Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Reklama Google Ads

Korzyści płynące z reklamy Google Ads

Natychmiastowy efekt

W momencie uruchomienia reklamy Google Ads zaczniesz się pojawiać na początku wyników wyszukiwania, dzięki czemu pierwsi klienci zainteresowani Twoją ofertą znajdą się na stronie.

Możliwość dostosowania
Kampanie sponsorowane Google Ads można w bardzo prosty sposób modyfikować dostosowując się do aktualnej sytuacji panującej na rynku. Pozwala to zbudować różne warianty komunikatów reklamowych w zależności od potrzeb firmy.
Mierzalność

Rezultaty kampanii można zmieżyć w bardzo prosty sposób. Dobrze skonfigurowana reklama umożliwia łatwy wgląd w statystyki pokazujące czy reklama PPC spełnia założone cele (np. uzyskanie założonego poziomu sprzedaży w przypadku sklepu online)

Skuteczność
Różne możliwość stworzenia reklamy umożliwiają na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, która będzie zainteresowana Twoim produktem bądź usługą.

Koszt obsługi reklamy Google Ads

Całkowity koszt stworzenia kampanii Google Ads, który ponosi klient składa się z dwóch elementów:

  • Budżet przeznaczony na kliknięcia
  • Wynagrodzenie dla opiekuna kampanii.
 

W agencji interaktywnej Ad-Site 2.0 opłata miesięczna za stworzenie i obsługę kampanii reklamowej Google Ads wynosi 20% budżetu (jednak nie mniej niż 300 zł/netto).

Koszty PPC Google Ads

Reklama Google Ads rozliczana jest w modelu PPC (ponosimy koszt za każde kliknięcie użytkownika w link sponsorowany). Twoja firma poniesie koszty, tylko w momencie gdy użytkownik zdecyduję się przejść na stronę internetową za pośrednictwem reklamy. Promocja witryny za pośrednictwem tego systemu umożliwia elastycznie dostosowanie budżetu w zależności od tego, jakie cele reklamowe mają zostać spełnione. Wszystko to daje idealne rozwiązanie zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm.

Zasięg reklamy Google Ads

Dzięki zaawansowanemu systemowi istnieje możliwość sprecyzowania konkretnego obszaru, na którym będzie pokazywała się spersonalizowana reklama. Może ona wyświetlać się lokalnie, regionalnie lub na terenie całego kraju. Dodatkowym atutem w przypadku dużych miast jest możliwość ukierunkowania reklamy na obszar konkretnej dzielnicy.

Rodzaje kampanii Google Ads

Reklamę sponsorowaną Google Ads można podzielić na kilka rodzajów w zależności od celów czy miejsc, w których mają się pojawiać. Szczegółowy podział usług realizowanych przed agencję Ad-Site 2.0 można podzielić na 4 główne kategorie:

Tylko sieć wyszukiwania
Tylko sieć reklamowa
Kampania produktowa
Uniwersalna kampania promująca
Rodzaje kampanii Google Ads

Od czego zacząć?

Wybór odpowiednich słów kluczowych

Wybór odpowiednich fraz jest jednym z najważniejszych elementów tworzenia skutecznej kampanii reklamowej. Chcąc spersonalizować ofertę pod wyszukiwanie, warto zastanowić się jakie usługi/produkty jesteś w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi i pod jakimi słowami może on ich szukać. Warto je jak najbardziej doprecyzować ponieważ znacznie zwiększy to konwersję.

Planer słów kluczowych

Jest to narzędzie udostępnione przez twórców Google, umożliwiające wyszukanie najbardziej pasujących fraz do kampani sponsorowanej Google Ads. Pomoże to stworzyć listę fraz ściśle związanych z Twoją branżą oraz określić wstępne koszty za kliknięcie dla poszczególnych słów. Program pokaże informację na temat miesięcznej liczby wyszukań danej frazy, jednak dokładną statystykę będziemy mogi uzyskać dopiero w momencie gdy kampania zostanie aktywowana.

Zdobądź nowych klientów dzięki Google Ads!

Google Ads sprawi, że Twoja firma w krótkim czasie pozyska nowych klientów za pośrednictwem strony internetowej. Opowiedz nam o swoich celach, a my zrobimy wszystko, żeby dostosować kampanie do Twoich potrzeb. W rezultacie otrzymasz reklamę zoptymalizowaną w sposób, który przyniesie zwrot z inwestycji. Dzięki naszej reklamie Twoja firma rozwinie się jeszcze szybciej!

Wspieramy firmy na terenie całej Polski

Skontaktuj się z nami