strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site

Pozycjonowanie stron Rybnik

Co otrzymujesz w ramach pozycjonowania SEO?

Nasi eksperci oferują różnorodne usługi, które zwiększą zasięg Twojej strony internetowej i przyciągną większą liczbę odwiedzających.
Jakie konkretne działania są przez nas podejmowane?

Audyt i analiza SEO

Ocena bieżącej pozycji Twojej strony internetowej lub sklepu online ma niezwykle duże znaczenie dla zwiększenia jej widoczności oraz przyciągnięcia większej liczby odwiedzających. Koncentrując się na istotnych elementach, takich jak słowa kluczowe, meta opisy, tytuły stron oraz linki wewnętrzne, można wpłynąć na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania.

Wybór najlepszych fraz

Odpowiednio dobrana lista słów to kluczowy element każdej skutecznej kampanii marketingowej. Słowa te powinny być wybrane na podstawie dokładnej analizy trendów wyszukiwania, a także na podstawie danych dotyczących preferencji i zachowań użytkowników.

Optymalizacja strony www

Przeprowadzimy gruntowną analizę kodu strony internetowej, aby zidentyfikować i usunąć błędy, które mogą wpłynąć na działanie strony oraz jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Poprawimy również wszystkie nieprawidłowości, które wpływają na użytkowanie strony, aby zapewnić lepszą jakość wrażeń dla odwiedzających użytkowników.

Strategie link building
Jest to wyzwanie, z którym wiele firm boryka się na co dzień, ponieważ wymaga ono nie tylko wiedzy na temat strategii link buildingu, ale także umiejętności kreowania wartościowych treści, które przyciągną uwagę internautów i zmotywują ich do udostępnienia ich dalej.
Content Marketing
Stworzenie atrakcyjnych wpisów, skutecznych haseł reklamowych oraz opisów oferty jest kluczowe dla zwiększenia ruchu oraz konwersji na stronie internetowej Twojej firmy. Dzięki odpowiednio dobranym treściom, Twoja witryna stanie się bardziej przystępna i interesująca dla potencjalnych klientów.
Monitoring / Raporty

Przeprowadzenie analizy statystycznej może być niezwykle pomocne w doskonaleniu kampanii reklamowych, co pozwala na uzyskanie jeszcze bardziej zadowalających wyników. Dzięki analizie, można szczegółowo przebadać dane i wykorzystać je do wypracowania bardziej efektywnych strategii.

Ile kosztuje pozycjonowanie w Rybniku?

Koszt pozycjonowania strony internetowej zależy od wielu czynników i jest ustalany dla każdego klienta indywidualnie. Aby osiągnąć pożądane efekty, konieczne jest dostosowanie strategii pozycjonowania do konkretnej witryny i branży. W tym celu specjaliści muszą dobrać odpowiednie narzędzia i metody, które pozwolą zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Cenniki pakietów pozycjonowania zaczynają się już od 899 zł netto/msc.

Przykładowe ceny dla pakietu Pozycjonowanie SEO - Rybnik

Pakiet SEO podstawowy

od

899

zł/msc

Pakiet SEO optymalny

od

1599

zł/msc

Pakiet SEO unlimited

od

2499

zł/msc

Podane kwoty są cenami netto.

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Historia i nazwa domeny

    Każda nazwa domeny kryje w sobie swoją indywidualną historię, która dokumentuje jej rozwój od czasu stworzenia pierwszej strony internetowej. Jeśli przez cały czas jej istnienia domena była odpowiednio zarządzana - co oznacza, że jej statystyki są pozytywne i nie była karana, to wówczas można przypuszczać, że cena pozycjonowania takiej domeny będzie stosunkowo niższa. Ponadto, nazwa domeny ma także istotne znaczenie - jeśli nazwa domeny odpowiada poszukiwanej frazie, na przykład "okna-rybnik.pl", to wtedy jest łatwiej osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla tej frazy.

  2. Wygląd, użyteczność strony

    W przypadku średniego i wysokiego poziomu konkurencyjności wygląd oraz funkcjonalność strony internetowej mogą wpłynąć na cenę pozycjonowania aż o 80%. Starsza strona internetowa, która wykorzystuje przestarzałe technologie, zawsze będzie kosztować znacznie więcej w reklamie. Dzieje się tak dlatego, że takie strony są trudniejsze w odbiorze dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, takich jak smartfony.

