strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site

Pozycjonowanie stron Toruń

Co otrzymujesz w ramach pozycjonowania SEO?

Nasi eksperci proponują szeroki zakres usług, które pomogą Ci poszerzyć zasięg Twojej strony internetowej i przyciągnąć większą liczbę odwiedzających na Twoją witrynę. Jakie konkretnie działania podejmujemy, aby osiągnąć ten cel?
Audyt i analiza SEO
Ocena obecnej pozycji Twojej strony internetowej lub sklepu online jest niezwykle istotna, aby zwiększyć jej widoczność i przyciągnąć większą liczbę odwiedzających. Koncentrując się na kluczowych elementach takich jak słowa kluczowe, metaopisy, tytuły stron oraz linki wewnętrzne, możesz znacząco wpłynąć na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania.
Wybór najlepszych fraz

Odpowiednie dobieranie słów jest kluczowym elementem efektywnej kampanii marketingowej. Dobór fraz powinien być oparty na analizie trendów wyszukiwania, a także na danych dotyczących preferencji i zachowań użytkowników.

Optymalizacja strony www
Zadaniem naszym będzie przeprowadzenie wyczerpującej analizy kodu witryny internetowej w celu wykrycia i usunięcia błędów, które mogą niekorzystnie wpłynąć na jej działanie i pozycję w wynikach wyszukiwania. Zmienimy również wszelkie niedociągnięcia, które wpływają na użytkowanie strony, aby zapewnić odwiedzającym lepszą jakość wrażeń.
Strategie link building
Każdego dnia wiele przedsiębiorstw staje w obliczu wyzwania jakim jest budowanie linków. Przede wszystkim wymaga to wiedzy na temat skutecznych strategii oraz umiejętności tworzenia wartościowej treści, która zainteresuje użytkowników i skłoni ich do udostępniania jej.
Content Marketing
Napisanie wciągających postów, efektywnych haseł reklamowych oraz opisów produktów jest niezwykle istotne w celu zwiększenia ruchu na stronie internetowej Twojej firmy. Poprawnie dobrane treści sprawią, że Twoja witryna stanie się ciekawsza i atrakcyjniejsza dla potencjalnych klientów, co zwiększy prawdopodobieństwo przekształcenia ich w rzeczywistych kupujących.
Monitoring / Raporty

Przeprowadzenie analizy statystycznej może przynieść wiele korzyści w doskonaleniu kampanii reklamowych, co z kolei umożliwia osiągnięcie jeszcze lepszych wyników. Analiza pozwala na dokładne przebadanie danych oraz wykorzystanie ich do opracowania bardziej skutecznych strategii.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Toruniu?

Koszt pozycjonowania witryny internetowej jest uzależniony od wielu czynników i jest ustalany indywidualnie dla każdego klienta. W celu osiągnięcia pożądanych wyników, specjaliści od pozycjonowania muszą dostosować strategię do specyfiki danej witryny oraz branży. Wymaga to zastosowania odpowiednich narzędzi i metod, które pozwolą na zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.

Cenniki pakietów pozycjonowania zaczynają się już od 899 zł netto/msc.

Przykładowe ceny dla pakietu Pozycjonowanie SEO - Toruń

Pakiet SEO podstawowy

od

899

zł/msc

Pakiet SEO optymalny

od

1599

zł/msc

Pakiet SEO unlimited

od

2499

zł/msc

Podane kwoty są cenami netto.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Historia i nazwa domeny

    Każda domena skrywa w sobie niepowtarzalną opowieść dokumentującą jej postęp od momentu powstania pierwszej strony internetowej. Gdy domena była odpowiednio zarządzana przez cały okres swojego istnienia, co oznacza, że jej wskaźniki są korzystne i nie była karana, to możemy przypuszczać, że koszt pozycjonowania takiej domeny będzie stosunkowo niższy. Nazwa domeny również odgrywa kluczową rolę. Jeśli nazwa domeny odpowiada poszukiwanemu hasłu, na przykład "okna-torun.pl", łatwiej osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla tego hasła.

  2. Wygląd, użyteczność strony

    Wygląd i funkcjonalność strony mają kluczowy wpływ na koszt pozycjonowania, a nawet mogą wpłynąć na jego wartość o 80% - zwłaszcza w konkurencyjnych branżach. Stare strony internetowe, oparte na przestarzałych technologiach, zawsze będą kosztować znacznie więcej w reklamie. Jest to spowodowane trudnościami w wyświetlaniu takiej strony na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony, co negatywnie wpływa na doświadczenie użytkownika.

