Marketing szeptany to ważny element wielu kampanii, w dobie dzisiejszego przesycenia reklamami, rzucającymi się w oczy na każdym kroku, czasem wręcz krzyczącymi na nas swoim przekazem, marketing szeptany jest to znacznie delikatniejsza i skuteczniejsza forma reklamy. Marketing szeptany zyskał już wielu wiernych fanów, w postaci dużych przedsiębiorstw jak i małych firm. Jeżeli korzysta z niego tak wiele znanych marek, to czemu Ty nie miałbyś zastosować tej reklamy w swojej kampanii?
Marketing szeptany posiada wiele zalet, przede wszystkim poprawia reputację marki, jeśli zostaje on wykonywanie poprawnie, zgodnie z etyką, ma bardzo pozytywny wpływ na PR firmy. Za sprawą marketingu szeptanego nawiązywane są personalne, trwałe relacje z naszymi klientami. Pozwala także na szybką reakcję firmy w razie wystąpienia jakichkolwiek nieprzewidzianych, negatywnych zwrotów sytuacji. Najważniejszą zaletą tej gałęzi marketingu, jest jej skuteczność, ponieważ użytkownicy internetu są skłonni polegać na opiniach innych osób, zamieszczanych na portalach lub forach branżowych.