Najlepsze sposoby na promowanie lokalnej firmy
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
One Page jest sama nazwa wskazuję jest witryną internetową złożoną z jednej strony. Takie rozwiązanie cieszy się coraz większa popularnością wśród internautów. Dlaczego? Strony One Page prezentują się bardzo stylowo i oryginalnie. Dodatkowym plusem jest fakt, że ładują się o wiele szybciej. Co sprawia czy będzie to dobry wybór pod względem funkcjonalności?
Tradycyjna strona internetowa zbudowana jest ze strony głównej oraz kilku dodatkowych zakładek (o nas, oferta, kontakt itp. ) Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku One Page, która jest stworzona tylko z jednej strony. Zawiera ona wszystkie niezbędne informację oraz menu odsyłające do odpowiednich sekcji. Przykład strony wykonanej w formie One Page znajduję się TUTAJ
Internauta znajdując się na stronie WWW typu One Page jest w stanie szybciej dotrzeć do konkretnych informacji wybierając odpowiednią zakładkę w MENU. Po kliknięciu zamiast przenosić nas do konkretnej podstrony, odsyła użytkownika do wybranego miejsca, gdzie znajdują się informację, których szuka. Drugim rozwiązaniem jest po prostu przewijanie strony w dół i zapoznanie się z całością strony.
One Page powstały przede wszystkim z myślą o urządzeniach mobilnych. Każdy z nas miał okazję przeglądać strony internetowe w smarfonie i wiemy jak męczące może być przechodzenie między kolejnymi zakładkami. Przy One Page internauta może łatwo i co najważniejsze szybko znaleźć informację, których szuka. Z biegiem czasu stało się to coraz bardziej popularne rozwiązanie i obecnie stosuję się je także z myślą o użytkownikach desktopowych ( komputer, laptop)
Zdanie na temat tego czy One Page jest dobrym wyborem dla strony firmowej jest podzielone miedzy programistami a marketingowcami od dawna. Niewątpliwie nie sprawdzi się ona w przypadku gdy firma ma dużo informacji do udostępnienia na swojej stronie. Takie rozwiązanie byłoby niekomfortowe, mało czytelne dla użytkownika. Wtedy warto zainwestować w rozbudowany serwis, gdzie na poszczególnych podstronach zostaną zawarte konkretne informację.
One Page jest najlepszym rozwiązaniem dla strony wizytówkowej. O rodzajach stron WWW pisaliśmy w artykule znajdującym się TUTAJ. Możemy wtedy umieścić tam najbardziej potrzebne informację dotyczące firmy. Taka witryna jest bardzo czytelna i szybko się ładuje (nie ma potrzeby ładowania kolejnych zakładek).
Jeśli chodzi o kwestie pozycjonowania to w tym przypadku wszyscy specjaliści powiązani z branża są zgodni. W związku z tym, że posiadają one o wiele mniej treści ich reklama jest o wiele trudniejsza niż w przypadku tradycyjnej strony internetowej. Niewielka ilość tekstów znacznie ogranicza możliwość dostosowania jej w tej sposób, aby odpowiadała na wiele zapytań, zadawanych przez użytkowników.
Jednak nie jest tak źle jak to wygląda. Trudności, której wyżej opisaliśmy nie oznaczają, że pozycjonowanie One Page mija się z celem. Jeśli strona została stworzona według wytycznych, podzielona na odpowiednie sekcje, odpowiednio zatytułowana i podpisana – pozycjonowanie SEO jest możliwe.
Oprócz tego warto zadbać o wartościowe linki. Należy również zwrócić uwagę na teksty jakie na niej zamieścimy. W związku z tym, że mamy mało miejsca powinna być ona jeszcze bardziej przemyślana. Treść powinna być uzupełniona w słowa kluczowe, które są najważniejsze dla danej branży.
Chcesz wiedzieć z jakim kosztem należy mierzyć się z tego typu stroną sprawdź CENNIK
Strona Internetowa typu One Page to ciekawy zamiennik klasycznych stron WWW. Najlepiej swoją rolę pełnią w przypadku małych lub średnich firm. Zaprojektowana według wytycznych i pozycjonowana w odpowiedni sposób może przynieść wiele korzyści dla biznesu.
Więcej na temat oferty dot stron na wordpressie znajdziesz TUTAJ.
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji strony internetowej i innych działań online, mający na celu zwiększenie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania …
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl