Strona internetowa dla parafii 2024
W dobie cyfryzacji, każda instytucja, w tym również parafie, muszą znaleźć swoje miejsce w internecie. Strona internetowa parafii to nie tylko narzędzie do komunikowania się
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Jako największy CMS na świecie, WordPress to platforma, której nie trzeba przedstawiać. W tym wpisie przedstawiamy listę najważniejszych korzyści i trendów wynikających z korzystania z WordPressa, które warto znać.
Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalnym twórcą stron internetowych, pozycjonerem, blogerem, właścicielem sklepu eCommerce, czy po prostu kimś, kto interesuje się WordPressem – poniższe statystyki i trendy z pewnością Ci się przydadzą.
Według danych dostarczonych przez W3Techs 39,5% wszystkich stron internetowych jest obsługiwanych przez WordPress. Liczba ta wzrosła o 4,5% od 2020 roku. Chociaż większość ludzi myśli o WordPressie jako o platformie blogowej to obecnie oferuje ona o wiele więcej możliwości. Darmowy system zarządzania treścią obsługuje wszystkie rodzaje witryn internetowych, od prostych blogów hobbystycznych po witryny firmowe z listy fortune 500.
CMS to skrót od systemu zarządzania treścią. WordPress nie jest jedynym CMS, ale jest zdecydowanie najbardziej dominującym. Obsługuje 64,1% wszystkich witryn korzystających z systemu zarządzania treścią i posiada większościowy udział w rynku.
Jego najbliższy konkurent, Shopify, pozostaje daleko w tyle z marnym 3,2% udziałem w rynku. Pomimo tego, że Shopify jest dedykowanym rozwiązaniem eCommerce, a WordPress nie, WordPress nadal jest najpopularniejszym CMS eCommerce na rynku.
Inni konkurenci to platformy takie jak Wix, Squarespace i Joomla, ale żadna z nich nie ma więcej niż ułamek udziału w rynku WordPressa. Warto jednak zauważyć, że nie wszystkie strony internetowe korzystają z systemu CMS. Około 38% buduje swoją stronę internetową od podstaw poprzez niestandardowe rozwiązania CMS.
Popularność WordPressa wciąż rośnie. Pomimo tego, że jest już najpopularniejszym CMS na rynku, od 2012 roku zajmuje również pierwsze miejsce wśród najszybciej rozwijających się CMS. Sugeruje to, że konkurenci WordPressa w tej dziedzinie robią niewiele, aby zakwestionować jego dominację na rynku.
Wyszukiwanie głosowe stało się popularnym trendem w branży eCommerce. Wielu użytkowników smartfonów przechodzi na wyszukiwanie głosowe zamiast wpisywać produkty i usługi, których szukają. Ważne jest, aby Twoja witryna WordPress była przyjazna dla wyszukiwania głosowego.
Inteligentne urządzenia głośnikowe, takie jak Google Home , Alexa , Apple HomePod i inne, od kilku lat zyskują na popularności. Podczas tworzenia witryny WordPress ważne jest zrozumienie zachowań użytkowników. Wejdź w buty potencjalnych odbiorców i wymyśl różne sposoby opanowania algorytmu wyszukiwania głosowego. Pisząc opisy produktów, należy mieć na uwadze, jakich terminów mogą używać użytkownicy szukając tych konkretnych produktów.
Rzeczywistość rozszerzona (AR) i rzeczywistość wirtualna (VR) to prawdziwe zmiany w branży eCommerce. Kupujący online wolą zobaczyć zwizualizowane produkty, które chcą kupić w Internecie. Na przykład sklep eCommerce, który oferuje wirtualne przebieralnie, osiągnąłby większą sprzedaż, ponieważ kupującym łatwiej byłoby podjać ostateczna decyzję.
Marka mebli IKEA wykorzystuje technologię AR, aby pomóc użytkownikom zwizualizować wygląd mebli w ich mieszkaniu. Wirtualne doświadczenia w sklepie lub całkowicie wirtualny sklep na nowo zdefiniują przyszłość branży detalicznej.
Wiele marek korzysta z chatbotów, aby poprawić wrażenia użytkownika i szybciej odpowiedzieć na zapytania klientów. Chatboty to szybki i przyjemny sposób obsługi zapytań klientów i oferowania użytkownikom odpowiednich informacji. Mogą być one również wykorzystywane do pomocy użytkownikom w poruszaniu się po witrynie i zbieraniu cennych informacji do analizy. Możesz skontaktować się agnecją interaktynwą Ad-Site lub skorzystać z kreatora chatbotów online, aby wygenerować więcej potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż internetową.
Minimalistyczne projekty stron internetowych zapewniają użytkownikom płynną nawigację. Zastosowanie płaskiej grafiki i białej przestrzeni zapewnia doskonałą użyteczność, a trend ten zyska na popularności w 2022 roku. Innymi słowy, minimalizm to styl projektowania, który koncentruje się na prostocie i pominięciu wszelkich nieistotnych elementów w obiekcie. Styl projektowania jest rodzajem reakcji na zbyt ozdobne i skomplikowane projekty. Istnieje wiele sposobów na tworzenie minimalistycznych projektów. Jednym z nich jest zmniejszenie liczby kolorów w projekcie. Dlatego unikaj używania zbyt wielu kolorów, a wpłynie to pozytywnie na odbiór strony przez użytkownika. Skontaktuj się z działem obsługi klienta Ad-Site i zapytaj o minimalistyczny projekt nowej strony WordPress
Jako dobrze znany i popularny system zarządzania treścią, WordPress służy do tworzenia solidnych, szybkich i responsywnych stron internetowych dla firm każdej wielkości. Strona WWW WordPress to idealny wybór dla małych jak i dużych przedsiębiorstw.
Niezależnie od tego, czy planujesz zaprojektować stronę internetową od podstaw, czy tylko ją trochę odświeżyć, poszukaj najlepszej agencji interaktywnej budującej witryny w WordPress, która Ci pomoże. Tworzenie stron internetowych WordPress nie tylko pomaga uzyskać bogatą w funkcje stronę internetową, ale także zaoszczędzić wiele kosztów i wysiłku.
Ad-Site 2.0 to wiodąca firma deweloperska WordPress w Poznaniu, która specjalizuje się w tworzeniu przyjaznych dla użytkownika stron internetowych. Jesteśmy dobrze wyposażeni w najnowsze narzędzia i techniki do tworzenia gotowych na przyszłość witryn dla startupów, małych, średnich i dużych firm. Nasi doświadczeni programiści WordPress mogą pomóc Ci uzyskać doskonałe rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb.
W dobie cyfryzacji, każda instytucja, w tym również parafie, muszą znaleźć swoje miejsce w internecie. Strona internetowa parafii to nie tylko narzędzie do komunikowania się
Ciekawi Cię WordPress? Zrozum jego podstawy i funkcje! Wprowadzenie dla nowicjuszy. Zacznij tworzyć swoją stronę już dziś!
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl