Na wysokość ceny wpływa między innymi rodzaj branży, konkurencyjność, czas potrzebny na uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów, ilość słów kluczowych.
Wykonanie wstępnej analizy oraz audytu polega na sprawdzeniu elementów wpływających na pozycjonowanie danej strony internetowej i wypisanie ich w formie listy.
Słowa kluczowe wybierane są na podstawie statystyk jak również rozmowy z Państwem na temat oczekiwanych rezultatów.
Warunki współpracy ustalane są w momencie wybierania słów kluczowych a także konstruowania wyceny.
Po zawarciu umowy zaczynamy proces pozycjonowania w pierwszym kroku wdrażamy optymalizację SEO, czyli edytujemy kod, elementy strony tak aby były jak najlepsze dla użytkowników oraz robotów google.
Linkbuilding czyli drugi po optymalizacji proces, który należy wykonywać aby strona osiągała pozycje top 10 na wybrane słowa kluczowe. Jest to czynność, która wymaga sporej wiedzy specjalistycznej.
Na podstawie zbieranych statystyk można udoskonalać kampanię tak aby przynosiła jeszcze więcej klientów. Każdego miesiąca wysyłamy raport z pozycjami, które zapisywane są codziennie.