Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Marketing szeptany to ważny element wielu kampanii, w dobie dzisiejszego przesycenia reklamami, rzucającymi się w oczy na każdym kroku, czasem wręcz krzyczącymi na nas swoim przekazem, marketing szeptany jest to znacznie delikatniejsza i skuteczniejsza forma reklamy. Marketing szeptany zyskał już wielu wiernych fanów, w postaci dużych przedsiębiorstw jak i małych firm. Jeżeli korzysta z niego tak wiele znanych marek, to czemu Ty nie miałbyś zastosować tej reklamy w swojej kampanii?
Marketing szeptany posiada wiele zalet, przede wszystkim poprawia reputację marki, jeśli zostaje on wykonywanie poprawnie, zgodnie z etyką, ma bardzo pozytywny wpływ na PR firmy. Za sprawą marketingu szeptanego nawiązywane są personalne, trwałe relacje z naszymi klientami. Pozwala także na szybką reakcję firmy w razie wystąpienia jakichkolwiek nieprzewidzianych, negatywnych zwrotów sytuacji. Najważniejszą zaletą tej gałęzi marketingu, jest jej skuteczność, ponieważ użytkownicy internetu są skłonni polegać na opiniach innych osób, zamieszczanych na portalach lub forach branżowych.
Kwoty pobierane przez agencję, za prowadzenie marketingu szeptanego są różne, ponieważ zależą od stworzenia indywidualnej strategii. Zazwyczaj ustalane są ceny za jeden opublikowany post w internecie, jego cena oscyluje wokół kwoty 6 zł brutto.
Stosowanie marketingu szeptanego jest karane, wyłącznie wtedy kiedy ta forma marketingu, jest wykonywana niewłaściwie – zamieszczane linki, wpisy są nachalne i zostają uznawane za użytkowników, lub roboty Google za spam.
Marketing szeptany jest niezwykle skuteczna formą reklamy, pod warunkiem, że zostanie on przeprowadzony w przemyślany i ostrożny sposób, przez osoby, które posiadają doświadczenie w tej gałęzi marketingu. Efekty prowadzenia marketingu szeptanego, pojawiają się natychmiast po wpuszczeniu wpisu do internetu.
Należy podkreślić, że marketing szeptany wspiera działania SEO. Pozycjonowanie to zabiegi przeprowadzane na stronie internetowej, mające na celu podnieść jej jakość w oczach użytkowników i robotów Google. Marketing SEO, natomiast, obiera za cel “ciche budowanie” pozycji firmy w świadomości użytkowników internetu.