Jeśli zadajesz sobie pytanie: ” dlaczego moja strona nie przynosi korzyści ” ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Podstawą tego, że strona przynosi klientów jest odpowiednia liczba wyświetleń witryny. Ważne jest aby znać sposoby docierania do potencjalnych konsumentów.
Stworzenie nowej strony to dopiero wrzucenie drugiego biegu w drodze do sukcesu.
Po wystartowaniu z nową witryną, cały czas tylko osoby, które już znają firmę trafiają na stronę. Jest to jednak często niesatysfakcjonująca liczba. Zmierzyć ruch na stronie można m.in. za pomocą tego urządzenia. Kluczem do sprzedaży jest zwiększenie zasięgu dotarcia.
Jest kilka sposobów na które można to zrobić. Poniżej przedstawię Ci kilka sposobów na promocję strony internetowej.

 

SEKCJA BLOG, FAQ

 

czyli wartościowe informacje dla naszych odwiedzających. Jest to metoda, która daje sporo plusów. Dzięki nim zyskujemy większe zaangażowanie wśród internautów i to one sprawiają, że czytelnicy chętniej tam wracają. Jest to też pole do popisu dla fachowych pozycjonerów. Daję to pole do dodania znacznej ilości dodatkowych fraz. Jest to możliwość rozbudowy witryny oraz utrzymania klienta w stałym kontakcie. Dodatkowo można te artykuły wykorzystać w social media.

 

 

SOCIAL MEDIA:

 

Przeglądając m.in Facebooka można zaobserwować, że coraz więcej firm wrzuca linki do mediów społecznościowych kierujące na ich stronę. Pole do popisu tutaj jest duże. Oprócz wcześniej wspominanych Blogów świetnie sprawdzają się pokazy slajdów, prezentacje w formie wideo, czy chociażby infografika.

Jeśli materiał zainteresuję czytelnika, istnieje duże prawdopodobieństwo, że sam udostępni on link, tworząc tym samym coraz większy zasięg (tzw. marketing wirusowy). Daję to szanse na powiększenia grona zainteresowanych zerowym kosztem.

 

WPISY NA FORACH:

 

Jak dobrze wiemy marketing szeptany czyli tzw. poczta pantoflowa to cały czas skuteczna forma promocji. Możemy podzielić się wiedzą na jakiś temat z innymi, dodając pod nim link do swojej strony bądź krótki opis sobie.
To duży plus ponieważ udostępnienie takiego komentarza w miejscu o już zbudowanej społeczności sprawia, że jest duża szansa na zwiększenie liczby potencjalnych odwiedzin.

 

GADŻETY BIUROWE:

Oprócz promocji internetowej nie zapominajmy również o tych starszych metodach. Gadżety na biurko czy ścianę to cały czas dobry pomysł.
Do wykorzystania mamy bardzo dużo możliwości. Plakaty, kalendarze, banery, kubki, pen drive, smecze itp. Mocna stroną tej formy jest fakt, iż stale przypominamy się osobie użytkującej dany przedmiot.
Dodanie informacji z nazwą firmy i adresem strony to strzał w 10.
Warto umieszczać również adres strony w stopce mailowej. Każda dodatkowe miejsce Twojej działalności może odegrać dodatkową rolę. Google Firma, FunPage w Social Media niewątpliwie się do nich zalicza.

 

POZYCJONOWANIE:

 

Wyszukiwarka to miejsce gdzie wszyscy szukają informacji, która ich interesuję. W momencie gdy użytkownicy nie są w stanie Ciebie wyszukać pozostałe działanie nie przyniosą satysfakcjonującego efektu, badź bedzie wymuszać skorzystanie z płatnych metod. Nie da się uniknąc tego zabiegu chcąc osiągnąc zadowalające rezultaty. Nie chodzi tylko o to aby wyświetlała się ona na frazy brandingowe, ale na pozostałe słowa powiązane z daną działalnością.
Warto na początku skupić się na obszarze lokalnym, by spróbować wybić się na tej przestrzeni a dopiero później zacząć działać bardziej ” globalnie „.

 

PŁATNE FORMY REKLAMY:

 

Nie płatne metody w niektórych przypadkach mogą okazać się niewystarczające, toteż istnieje możliwość wsparcia działań płatnymi rozwiązaniami, co w przypadku początku może być zbawienne.

Możliwości jest mnóstwo, na wyróżnienie tutaj zasługuje np. reklama w social media, gdzie w zasadzie każdy serwis ma w ofercie płatny model rozliczeń. Tym sposobem możliwe jest docieranie do nowych odbiorców w bardzo szybkim tempie jak również wyróżnienie się spośród całej masy pozostałych stron.

Kolejny rodzaj promocji płatnej to kampania AdWords, która pozwala pokazać się z ofertą w wyszukiwarce Google. Jest to bez wątpienia użyteczne, nim sama strona zacznie pokazywać się dostatecznie wysoko w pozycjonowaniu naturalnym SEO. AdWrods może być doskonałym wsparciem, a w przypadku nowych stron, nawet podstawowym źródłem odwiedzin.

 

PODSUMOWANIE:

Cele każdej strony jest dodarcie do jak największej liczby odbiorców. Infomacja o niej powinna rozprzestrzeniać się jak wirus.
Aby tego dokonać warto spróbować paru metod w tym samym czasie. Kluczem do sukcesu jest jednak pozycjonowanie bez, które szanse na zdobycie dużych zasięgów są niemożliwe.
Pamiętajmy, że naszą witrynę nie oceniają tylko klienci ale także roboty wyszukiwarek, dla których strona również powinna być atrakcyjna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *