Pozycjonowanie

to złożony oraz długotrwały proces, który polega na zdobywaniu pierwszych miejsc w wyszukiwarce google (wyszukiwaniu organicznym) na pożądane frazy. Pierwszym etapem jest wybranie odpowiednich słów kluczowych, kolejnym optymalizacja treści oraz kodu strony internetowej pod kątem wytycznych wyszukiwarki, następnym zbudowanie wartościowego profilu linków. Wszystko musi być tworzone w sposób jak najbardziej naturalny tzn. treść musi być przyjazna nie tylko dla wyszukiwarek lecz także dla osób odwiedzających daną stronę, natomiast linki powinny kreować kolejne odwiedziny na stronie. Aby dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania i reklamy w internecie czytaj więcej

  • Wstępna analiza rynku oraz konkurencji audyt seo
  • Dobór słów kluczowych
  • Optymalizacja strony
  • Kreowanie wartościowego contentu
  • Linki building
  • Raporty i monitoring pozycji
  • Algorytmy seo analiza i dostosowanie

W skład oferty pozycjonowania wchodzą

Wstępna analiza rynku

Pierwszym etapem pozycjonowania na który trzeba zwrócić uwagę jest wstępna analiza rynku. Przeprowadzana jest w celu uzyskania informacji na temat konkurencyjności, trudności, wstępnego kosztorysu, opłacalności.

Dobór słów kluczowych

W procesie pozycjonowania wybór dobrych dla danej strony słów kluczowych jest kwestią niezwykle istotną gdyż to na nich opierać się będzie cała kampania. Wybrane słowa muszą generować wejścia od osób wstępnie zainteresowanych zakupem

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania jest jednym z dwóch głównych czynników, które decydują o tym jakie pozycje uda się osiągnąć. W praktyce jest to dostosowanie struktury, kodu, nawigacji strony do wybranych wytycznych.

Wartościowe treści

Content is king zdanie, które powtarzane jest od kilku lat jest to jak najbardziej prawda. Treści, które są dobre dla potencjalnych klientów czy też spełniają wymagania wyszukiwarki - budują zaufanie, generują nowe odwiedziny, podnoszą pozycje w google.

Link building

Link building to nic innego jak budowanie profilu linków, które odsyłają do naszej strony. Jest to jedna z najtrudniejszych części pozycjonowania ze względu na to że linki te muszą posiadać pewne parametry, inaczej dodawanie ich może skończyć się karą.

Cennik

Zróżnicowanie cen pozycjonowania jest ogromne ze względu na branżę, zasięg, grupę docelową, konkurencyjność, jakość posiadanej strony internetowej - dlatego zazwyczaj usługa wyceniana jest indywidualnie. Przykładowe ceny zobacz tutaj

Zalety pozycjonowania

  • Wzrost liczby odwiedzin
  • Dotarcie do potencjalnych klientów
  • Budowanie przewagi nad konkurencją
  • Zwiększenie rozpoznawalności i zaufania do marki
  • Wzrost zysków
  • Stosunkowo niski koszt pozyskania klienta
  • Możliwość trafienia do konkretnej grupy docelowej
  • Promocja na rynku lokalnym
  • Długotrwałe efekty

Dlaczego warto pozycjonować

Powodów dla, których warto pozycjonować swoją stronę jest wiele są to przede wszystkim wzrost współczynnika sprzedaży, budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów. Dobrze wykonana strategia zapewni nam wyżej podane elementy relatywnie niskim kosztem. Pozycjonowanie może Ci dać przewagę nad konkurencją nawet jeżeli Twoja firma to jeszcze small biznes jak to możliwe? Wszyscy walczą o najbardziej popularne słowa kluczowe co często jest po prostu nie opłacalne, warto znaleźć swoją grupę docelową i skupić się na frazach, które przyniosą realny zysk. Kolejnym ciekawym plusem jest to że tego typu reklamę może wykonać wystarczy posiadać wiedzę i budżet do inwestycji. Jest to też ciekawe rozwiązanie dla firm lokalnych gdzie sam proces przebiega sprawniej a koszta są jeszcze niższe. Podsumowanie: warto pozycjonować ze względu na łatwe dotarcie do wybranej grupy docelowej stosunkowo niskim kosztem.