  3. Konkurencyjność

    Sukces pozycjonowania w wyszukiwarkach zależy od kilku czynników, w tym od liczby wyników wyszukiwania dla konkretnej frazy i liczby firm z danej branży, które korzystają z tej metody reklamowej. Wyniki wyszukiwania stanowią kluczowy element w procesie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach. W przypadku, gdy liczba wyników jest duża, uzyskanie wysokiej pozycji dla określonej frazy jest trudniejsze. Niemniej jednak, należy pamiętać, że skuteczność pozycjonowania nie zależy tylko od liczby wyników.

  4. Przewidywany zasięg terytorialny

    W tym przypadku rozwiązanie jawi się jako klarowne i przejrzyste. W zależności od ceny, możemy określić zakres usług, zaczynając od najniższych do najwyższych, w następujący sposób: obszar lokalny (ograniczony do miasta) < obszar regionalny (ograniczony do województwa) < obszar ogólnokrajowy < obszar międzynarodowy.

  5. Ilość słów kluczowych

    Dodanie kolejnych słów kluczowych na stronie internetowej powoduje zwiększenie kosztów związanych z jej pozycjonowaniem, ponieważ wymaga to większej pracy. Jednakże, jeśli osiągnie się próg 10 lub więcej słów kluczowych, to koszt każdego pojedynczego słowa kluczowego maleje, co można porównać do korzyści wynikających z zakupu hurtowego.

Jak powstaje wycena pozycjonowania?

1. Zapytanie

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad tym jaki efekt chcę się uzyskać a także złożyć zapytanie lub skontaktować się bezpośrednio telefonicznie ze specjalistą

2. Audyt

W pierwszym kontakcie przeprowadzimy szczegółowy wywiad na temat Państwa firmy, celów biznesowych dotychczasowych doświadczeń z reklamą. Na tej podstawie oraz odpowiednich narzędzi przeprowadzimy audyt strony/sklepu aby móc przedstawić rozwiązania.

3. Wycena

W momencie gdy mamy komplet informacji na temat zasięgu terytorialnego pozycjonowania (lokalnie, cała Polska) grupy docelowej, kondycji strony oraz konkurencji przygotowujemy dla Państwa przejrzystą wycenę.

4. Akceptacja, umowa

Po przesłaniu wyceny w dalszym ciągu pozostajemy do dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań. W następnej kolejności podpisujemy wygodną dla Państwa umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Zwiększona widoczność

Zwiększona konwersja

Większa liczba odwiedzin

Wzrost świadomości marki

Zaufanie w oczach Klienta

Dostępność przez 24/7

Wzrost pozycji

Dotarcie do Klienta

Śledzenie wyników

Skuteczniejsza komunikacja

Wzrost pozycji

Skuteczniejsza komunikacja

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie SEO stron internetowych w Toruniu to proces optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, który ma na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach organicznych. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy wyszukują usługi lub produkty w danej kategorii, mogą łatwiej znaleźć witrynę Twojej firmy w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie SEO stron internetowych w Toruniu to ważny element marketingu internetowego, który może przynieść wiele korzyści Twojej firmie. Poprawiając widoczność strony w wynikach organicznych, zwiększasz liczbę potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Twoją stronę, co może prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Ponadto, w porównaniu do innych form reklamy, pozycjonowanie SEO może być bardziej efektywne i długoterminowe, gdyż klienci sami szukają produktów czy usług, a nie są do nich namawiani poprzez reklamy.

Wyniki organiczne w wyszukiwarkach internetowych opierają się na wielu czynnikach, w tym na strukturze strony internetowej, treści, linkach zewnętrznych, jakości kodu i szybkości ładowania strony. Optymalizacja tych czynników może pomóc w poprawie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.

Czas potrzebny na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach organicznych zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży i stopień optymalizacji strony internetowej. W przypadku silnie konkurencyjnych branż, może to zająć kilka miesięcy lub nawet rok, aby zobaczyć zauważalne efekty. W niektórych przypadkach poprawa widoczności w wynikach organicznych może być widoczna już po kilku tygodniach.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.

Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.

Zdecydowanie tak! Każda firma, która działa lokalnie i chce dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, powinna zainwestować w pozycjonowanie lokalne SEO. Dzięki temu może zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania dla konkretnych fraz kluczowych i przyciągnąć nowych klientów z okolicy. Ponadto, pozycjonowanie lokalne jest bardziej skuteczne i tańsze niż ogólnokrajowe pozycjonowanie, a wyniki można łatwo mierzyć i analizować. Dlatego warto zainwestować w lokalne SEO, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku lokalnym i zdobyć przewagę nad konkurencją.

Opinie klientów

Profesjonalna obsługa od pierwszego spotkania do zakończenia strony. Obecnie prowadzona kampania reklamowa przynosi nam wiele korzyści.
Krzysztof Zapaśnik
CEO Agencja i-design
Współpracuje z Adsite od prawie czterech lat i zawsze jestem w pełni zadowolony. Wysoka jakość w dobrej cenie.
Szymon Kulig
Anhyfloors
Od kilku lat wszystkie sprawy związane z prowadzeniem naszej firmy w internecie wykonywane są przez agencję adsite z bardzo dobrym skutkiem. Polecam
Daria Mizera
PHU Mizera
Strona hurtowni stali hurtostal2 wykonana w ekspresowym czasie zgodnie z naszymi wszystkimi wymaganiami. Polecam Ad-Site 2.0.
Grzegorz
Hurtostal 2
Właśnie odebraliśmy projekt od Ad-site 2.0. Gratuluję cierpliwości. Jesteśmy bardzo wymagającym klientem, wszystkie uwagi jednak skrupulatnie zostały powprowadzane.
Tobiasz Lipka
Inwestycje z widokiem
Strona internetowa z dołączonym sklepem internetowym oraz pełna kampania reklamowa pozwoliła naszej szkole rozwinąć skrzydła i zapełnić sale lekcyjne.
Marta
World school

Pozycjonowanie lokalne Toruń

Pozycjonowanie lokalne to metoda SEO, której celem jest zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wynikach wyszukiwania dla zapytań związanych z Twoją lokalizacją. Poprzez zastosowanie optymalizacji lokalnej, Twoja strona internetowa może pojawić się na szczycie wyników wyszukiwania dla kluczowych fraz związanych z Twoją firmą i okolicą. W ten sposób zwiększasz szansę na to, że potencjalni klienci, którzy szukają produktów lub usług Twojego biznesu w Toruniu, zauważą Twoją stronę internetową.

Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów reklamy w Internecie dla firm działających w jednym regionie. Dzięki niej Twoja firma może dotrzeć do lokalnych klientów, którzy szukają produktów lub usług oferowanych w Twojej okolicy. Jest to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć widoczność swojego biznesu na rynku lokalnym i zwiększyć zasięg swojej działalności.

Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty pozycjonowania w Toruniu?

Czas oczekiwania na widoczne efekty pozycjonowania witryny jest uzależniony od różnych czynników. Wśród nich znajduje się konkurencyjność wybranych słów kluczowych, historia domeny, rozmiar strony, współpraca z agencją pozycjonującą, a także sam sposób budowy strony internetowej.

Warto podkreślić, że pierwsze efekty pozycjonowania nie są widoczne natychmiast. Pozycjonowanie to proces długoterminowy, który przynosi długofalowe efekty. Dlatego tak ważne jest zachowanie cierpliwości i konsekwencji w podejmowanych działaniach.

Jeśli Twoja firma działa na rynku lokalnym, trzeba pamiętać, że pozycjonowanie witryny o zasięgu lokalnym wymaga innego podejścia. Tutaj istotne jest wykorzystanie geolokalizacji, która pozytywnie wpływa na zwiększenie widoczności strony w Internecie. Średni czas oczekiwania na widoczne efekty wynosi od 4 do 12 miesięcy.

W przypadku firm o zasięgu ogólnokrajowym pierwsze efekty pozycjonowania mogą być widoczne już w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia działań nad stroną internetową. Należy jednak zwrócić uwagę, że wyniki te nie pojawiają się z dnia na dzień, ponieważ wiele zależy także od czynników zewnętrznych.

Wspieramy firmy na terenie Torunia i całej Polski

Skontaktuj się z nami