
Słownik pojęć wykorzystywanych podczas współpracy z agencją
Istnieje wiele pojęć, które mogą być używane podczas współpracy z agencją marketingową lub reklamową. Oto kilka przykładów
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Tworzone są wg Państwa potrzeb a także zgodnie z wymaganiami, trendami panującymi na rynku.
Docieraj do większej ilości klientów.
Złożenie zapytania na wykonanie strony www to pierwszy krok, który pozwoli Państwu dowiedzieć się na jakie elementy należy zwrócić uwagę natomiast nam da możliwość przygotowania kompleksowej wyceny.
W momencie podjęcia współpracy jako pierwszy element przygotowywany jest projekt graficzny spójny z wizją firmy a także aktualnymi trendami panującymi na rynku. Tworzymy wstępną makietę następnie wspólnie wprowadzamy ewentualne poprawki.
W momencie gdy projekt graficzny strony jest gotowy przychodzi czas na przeniesienie go do internetu. W tym etapie przygotowywane są także elementy takie jak animacje, formularze kontaktowe, niestandardowe funkcje etc.
Przed umieszczeniem strony na Państwa serwerze wspólnie przeglądamy raz jeszcze cały projekt a także nanosimy ostatnie poprawki aby strona www w była przygotowana w 100%.
Jest to najtańsze rozwiązanie. Mówimy tu o stronie złożonej z góra 3 zakładek ( strona główna, o nas/oferta, kontakt). Najczęściej w tym celu wykorzystuję się proste rozwiązania WordPress dlatego że zazwyczaj na stronę wizytówkę wprowadza się jedynie podstawowe informacje na temat firmy. Nie obejmują tworzenia zaawansowanych funkcjonalności, pisania treści oraz przygotowania pod pozycjonowanie SEO.
Cena stworzenia takiej witryny na WordPress to przeważnie koszt ok 1000-2000zł netto
Jest rozwiązaniem najczęściej stosowanym przez średniej wielkości firmy. Strona taka jest przygotowana pod pozycjonowanie dzięki czemu jej widoczność w wyszukiwarce Google jest o wiele lepsza. Wykorzystuję się też płatne wtyczki, które znacznie rozszerzają możliwości takiej witryny. Zawiera ona stworzenie sekcji z realizacjami, portfolio, zakładkę blog, dodatkowe wersje językowe, niestandardowe funkcjonalności.
Cena takiej strony zaczyna się od ok 2000zł netto
Tutaj konfiguracji jest bardzo dużo. Różnice mogą związane zarówno z funkcjonalnościami, rodzajem płatności, opisem produktu i ich ilością.
W przypadku strony z niewielką ilością produktów (ok 100 ) wraz ze standardowymi metodami płatności cena wynosi ok 4500-6000zł netto
Gdy sklep ma być bardziej rozbudowany, zawierać zaawansowane rozwiązania oraz o wiele większą ilość produktów cena zaczyna się od 6000zł netto
Proponujemy Państwu 10% zniżki na stronę www
Chcąc wskazać jeden z podstawowych, a zarazem najważniejszych mierników popularności strony internetowej, z pewnością byłyby to statystyki odwiedzin. Statystyki oraz ich analiza, pozwalają między innymi na tworzenie treści dopasowanych do odwiedzających stronę WWW użytkowników. Najpopularniejszym narzędziem do śledzenia ruchu jest Google Analytics. Pozwala na analizę takich danych jak: liczba odwiedzających stronę internetową użytkowników, sesje, współczynnik odrzuceń, źródła z jakich użytkownicy trafili na stronę, urządzenia z jakich korzystają czy najczęściej odwiedzane przez nich witryny. Zebrane dane stanowią doskonałe źródło wiedzy o osobach odwiedzających stronę WWW. Duże znaczenie odgrywa również czas rzeczywisty, czym jest? Są to informacje o osobach, które w danej chwili znajdują się na stronie ale nie tylko. Możliwa jest również analiza odwiedzanych przez użytkowników w danej chwili stron oraz wyszukiwanych słowach kluczowych. Zebrane dane to kopalnia wiedzy dla analityków SEO. Zebrane dane oraz ich analiza pozwalają na poprawę widoczności witryny poprzez między innymi skupienie się na kanałach komunikacji, które najlepiej działają.
Strona internetowa to swego rodzaju wizytówka firmy, a jej posiadanie jest obecnie wymogiem. Ważne zatem aby jej wygląd jak najlepiej odzwierciedlał branżę, którą zajmuje się firma oraz był dopasowany do potrzeb osób ją odwiedzających – zarówno stałych, jak i potencjalnych klientów. Samodzielne tworzenie strony WWW to zadanie, które powinno powierzyć się wyspecjalizowanej Agencji. Po otrzymaniu gotowej strony internetowej, ważne aby móc liczyć na wsparcie specjalistów. Edycja strony lub ewentualne zmiany to zadania, które mogą przerosnąć osoby nie znające się na obsłudze systemów zarządzania treścią. Pojęcia takie jak CMS, SEO czy SEM z pewnością każdemu obiły się o uszy. Nie oznacza to jednakże, że trzeba być specem w każdej branży. Powierzenie niektórych zadań osobom posiadającym zarówno specjalistyczną wiedzę, jak i doświadczenie sprawi, że prowadzenie firmy stanie się priorytetem, a ewentualnymi błędami lub problemami, które pojawią się na stronie WWW zajmą się specjaliści.
Pozycjonowanie strony to zadanie, które najlepiej powierzyć wyspecjalizowanej agencji. Podwyższenie pozycji strony WWW w wynikach wyszukiwania Google ma kluczowe znaczenie na powodzenie strony, a tym samym – firmy. Nie jest bowiem tajemnicą, że Internet jest najlepszym miejscem na znalezienie konkretnych produktów lub usług. Optymalizacja pozycjonowania witryny polega między innymi na analizie jakości struktury kodu, dzięki czemu działania SEO mogą zacząć przynosić wymierne efekty. SEO to między innymi wzrost współczynnika kliknięć, zwiększenie rozpoznawalności firmy, nowi klienci oraz wzrost posiadanego kapitału. Pozycjonowanie bowiem to usługa, która znaczenie zwiększa ruch na stronie, co skutkuje większą liczbą klientów, którzy skorzystają ze świadczonych na stronie WWW usług. Optymalizacja SEO to usługa, na którą każda, ukierunkowana na sukces firma powinna się zdecydować. W dobie bardzo dużej konkurencji, dotarcie z ofertą do klientów często możliwe jest jedynie dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google.
Posiadanie własnej firmy wiąże się z podejmowaniem wielu decyzji. Jedną z nich bez wątpienia jest założenie strony internetowej. Obecność w Internecie bowiem to możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców. Warto zatem skorzystać z usług profesjonalnej firmy, która stworzy stronę WWW idealnie dopasowaną do naszej branży i świadczonych usług.
Projektowanie stron internetowych Poznań to oferta skierowana do osób ukierunkowanych do sukces. Nowoczesna strona WWW spełniająca wszelkie kryteria to szansa na osiągnięcie realnych zysków. Strona bowiem, już od pierwszych sekund powinna zachęcać do pozostania na niej, od kolejnych – do konwersji. Strona internetowa, należy pamiętać, to nie tylko grafika i tekst. To – przede wszystkim – przemyślany projekt. Co się na niego składa? Przede wszystkim są to: analiza rynku, określenie grupy docelowej, dopasowanie do potrzeb, wymagań i oczekiwań właścicieli witryny. Połączenie wszystkich tych składników daje profesjonalną – i dającą zyski – stronę WWW.
Certyfikat SSL, czyli protokół służący do szyfrowania danych przesyłanych między przeglądarką internetową, a serwerem wykorzystywany jest w celu zabezpieczenia wrażliwych, pozostawionych na stronie przez użytkowników danych. Zabezpieczenia SSL pełnią trzy podstawowe funkcje: integralność, uwierzytelnianie oraz szyfrowanie. Oznacza to, że zabezpieczenia zapobiegają wprowadzaniu zmian w danych, zapewniają użytkownikom odwiedzającym dane strony WWW wiarygodność witryn oraz blokują dostęp i odczyt danych. Zabezpieczenia SSL i certyfikat to nie tylko gwarancja bezpieczeństwa dla użytkowników ale również wzrost pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Czemu? Zabezpieczenia SSL budują wiarygodność i autentyczność domeny, co ma znaczący wpływ na wizerunek firmy. Warto pamiętać, że informacja o odpowiednio wdrożonym certyfikacie SSL jest dla wielu użytkowników sygnałem, że mogą zaufać danej witrynie a ich dane są bezpieczne, co w dobie wciąż rozwijającej się technologi, ma bardzo duże znaczenie.
