Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site

Twoja strona internetowa nie zarabia? Sprawdź dlaczego

Spis treści:

Jeśli zadajesz sobie pytanie: ” dlaczego moja strona nie przynosi korzyści ” ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Podstawą tego, że strona przynosi klientów jest odpowiednia liczba wyświetleń witryny. Ważne jest aby znać sposoby docierania do potencjalnych konsumentów. Stworzenie nowej strony to dopiero wrzucenie drugiego biegu w drodze do sukcesu.

Po wystartowaniu z nową witryną, cały czas tylko osoby, które już znają firmę trafiają na stronę. Jest to jednak często niesatysfakcjonująca liczba. Zmierzyć ruch na stronie można m.in. za pomocą tego urządzenia. Kluczem do sprzedaży jest zwiększenie zasięgu dotarcia.

Jest kilka sposobów na które można to zrobić. Poniżej przedstawię Ci kilka sposobów na promocję strony internetowej.

Sekcja Blog, FAQ

Wartościowe informacje dla naszych odwiedzających. Jest to metoda, która daje sporo plusów. Dzięki nim zyskujemy większe zaangażowanie wśród internautów i to one sprawiają, że czytelnicy chętniej tam wracają. Jest to też pole do popisu dla fachowych pozycjonerów. Daję to pole do dodania znacznej ilości dodatkowych fraz. Jest to możliwość rozbudowy witryny oraz utrzymania klienta w stałym kontakcie. Dodatkowo można te artykuły wykorzystać w social media.

Social Media

Przeglądając m.in Facebooka można zaobserwować, że coraz więcej firm wrzuca linki do mediów społecznościowych kierujące na ich stronę. Pole do popisu tutaj jest duże. Oprócz wcześniej wspominanych Blogów świetnie sprawdzają się pokazy slajdów, prezentacje w formie wideo, czy chociażby infografika.

Jeśli materiał zainteresuję czytelnika, istnieje duże prawdopodobieństwo, że sam udostępni on link, tworząc tym samym coraz większy zasięg (tzw. marketing wirusowy). Daję to szanse na powiększenia grona zainteresowanych zerowym kosztem.

Wpisy na forach

Jak dobrze wiemy marketing szeptany czyli tzw. poczta pantoflowa to cały czas skuteczna forma promocji. Możemy podzielić się wiedzą na jakiś temat z innymi, dodając pod nim link do swojej strony bądź krótki opis sobie.

To duży plus ponieważ udostępnienie takiego komentarza w miejscu o już zbudowanej społeczności sprawia, że jest duża szansa na zwiększenie liczby potencjalnych odwiedzin.

Płatne formy reklamy

Nie płatne metody w niektórych przypadkach mogą okazać się niewystarczające, toteż istnieje możliwość wsparcia działań płatnymi rozwiązaniami, co w przypadku początku może być zbawienne.

Możliwości jest mnóstwo, na wyróżnienie tutaj zasługuje np. reklama w social media, gdzie w zasadzie każdy serwis ma w ofercie płatny model rozliczeń. Tym sposobem możliwe jest docieranie do nowych odbiorców w bardzo szybkim tempie jak również wyróżnienie się spośród całej masy pozostałych stron.

Kolejny rodzaj promocji płatnej to kampania Google Ads, która pozwala pokazać się z ofertą w wyszukiwarce Google. Jest to bez wątpienia użyteczne, nim sama strona zacznie pokazywać się dostatecznie wysoko w pozycjonowaniu naturalnym SEO. Google Ads może być doskonałym wsparciem, a w przypadku nowych stron, nawet podstawowym źródłem odwiedzin.

Gadżety biurowe

Oprócz promocji internetowej nie zapominajmy również o tych starszych metodach. Gadżety na biurko czy ścianę to cały czas dobry pomysł.
Do wykorzystania mamy bardzo dużo możliwości. Plakaty, kalendarze, banery, kubki, pen drive, smecze itp. Mocna stroną tej formy jest fakt, iż stale przypominamy się osobie użytkującej dany przedmiot.

Dodanie informacji z nazwą firmy i adresem strony to strzał w 10.
Warto umieszczać również adres strony w stopce mailowej. Każda dodatkowe miejsce Twojej działalności może odegrać dodatkową rolę. Google Firma, FunPage w Social Media niewątpliwie się do nich zalicza.

Podsumowanie

Cele każdej strony jest dodarcie do jak największej liczby odbiorców. Informacja o niej powinna rozprzestrzeniać się jak wirus.

Aby tego dokonać warto spróbować paru metod w tym samym czasie. Kluczem do sukcesu jest jednak pozycjonowanie bez, które szanse na zdobycie dużych zasięgów są niemożliwe.
Pamiętajmy, że naszą witrynę nie oceniają tylko klienci ale także roboty wyszukiwarek, dla których strona również powinna być atrakcyjna.

Zobacz więcej

CMS WordPress – porady

Czym jest responsywność strony internetowej ?

Spis treści Responsywność w kontekście stron internetowych odnosi się do zdolności witryny do automatycznego dostosowywania się do rozmiaru ekranu oraz orientacji urządzenia, z którego jest

Skontaktuj się z nami