Agencja interaktywna w Poznaniu – czym kierować się przy jej wyborze?
Branża marketingu internetowego rozrasta się w bardzo szybkim tempie, dlatego prowadzenie strony WWW w biznesie pozostaje kwestią kluczową. Stworzenie takiej…
Responsywność czyli inaczej RWD – w e-marketingu znaczy to dostosowanie grafiki do rozmiaru ekranu na którym dana strona internetowa jest oglądana. Jeżeli Twoja strona firmowa jest responsywna to oznacza, że będzie dobrze wyglądała na laptopie, smaprtphone czy też tablecie.
Responsywność stron WWW w dzisiejszych czasach to nie dodatek, lecz konieczność. Programiści oraz graficy budując stronę WWW starają się, aby była ona prosta w obsłudze tak przy użyciu myszki jaki i palca na małym ekranie urządzeń mobilnych. Zwracając uwagę na szczegóły nawet najmniejszy interaktywny obiekt nie powinien mieć mniej niż 40px gdyż ciężko będzie w niego trafić. Rozmiar czcionek oraz układ elementów zmienia się w zależności od tego jaka jest rozdzielczość danego ekranu i na jakiej przeglądarce jest wyświetlana twoja strona internetowa.
Istotną kwestią jest fakt, że 2012 rok był pierwszym, w którym spadła sprzedaż komputerów tradycyjnych na rzecz urządzeń mobilnych. Wnioskując coraz więcej ludzi korzysta z tych urządzeń do przeglądania stron internetowych. Wystarczy popatrzeć na osoby, które nie używają już tylko telefonów do wykonywania rozmów, ale także do przeglądania stron i korzystania z nich.
Co na to wszystko Google? Już od jakiegoś czasu strony responsywne są na wyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania niż te nie przystosowane do urządzeń mobilnych. W marcu 2015 roku Google zaktualizowało algorytm tak, że jeśli strona nie jest dostosowana do urządzenia na którym ma być otwierana to nie pokaże jej w wynikach wyszukiwania na danym wyświetlaczu. Faktem jest, że około 67% całej populacji Polski korzysta na co dzień z Internetu to 41% z nich wykorzystuje w tym celu urządzenia mobilne. Tak więc, czy jesteś w stanie zignorować tak dużą liczbę Twoich potencjalnych klientów?
Czym się różni wersja mobilna strony Internetowej od responsywnej strony Internetowej?
W takim razie jakie jeszcze widzimy zalety strony responsywnej i ile taka przyjemność kosztuje?
Teraz pozostaje nam kwestia ceny jak już doszliśmy do wniosku zazwyczaj łatwiej, lepiej, taniej wychodzi stworzenie nowej strony, która będzie od razu posiadać swoją wersję mobilną. Nie ma sensu płacić za to samo dwa razy. Koszt stworzenia stworzenia responsywnej strony zaczyna się w granicach 800zł/netto
Branża marketingu internetowego rozrasta się w bardzo szybkim tempie, dlatego prowadzenie strony WWW w biznesie pozostaje kwestią kluczową. Stworzenie takiej…
Spis treści WordPress, od lat cieszący się uznaniem jako jeden z czołowych systemów zarządzania treścią (CMS), nieustannie ewoluuje, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom cyfrowego świata.
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl