Pozycjonowanie firm to jedna z naszych głównych usług dlatego też mają Państwo możliwość zapoznać się z informacjami na temat tego jak taka wycena powstaje, o jej najważniejszych elementach a także czasie, który jest potrzebny w kontekście osiągnięcia pożądanych wyników. Podane poniżej ceny są poglądowe dlatego należy je tak traktować – dzieje się tak ponieważ zależą one od wielu czynników jak choćby konkurencyjność, rozpoznawalność marki, zasięg terytorialny.

Zakładka “Pozycjonowanie Stron Cennik” została stworzona dla klientów, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z pozycjonowaniem oraz tych mniej lub bardziej doświadczonych. Tak aby mogli zebrać komplet informacji na temat całego procesu wyceny a także samego pozycjonowania. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami z jaką inwestycją przyjdzie się Państwu mierzyć podczas pozyskiwania klientów z pozycjonowania seo.

Istnieją dwa modele rozliczania

Płatność za efekt

Bez względu na to, że pozycjonowanie za efekt jest w większości przypadków mniej korzystne to w niektórych sytuacjach jest jeszcze realizowane. Zasady współpracy są jasne, dlatego dajemy możliwość wyboru pozycjonowania z rozliczaniem zależnym od dziennych pozycji poszczególnych fraz w top10 w Google. Zazwyczaj jest to model wybierany do projektów krótkoterminowych o wysokiej konkurencyjności. W tym przypadku bierzemy pod uwagę przede wszystkim konkurencyjność fraz.

Ilość wyszukań wraz z przykładowymi cenami

podane kwoty są kwotami miesięcznymi netto za jedną frazę

cena top 10 – 40zł

cena top 7 – 45zł

cena top 3 – 50zł

podane kwoty są kwotami miesięcznymi netto za jedną frazę

cena top 10 – 50zł

cena top 7 – 60zł

cena top 3 – 70zł

podane kwoty są kwotami miesięcznymi netto za jedną frazę

cena top 10 – 90zł

cena top 7 – 110zł

cena top 3 – 130zł

podane kwoty są kwotami miesięcznymi netto za jedną frazę

cena top 10 – 130zł

cena top 7 – 170zł

cena top 3 – 200zł

Płatność abonamentowa

Płatność abonamentowa również w pewnym sensie uzależniona jest od osiąganych wyników natomiast zakłada ona korzystniejszy model rozliczeniowy zarówno dla klienta jak i agencji. Na jej wysokość wpływa między innymi rodzaj branży, konkurencyjność, czas potrzebny na uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów. Poniższe ceny są orientacyjne:

Pakiet podstawowy

PLN 480/msc

✔ Pozycjonowanie do 10 podstawowych fraz

✔ Optymalizacja strony internetowej

✔ Copywriting

✔ Linkbuilding

✔ Generowanie long tail - unlimited

✔ Promocja w google maps

✘ Content Marketing(blog)

✘ Marketing szeptany

Pakiet optymalny

PLN 880/msc

✔ Pozycjonowanie do 15 podstawowych fraz

✔ Optymalizacja strony internetowej

✔ Copywriting

✔ Linkbuilding

✔ Generowanie long tail - unlimited

✔ Promocja w google maps

✔ Content Marketing(blog)

✘ Marketing szeptany

Pakiet rozszerzony

PLN 1080/msc

✔ Pozycjonowanie do 30 podstawowych fraz

✔ Optymalizacja strony internetowej

✔ Copywriting

✔ Linkbuilding

✔ Generowanie long tail - unlimited

✔ Promocja w google maps

✔ Content Marketing(blog)

✔ Marketing szeptany

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

Każda domena posiada swoją historię, która była zapisywana przez cały czas od momentu powstania pierwszej strony. Jeżeli przez cały okres od kiedy domena istniała były dla niej prowadzone odpowiednie – czyli jej statystyki są dodatnie, ponad to domena nie posiadała żadnych kar to można śmiało stwierdzić że cena pozycjonowania będzie stosunkowo niższa. Nazwa domeny też ma niejako znaczenie gdyż łatwiej jest wypozycjonować frazę okna poznań jeżeli nasza domena nazywa się okna-poznan.pl

Jest to punkt, który w tym zestawieniu ma bardzo duże znaczenie. Przy średniej oraz wysokiej konkurencyjności wygląd jak również użyteczność strony potrafią zmienić cenę pozycjonowania o nawet 80%. Stara strona na której użyte są przestarzałe technologie zawsze będzie o wiele droższa w reklamowaniu. Wynika to z utrudnionym odbiorem przez np użytkowników smartfonów.

