Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Pozycjonowanie cennik

Pozwól potencjalnym klientom dotrzeć do oferty na Twojej stronie internetowej.

Jak powstaje wycena pozycjonowania?

Pozycjonowanie to zbiór czynności, które trzeba systematycznie wykonywać aby osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie sprzedaży. Mają Państwo prawo zapoznać się z informacjami na temat tego jak taka wycena powstaje, o jej najważniejszych elementach a także czasie, który jest potrzebny w kontekście osiągnięcia pożądanych wyników. Podane poniżej ceny są poglądowe dlatego należy je tak traktować – dzieje się tak ponieważ zależą one od wielu czynników jak choćby konkurencyjność, rozpoznawalność marki, zasięg terytorialny.
Zakładka “Pozycjonowanie Stron Cennik” została stworzona dla klientów, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z pozycjonowaniem oraz tych mniej lub bardziej doświadczonych. Tak aby mogli zebrać komplet informacji na temat całego procesu wyceny a także samego pozycjonowania. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami z jaką inwestycją przyjdzie się Państwu mierzyć podczas pozyskiwania klientów z pozycjonowania seo.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Historia i nazwa domeny

    Każda domena posiada swoją historię, która była zapisywana przez cały czas od momentu powstania pierwszej strony. Jeżeli przez cały okres od kiedy domena istniała były dla niej prowadzone odpowiednie – czyli jej statystyki są dodatnie, ponad to domena nie posiadała żadnych kar to można śmiało stwierdzić że cena pozycjonowania będzie stosunkowo niższa. Nazwa domeny też ma niejako znaczenie gdyż łatwiej jest wypozycjonować frazę okna poznań jeżeli nasza domena nazywa się okna-poznan.pl

  2. Wygląd, użyteczność strony

    Jest to punkt, który w tym zestawieniu ma bardzo duże znaczenie. Przy średniej oraz wysokiej konkurencyjności wygląd jak również użyteczność strony potrafią zmienić cenę pozycjonowania o nawet 80%. Stara strona na której użyte są przestarzałe technologie zawsze będzie o wiele droższa w reklamowaniu. Wynika to z utrudnionym odbiorem przez np użytkowników smartfonów.

  3. Konkurencyjność

    Konkurencyjność w pozycjonowaniu zależna jest od ilości wyników wyszukiwania na konkretną frazę a także tego ile firm w danej branży reklamuje się w ten sposób.

  4. Przewidywany zasięg terytorialny

    W tym przypadku sprawa wygląda zazwyczaj prosto, licząc cenę od najniższej do najwyższej możemy określić to tak: zasięg lokalny (miasto) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy

  5. Ilość słów kluczowych

    Każde kolejne słowo kluczowe zwiększa koszt pozycjonowanej strony ze względu na większą ilość pracy, którą należy wykonać. Natomiast osiągając próg 10+ słów kluczowych cena pojedynczego słowa jest stosunkowo niższa w myśl zasady zakupu hurtowego

Pozycjonowanie SEO - pakiety cenowe

Na wysokość ceny wpływa między innymi rodzaj branży, konkurencyjność, czas potrzebny na uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów, ilość słów kluczowych.

Pakiet SEO podstawowy

od

899

zł/msc

Pakiet SEO optymalny

od

1599

zł/msc

Pakiet SEO unlimited

od

2499

zł/msc

Jak przebiega współpraca dot. pozycjonowania strony WWW?

Wstępna analiza, audyt
Wykonanie wstępnej analizy oraz audytu polega na sprawdzeniu elementów wpływających na pozycjonowanie danej strony internetowej i wypisanie ich w formie listy.
Wybór słów kluczowych
Słowa kluczowe wybierane są na podstawie statystyk jak również rozmowy z Państwem na temat oczekiwanych rezultatów.
Ustalenie warunków współpracy
Warunki współpracy ustalane są w momencie wybierania słów kluczowych a także konstruowania wyceny.
Wdrożenie optymalizacji
Po zawarciu umowy zaczynamy proces pozycjonowania w pierwszym kroku wdrażamy optymalizację SEO, czyli edytujemy kod, elementy strony tak aby były jak najlepsze dla użytkowników oraz robotów google.
Linkbuilding
Linkbuilding czyli drugi po optymalizacji proces, który należy wykonywać aby strona osiągała pozycje top 10 na wybrane słowa kluczowe. Jest to czynność, która wymaga sporej wiedzy specjalistycznej.
Statystyki, raportowanie
Na podstawie zbieranych statystyk można udoskonalać kampanię tak aby przynosiła jeszcze więcej klientów. Każdego miesiąca wysyłamy raport z pozycjami, które zapisywane są codziennie.

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie to złożony proces, którego celem jest osiągnięcie jak najwyższych wyników w wyszukiwarce na wybrane dla strony słowa kluczowe. Najistotniejsze elementy pozycjonowania to optymalizacja strony internetowej, wartościowy linkbuilding oraz udoskonalanie na podstawie zbieranych danych.
Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.
Na efekt pozycjonowania można czekać od 2 tygodni do nawet pół roku jest to uzależnione zwłaszcza od konkurencyjności wybranych słów kluczowych, tego jak zrobiona jest dana strona internetowa i jej historii.
Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.
Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.

Zapytaj o wycenę pozycjonowania SEO