CMS, czyli system zarządzania treścią w serwisie internetowym to pojęcie, które każdemu chociaż raz obiło się o uszy. Innym pojęciem jest „Wordpress”, czyli najpopularniejszy obecnie CMS na świecie. O zaletach WordPressa można rozpisywać się bez końca: funkcjonalność, łatwość w obsłudze, intuicyjne zarządzanie, dostępne motywy oraz wtyczki. Decydując się na stworzenie strony WWW na WordPressie to gwarancja osiągnięcia sukcesu. Nie bez powodu opierają się na nim strony zarówno małych, stawiających dopiero swoje pierwsze kroki w Sieci firm, jak i tych międzynarodowych.
WordPress to przede wszystkim nieograniczone możliwości dzięki dostępnym wtyczkom, których na chwilę obecną jest ponad 50 000. Strona oparta o CMS, jakim jest WordPress to również obopólna korzyść. Firmom daje przestrzeń i możliwości, odbiorcom – wysokiej jakości strony WWW. Warto zaznaczyć, że WordPress to CMS, który warto wybrać zarówno przy tworzeniu bloga, jak i firmowej strony internetowej, czy sklepu. Strona CMS WordPress Poznań to również oszczędność – zarówno czasu, jak i pieniędzy, czemu? Brak abonamentu, dostępność darmowych wtyczek oraz rozbudowana społeczność, a tym samym – dostępne poradniki, tutoriale oraz pomoc.
Wiemy, że „czas to pieniądz”, dlatego też do każdego Klienta i projektu strony WWW podchodzimy indywidualnie. Wiemy również, że dopasowana strona internetowa często ma kluczowe znaczenie na sukces firmy – dotarcie do nowych klientów, utrzymanie obecnych, umocnienie swojej pozycji na rynku oraz wybicie się na tle konkurencji. Terminowa realizacja zatem ma bardzo duży wpływ na powodzenie strony internetowej i zaprezentowanie swojej oferty użytkownikom. Dzięki doświadczeniu oraz wiedzy, zarówno tworzone przez naszą Agencję strony WWW małych, jednoosobowych firm, jak i posiadających stałych klientów sklepy internetowe dopracowane są zarówno pod kątem wizualnym, jak i technicznych. Terminowa realizacja zleceń oraz dokładanie wszelkich starań, aby tworzone strony WWW znajdowały się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google sprawiły, że korzystające z naszych usług przedsiębiorstwa mogą pochwalić się wciąż rosnącą grupą klientów oraz wizerunkiem rzetelnej i autentycznej firmy.
Czynniki rankingowe to zbiór ponad 200 elementów, które mają wpływ na pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Do jednych z nich należy szybkość ładowania strony. Szybsze wczytywanie się strony internetowej bowiem znacząco wpływa na jej odbiór przez użytkowników. Mówiąc prościej – im większe zadowolenie użytkowników, tym większa szansa na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. W dobie dużej konkurencji oraz wciąż rozwijającej się technologii, wiele decyzji podejmowanych jest spontanicznie. Częściej korzystamy ze smartfonów, niż komputerów stacjonarnych czy laptopów. Mając nierzadko na znalezienie konkretnej usługi lub produktu zaledwie „chwilę”, szybkość ładowania strony WWW odgrywa kluczowe znaczenie. Czym zatem grozi zbyt długi czas ładowania strony? Przede wszystkim gorszą pozycją w wyszukiwarce Google. Ponadto, długi czas ładowania wzbudza w użytkownikach strony negatywne odczucia. Następują również wyższy współczynnik odrzuceń oraz słabsza konwersja. Wszystko to prowadzi do zaburzenia wizerunku firmy, a tym samym – zmniejsza przychody.
Posiadając firmową stronę internetową lub sklep WWW, warto zadbać o każdy szczegół, aby klient postrzegał markę jako rzetelną i wiarygodną. Ważne zatem aby zarówno domena, jak i firmowy e-mail zawierały nazwę firmy. Spójny wizerunek sprawia, że strona internetowa – oraz jej nazwa – od razu kojarzona jest z firmą i świadczonymi przez nią usługami. Czy adres mailowy ma równie duże znaczenie? Firmowy mail to indywidualna skrzynka poczty elektronicznej danego przedsiębiorstwa, a także jej własny adres e-mail. Jakie ma zalety i jak wpływa na postrzeganie firmy przez klientów? Przede wszystkim brak zapychających skrzynkę reklam i wzmocnienie wizerunku marki oraz budowanie jej autorytetu, dzięki czemu firma postrzega jest jako profesjonalna i rzetelna. Decydując się na zaistnienie w Internecie i dotarcie ze swoją ofertą do szerszego grona użytkowników, warto pamiętać o – z pozoru mało istotnych – elementach. Przekazując stworzenie strony WWW profesjonalnej agencji, można mieć pewność, że wszystkie, mające wpływ na wizerunek firmy elementy zostaną dopracowane.
Koszt stworzenia nowej strony WWW jest sprawą indywidualną i zależy głównie od stopnia rozbudowania strony oraz rodzaju zaawansowania funkcjonalności w obrębie strony (wyszukiwarka, filtrowanie, panel klienta, dodatkowa wersja językowa itp.)
Nasi specjaliści pomogą w doborze najbardziej opcjonalnych wariantów dla Twojej firmy tak, aby nowa strona spełniała wyznaczone cele sprzedażowe w kolejnych miesiącach.
W Ad-Site jesteśmy dumni, że nasza agencja zajmująca się tworzeniem stron internetowych oferuje piękne i responsywne projekty WordPress.
Projektowanie stron WWW WordPress to nasza pasja. Nasze wieloletnie doświadczenie przy pracy z CMS WordPress owocują przy każdym projekcie zapewniając sukces i satysfakcję klienta.
Posiadanie swojej strony internetowej to wymóg, na który muszą zdecydować się przedsiębiorcy pragnący dotrzeć do jak najszerszego grona klientów. Strona WWW powinna już od pierwszych sekund zachęcać do pozostania na niej, a w następnych – do konwersji.
Czym jest konwersja? To nic innego, jak zaangażowanie osób odwiedzających stronę internetową. W przypadku sklepu może to być zakup produktu lub usługi, w przypadku bloga – zostawienie komentarza.
Strona WWW Poznań to oferta skierowana do osób pragnących dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Profesjonalnie przyszykowana strona zachęca do zapoznania się z jej tematyką. Zachęca również do takich działań jak nawiązanie kontaktu czy zapisanie się do newslettera. Warto pamiętać, że wyczynem nie jest samo dotarcie do odbiorców, a zachęcenie ich do ponownych odwiedzin. Strona powinna być zatem przyszykowana zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Powinna również jak najlepiej odzwierciedlać branżę, którą się zajmujemy i być przystępna dla określonego targetu.
Istnieje wiele pojęć, które mogą być używane podczas współpracy z agencją marketingową lub reklamową. Oto kilka przykładów
Dlaczego identyfikacja wizualna strony internetowej jest ona ważna i jak zaprojektować taką, która może ewoluować wraz z Twoją marką oraz postępem technologicznym.
Ludzie mogą nie mieć wyboru skorzystania z innego źródła informacji niż ze strony internetowej sektora publicznego, dlatego ważne jest, aby działały one dla wszystkich…
Może słyszałeś stare plotki krążące po interencie mówiące o tym, że CMS WordPress jest dobry jedynie do tworzenia stron o charakterze blogowym. Od dłuższego czasu stwierdzenie to nie ma przełożenia w rzeczywistości ponieważ tylko w polskim internecie funkcjonuje aż 562,046 stron opartych o to rozwiązanie.
Firmowa strona internetowa to swego rodzaju wizytówka, którą powinno posiadać każde przedsiębiorstwo. Strona internetowa to narzędzie do komunikowania się zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.
Spoglądając na rok 2022, konieczne jest rozpoznanie potrzeby ustrukturyzowanego, opartego na badaniach podejścia do pozycjonowania SEO, które uwzględnia szeroki…
Wszyscy wiemy jak wielkie znaczenie odgrywają dla współczesnego społeczeństwa portale społecznościowe. To właśnie scroll’owanie po Facebooku zabiera, nie tylko…
Google Ads są tak skuteczne, bo dotrzeć mogą do ogromnej liczby użytkowników internetu. Z pewnością nie jest to jedyna zaleta kampanii Google Ads…
Z roku na rok zwiększa się liczba stron internetowych, a coraz więcej firm decyduje się na stworzenie tzw. one-page stron zawierających najważniejsze informacje