Konkurencyjność w pozycjonowaniu zależna jest od ilości wyników wyszukiwania na konkretną frazę a także tego ile firm w danej branży reklamuje się w ten sposób.

W tym przypadku sprawa wygląda zazwyczaj prosto, licząc cenę od najniższej do najwyższej możemy określić to tak:

zasięg lokalny (miasto) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy

Każde kolejne słowo kluczowe zwiększa koszt pozycjonowanej strony ze względu na większą ilość pracy, którą należy wykonać. Natomiast osiągając próg 10+ słów kluczowych cena pojedynczego słowa jest stosunkowo niższa w myśl zasady zakupu hurtowego

Jak przebiega współpraca dot pozycjonowania strony www

Wstępna analiza, audyt

Wstępna analiza polega na sprawdzeniu elementów wpływających na wycenę pozycjonowania danej strony internetowej. Audyt czyli zbiór danych, poprawek wymaganych do podniesienia pozycji.

Zestawienie słów kluczowych

Słowa kluczowe wybierane są na podstawie zamierzonego celu, zasięgu, ilości odwiedzin, konwersji które chcemy osiągnąć jak również budżetu. Przygotowana w formie listy wraz z potrzebnymi statystykami.

Ustalenie warunków współpracy

Warunki współpracy negocjowane są w momencie wybrania słów kluczowych a także skonstruowania wyceny. Wtedy można ustalić odpowiedni model rozliczeniowy jak również przewidywany okres pojawienia się efektów.

Wdrożenie optymalizacji

Po zawarciu umowy zaczynamy proces pozycjonowania w pierwszym kroku wdrażamy optymalizację SEO, czyli edytujemy kod, elementy strony tak aby były optymalne dla użytkowników oraz robotów google.

Linkbuilding

Linkbuilding czyli drugi po optymalizacji proces, który należy wykonywać aby strona osiągała pozycje top 10 na wybrane słowa kluczowe. Jest to czynność, która wymaga sporej wiedzy specjalistycznej.

Statystyki, raportowanie

Na podstawie zbieranych statystyk można udoskonalać kampanię tak aby przynosiła jeszcze więcej klientów. Każdego miesiąca wysyłamy raport z pozycjami, które zapisywane są codziennie.

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie to złożony proces, którego celem jest osiągnięcie jak najwyższych wyników w wyszukiwarce na wybrane dla strony słowa kluczowe. Najistotniejsze elementy pozycjonowania to optymalizacja strony internetowej, wartościowy linkbuilding oraz udoskonalanie na podstawie zbieranych danych.

Pozycjonowanie za efekt następuje w momencie gdy fraza (słowo kluczowe) osiągnie pożądane pozycje top10. Zakładając że dana fraza była na miejscach 5-7 a jej dzienna stawka to 5zł jej miesięczny koszt to 150zł. Jest to droższe rozwiązanie gdyż w cenę wliczony jest przepracowany czas jeszcze przed pojawieniem się efektów oraz dodatkowe koszta jakie ponosi agencja.

W drugim przypadku czyli pozycjonowaniu abonamentowym ustalana jest jedna regularna cena odpowiednio niższa niż w przypadku pozycjonowania za efekt skąd to wynika? Przede wszystkim stąd że budżet rozłożony jest w innym okresie czasowym. Załóżmy że na wypozycjonowanie danego słowa kluczowego potrzebny jest miesiąc i zanim pojawił się efekt agencja musiała zainwestować już jakieś środki w projekt co wiąże się z pewnym ryzykiem. Dużym ułatwieniem jest też to że nie można przekroczyć ustalonej miesięcznej kwoty. Największym plusem tego rodzaju rozliczenia jest to że frazy można modyfikować w trakcie trwania umowy.

Na efekt pozycjonowania można czekać od 2 tygodni do nawet pół roku jest to uzależnione zwłaszcza od konkurencyjności wybranych słów kluczowych, tego jak zrobiona jest dana strona internetowa i jej historii.

Raport z pozycjonowania to wypisane słowa kluczowe i ich pozycje z każdego dnia.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić.

Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.

Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.