Najlepsze sposoby na promowanie lokalnej firmy
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Nikt nigdy nie przewidział, że wszystko zmieni się w 2020 roku wraz z nadejściem pandemii. Ludzie stopniowo wycofywali się z życia publicznego i stawiali na pierwszym miejscu swoje bezpieczeństwo. Nastąpiły zmiany we wszystkich aspektach naszego życia. Jedną z rzeczy, która pozostaje niezmienna w całym tym chaosie, jest sposób, w jaki internet i technologia mediów społecznościowych kwitnie i rozwija się na bieżąco. Nie ma już wątpliwości, że wyżej wymienione narzędzia będą nadal wprowadzać swoje innowacje. Jasne jest, że w przyszłości korzystanie z Internetu i ilość jego użytkowników będą się tylko zwiększać.
Drastyczny wzrost polegania na Internecie doprowadził do sukcesu marketingu online na całym świecie. Prawie wszystkie transakcje odbywają się online, spotkania face2face zmieniły się na wideokonferencje, a duże sieci spożywcze umożliwił nam zakup i dostawę żywności za pośrednictwem aplikacji. Wdrażanie biznesu w świecie online nie tylko przynosi korzyści dużym przedsiębiorstwom i firmom, ale także daje możliwości i drogę lokalnym firmom i markom do zdobywania klientów. Marketing online jest obecnie popularną i sprawdzoną techniką w reklamie, a każda firma, która dostrzega potencjał w marketingu online, wie, że pozycjonowanie SEO ma w tym swój duży udział.
SEO to m.in. dobrze wykonana analiza polegająca na wskazaniu, czego obecnie szukają internauci w wynikach wyszukiwania. Stare sposoby rankingu SEO zostały ulepszone w sposób, który jest bardziej przyjazny dla użytkownika. Google klasyfikuje wyniki w oparciu o powiązanie treści i przydatność informacji na podstawie zapytania użytkownika.
Podczas gdy wiele trendów SEO i marketingu online w 2021 r. jest nadal nienaruszonych, jest kilka, o których należy pamiętać w nadchodzącym roku.
Na początku istnienia Google autorzy treści musieli umieszczać bardzo konkretne słowa kluczowe lub frazy, aby uzyskać wysoką pozycję na stronach wyników wyszukiwania. Były one tak konkretne, że często nie miały większego sensu w kontekście artykułu. Na szczęście algorytmy Google stają się coraz lepsze i skoncentrowały się bardziej na “intencji wyszukiwania”.
Intencja wyszukiwania jest motywem, którym kieruje się użytkownik w czasie wpisywania szukanego hasła. Czy chcą oni coś kupić? Czy chcą przeczytać artykuł informacyjny? Czy chcą porównać produkty przed dokonaniem zakupu? Czy szukają jedzenia w pobliżu swojej geolokalizacji?
Pisząc tekst blogowy zawierający konkretne słowa kluczowe warto zastanowić się nad tym, czy będzie to treść użyteczna dla internauty. Dlaczego ktoś miałby o to pytać? W jaki sposób by o to pytał? Czy wpisuje popularne wyrażenie w pasku wyszukiwania, czy zadają pytanie za pomocą asystenta głosowego?
Ludzie nie lubią czekać na załadowanie strony WWW. W rzeczywistości 25% odwiedzających porzuciłoby witrynę, gdyby załadowanie trwało dłużej niż cztery sekundy.
Czas ładowania jest ważny nie tylko dla konsumentów. Prędkość ładowania jest czynnikiem rankingowym. Ponadto wydłużony czas ładowania od jednej do pięciu sekund sprawia, że współczynnik odrzuceń witryny wzrasta o 90%. Aby skrócić czas ładowania, zmniejsz rozmiary obrazów, usuń niepotrzebne przekierowania i włącz kompresję kodu.
Równie ważna jest optymalizacja pod kątem użytkowników mobilnych. W 2021 roku 54 % całego ruchu w sieci pochodzi od użytkowników mobilnych.
Ta reguła dzieli się na dwie części: musisz pisać treści częściej i o większej ilości znaków aby zoptymalizować stronę pod kątem słów kluczowych i zwiększyć swoje szanse w rankingu.
Im więcej treści piszesz, na tym więcej słów kluczowych może odpowiedzieć Twoja strona internetowa w wynikach wyszukiwania. Nawet jeżeli chcesz skoncentrować się tylko na jednym podstawowym słowie kluczowym i kilku drugorzędnych, warto napisać kilka wpisów na ten temat dla szerszego portfolio słów kluczowych i całkowitego wyczerpania danego tematu/zagadnienia.
Google preferuje również treści bogate w informacje. Pierwsze dziesięć wyników zawiera zwykle ponad 2000 słów. To nie dlatego, że Google sprawdza liczbę słów znajdujących się w tekście. Po prostu treści w dłuższej formie oferują więcej możliwości dla linków zwrotnych, odmian słów kluczowych i dłużej utrzymują czytelników na Twojej stronie, co oznacza dłuższe sesje na stronie.
Chociaż Google lubi strony internetowe, które produkują dużo długich treści, nie można poświęcić jakości na rzecz ilości. Upewnij się, że wszystkie Twoje artykuły są zgodne z zasadami EAT i będą użyteczne dla czytelników.
Lokalne pozycjonowanie SEO zwiększyło znacznie swoje znaczenie od 2020 roku, głównie dlatego, że COVID-19 zatrzymał wszystkich w mieszkaniach na kwarantannie. W 2020 r. 46% wszystkich wyszukiwań w Google miało charakter lokalny.
Jeśli priorytetowo traktujesz lokalne SEO, możesz zyskać przewagę nad lokalną konkurencją. Poza tym, jeśli naprawdę chcesz utrzymać się w branży, warto zwiększyć zasięg lokalnego SEO, aby pokazać konsumentom, że istniejesz.
Doświadczenie użytkownika, zwane także UX, to nowy członek rodziny czynników rankingowych wyszukiwarki. Google wydało oświadczenie (https://developers.google.com/search/blog/2020/05/evaluating-page-experience), w którym informuje, że „doświadczenie interakcji ze stroną internetową wykraczające poza jej czystą wartość informacyjną” będzie teraz brane pod uwagę w rankingach. Globalne wprowadzanie tego czynnika zakończyło się w sierpniu 2021 r. Oznacza to, że w przyszłym roku ten trend naprawdę zacznie się rozwijać.
Oto, co musisz teraz wiedzieć:
Wracając do podstawowych wskaźników rankingu strony WWW, oto kilka z nich, które określają kluczowe aspekty jakości strony:
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji strony internetowej i innych działań online, mający na celu zwiększenie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania …
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl