Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Pozycjonowanie cennik

Co otrzymujesz w ramach pozycjonowania SEO ?

Audyt i analiza SEO
Wybór najlepszych fraz
Optymalizacja strony www
Strategie link building
Content Marketing
Monitoring / Raporty

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Dla każdego klienta cena pozycjonowania jest ustalana indywidualnie, ze względu na potrzebę dobrego doboru różnych narzędzi, które pozwolą na osiągnięcie pożądanych wyników. Wartość ta jest uzależniona od konkurencyjności rynku, jakości witryny, branży oraz jej wielkości. Z tego powodu, oferty pakietów pozycjonowania zaczynają się już od kwoty 899 zł/netto za miesiąc.

Pakiet SEO podstawowy

od

899

zł/msc

Pakiet SEO optymalny

od

1599

zł/msc

Pakiet SEO unlimited

od

2999

zł/msc

Podane kwoty są cenami netto.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Historia i nazwa domeny

    Każda witryna internetowa posiada swoją własną historię, która jest dokumentowana od czasu jej pierwszego utworzenia. Jeśli przez cały ten czas strona była aktywna i posiada pozytywne statystyki, a także nie była karana, to można stwierdzić, że koszt pozycjonowania takiej witryny będzie stosunkowo niższy. Nazwa domeny również ma wpływ na proces pozycjonowania, np. w przypadku, gdy nazwa domeny zawiera frazę kluczową, taką jak "okna-poznan.pl", łatwiej będzie ją wypozycjonować dla zapytania "okna Poznań".

  2. Wygląd, użyteczność strony

    Niniejszy element zestawienia odgrywa bardzo ważną rolę. Przy średnim i wysokim poziomie konkurencji, wygląd i użyteczność strony internetowej mogą wpłynąć na cenę pozycjonowania aż o 80%. Starsza strona, która korzysta z przestarzałych technologii, będzie zawsze kosztować znacznie więcej. Wynika to z trudności w odbiorze strony przez użytkowników urządzeń mobilnych, takich jak smartfony.

  3. Konkurencyjność

    Sukces w dziedzinie pozycjonowania zależy od liczby wyników wyszukiwania dla określonej frazy oraz od liczby firm w branży, które korzystają z tej metody reklamy. Wpływ na konkurencyjność mają również inne czynniki, takie jak jakość treści na stronie internetowej oraz optymalizacja pod kątem SEO.

  4. Przewidywany zasięg terytorialny

    W tym przypadku kwestia jest zwykle dość prosta. Możemy określić cenę, zaczynając od najniższej do najwyższej, według następującej hierarchii: zasięg lokalny (dotyczący miasta) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy.

  5. Ilość słów kluczowych

    Każde dodatkowe słowo kluczowe zwiększa koszt pozycjonowania strony internetowej ze względu na konieczność wykonania większej ilości pracy. Jednakże, po osiągnięciu progu 10+ słów kluczowych, cena za pojedyncze słowo staje się stosunkowo niższa, co wynika z zasady zakupu hurtowego. Wraz ze wzrostem liczby słów kluczowych, zapotrzebowanie na pracę specjalisty ds. SEO rośnie, a wraz z tym również koszty. Dlatego ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe starannie i skupić się na tych, które mają największe znaczenie dla strony.

Jak powstaje wycena pozycjonowania ?

1. Zapytanie

Na wstępie warto rozważyć, jaki dokładnie efekt chcemy osiągnąć oraz podjąć kroki w celu złożenia zapytania lub skontaktowania się bezpośrednio z ekspertem drogą telefoniczną.

2. Audyt

Podczas pierwszego spotkania przeprowadzimy dokładne wywiady odnośnie Państwa przedsiębiorstwa, celów biznesowych oraz dotychczasowych doświadczeń z reklamami. Dzięki zebranym informacjom oraz wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, przeprowadzimy pełny audyt Państwa strony lub sklepu, aby przedstawić najlepsze rozwiązania.

3. Wycena

Kiedy już posiadamy pełną gamę informacji na temat zakresu terytorialnego, na którym ma zostać przeprowadzone pozycjonowanie – lokalnie czy też w całej Polsce, a także o grupie docelowej, stanie strony oraz konkurencji, wówczas możemy przygotować dla Państwa przejrzystą wycenę. Wycena ta będzie dokładnym odzwierciedleniem kosztów związanych z naszymi usługami, co pozwoli na jasne i klarowne przedstawienie Państwu całkowitych kosztów związanych z realizacją projektu.

4. Akceptacja, umowa

Jesteśmy nadal do Państwa dyspozycji po przesłaniu wyceny, w razie jakichkolwiek pytań lub niejasności. Następnym krokiem jest podpisanie wygodnej dla Państwa umowy na czas nieokreślony, z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Jest to korzystne rozwiązanie dla obu stron, ponieważ daje elastyczność i pewność prawna. Zachęcamy do kontaktu w razie dodatkowych pytań lub wątpliwości.

Zwiększona widoczność

Zwiększona konwersja

Większa liczba odwiedzin

Wzrost świadomości marki

Zaufanie w oczach Klienta

Dostępność przez 24/7

Wzrost pozycji

Dotarcie do Klienta

Śledzenie wyników

Skuteczniejsza komunikacja

Wzrost pozycji

Skuteczniejsza komunikacja

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie to złożony proces, którego celem jest osiągnięcie jak najwyższych wyników w wyszukiwarce na wybrane dla strony słowa kluczowe. Najistotniejsze elementy pozycjonowania to optymalizacja strony internetowej, wartościowy linkbuilding oraz udoskonalanie na podstawie zbieranych danych.

Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.

Na efekt pozycjonowania można czekać od 2 tygodni do nawet pół roku jest to uzależnione zwłaszcza od konkurencyjności wybranych słów kluczowych, tego jak zrobiona jest dana strona internetowa i jej historii.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.

Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.

Opinie klientów

Profesjonalna obsługa od pierwszego spotkania do zakończenia strony. Obecnie prowadzona kampania reklamowa przynosi nam wiele korzyści.
Krzysztof Zapaśnik
CEO Agencja i-design
Współpracuje z Adsite od prawie czterech lat i zawsze jestem w pełni zadowolony. Wysoka jakość w dobrej cenie.
Szymon Kulig
Anhyfloors
Od kilku lat wszystkie sprawy związane z prowadzeniem naszej firmy w internecie wykonywane są przez agencję adsite z bardzo dobrym skutkiem. Polecam
Daria Mizera
PHU Mizera
Strona hurtowni stali hurtostal2 wykonana w ekspresowym czasie zgodnie z naszymi wszystkimi wymaganiami. Polecam Ad-Site 2.0.
Grzegorz
Hurtostal 2
Właśnie odebraliśmy projekt od Ad-site 2.0. Gratuluję cierpliwości. Jesteśmy bardzo wymagającym klientem, wszystkie uwagi jednak skrupulatnie zostały powprowadzane.
Tobiasz Lipka
Inwestycje z widokiem
Strona internetowa z dołączonym sklepem internetowym oraz pełna kampania reklamowa pozwoliła naszej szkole rozwinąć skrzydła i zapełnić sale lekcyjne.
Marta
World school

Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty pozycjonowania?

Czas oczekiwania na efekty pozycjonowania zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność wybranych słów kluczowych, historia domeny, wielkość strony, współpraca między klientem a agencją oraz struktura strony internetowej.

Należy pamiętać, że pierwsze efekty pozycjonowania nie pojawią się natychmiast, ponieważ pozycjonowanie to długoterminowa inwestycja, która przynosi efekty w perspektywie czasowej. W związku z tym, warto zachować cierpliwość i wiarę w proces.

Jeśli Twoja firma działa na poziomie lokalnym, pozycjonowanie strony internetowej wymaga nieco innego podejścia, ponieważ ważną rolę odgrywa geolokalizacja. Średni czas oczekiwania wynosi od 4 do 12 miesięcy.

W przypadku, gdy firma ma zasięg ogólnokrajowy, pierwsze efekty pozycjonowania mogą pojawić się już po 6 miesiącach od rozpoczęcia prac nad serwisem internetowym. Jednakże, należy pamiętać, że efekty nie pojawiają się natychmiast, ponieważ wiele zależy także od czynników zewnętrznych.

Wspieramy firmy na terenie całej Polski

Zapytaj o wycenę pozycjonowania SEO

Skontaktuj się z nami