluczowych dot. strony.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.

Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.

Wspieramy firmy na terenie całej Polski