  3. Konkurencyjność

    Efektywność pozycjonowania w wyszukiwarkach zależy od kilku czynników, w tym od liczby wyników wyszukiwania dla określonej frazy oraz od ilości firm w danej branży, które wykorzystują tę metodę reklamy. Im większa liczba wyników, tym trudniej osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania dla danej frazy. Warto jednak pamiętać, że nie tylko ten parametr ma wpływ na efektywność pozycjonowania.

  4. Przewidywany zasięg terytorialny

    W tym wypadku rozwiązanie wydaje się oczywiste. Możemy wyznaczyć przedział usług w oparciu o ceny, począwszy od najniższych do najwyższych, w taki sposób: zasięg lokalny (w obrębie miasta) < zasięg regionalny (w obrębie województwa) < zasięg ogólnokrajowy < zasięg międzynarodowy.

  5. Ilość słów kluczowych

    Każde kolejne słowo kluczowe zwiększa koszt pozycjonowania strony ze względu na większą ilość pracy wymaganej do wykonania. Jednakże, osiągnięcie progu 10+ słów kluczowych powoduje, że cena pojedynczego słowa jest stosunkowo niższa, co odpowiada zasadzie zakupu hurtowego.

Jak powstaje wycena pozycjonowania?

1. Zapytanie

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad tym jaki efekt chcę się uzyskać a także złożyć zapytanie lub skontaktować się bezpośrednio telefonicznie ze specjalistą

2. Audyt

W pierwszym kontakcie przeprowadzimy szczegółowy wywiad na temat Państwa firmy, celów biznesowych dotychczasowych doświadczeń z reklamą. Na tej podstawie oraz odpowiednich narzędzi przeprowadzimy audyt strony/sklepu aby móc przedstawić rozwiązania.

3. Wycena

W momencie gdy mamy komplet informacji na temat zasięgu terytorialnego pozycjonowania (lokalnie, cała Polska) grupy docelowej, kondycji strony oraz konkurencji przygotowujemy dla Państwa przejrzystą wycenę.

4. Akceptacja, umowa

Po przesłaniu wyceny w dalszym ciągu pozostajemy do dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań. W następnej kolejności podpisujemy wygodną dla Państwa umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Zwiększona widoczność

Zwiększona konwersja

Większa liczba odwiedzin

Wzrost świadomości marki

Zaufanie w oczach Klienta

Dostępność przez 24/7

Wzrost pozycji

Dotarcie do Klienta

Śledzenie wyników

Skuteczniejsza komunikacja

Wzrost pozycji

Skuteczniejsza komunikacja

Najczęściej zadawane pytania

Pozycjonowanie SEO stron internetowych w Rybniku to proces optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, który ma na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach organicznych. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy wyszukują usługi lub produkty w danej kategorii, mogą łatwiej znaleźć witrynę Twojej firmy w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie SEO stron internetowych w Rybniku to ważny element marketingu internetowego, który może przynieść wiele korzyści Twojej firmie. Poprawiając widoczność strony w wynikach organicznych, zwiększasz liczbę potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Twoją stronę, co może prowadzić do zwiększenia sprzedaży. Ponadto, w porównaniu do innych form reklamy, pozycjonowanie SEO może być bardziej efektywne i długoterminowe, gdyż klienci sami szukają produktów czy usług, a nie są do nich namawiani poprzez reklamy.

Wyniki organiczne w wyszukiwarkach internetowych opierają się na wielu czynnikach, w tym na strukturze strony internetowej, treści, linkach zewnętrznych, jakości kodu i szybkości ładowania strony. Optymalizacja tych czynników może pomóc w poprawie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.

Czas potrzebny na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach organicznych zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży i stopień optymalizacji strony internetowej. W przypadku silnie konkurencyjnych branż, może to zająć kilka miesięcy lub nawet rok, aby zobaczyć zauważalne efekty. W niektórych przypadkach poprawa widoczności w wynikach organicznych może być widoczna już po kilku tygodniach.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.

Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.

Zdecydowanie tak! Każda firma, która działa lokalnie i chce dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, powinna zainwestować w pozycjonowanie lokalne SEO. Dzięki temu może zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania dla konkretnych fraz kluczowych i przyciągnąć nowych klientów z okolicy. Ponadto, pozycjonowanie lokalne jest bardziej skuteczne i tańsze niż ogólnokrajowe pozycjonowanie, a wyniki można łatwo mierzyć i analizować. Dlatego warto zainwestować w lokalne SEO, aby wzmocnić swoją pozycję na rynku lokalnym i zdobyć przewagę nad konkurencją.

Opinie klientów

Profesjonalna obsługa od pierwszego spotkania do zakończenia strony. Obecnie prowadzona kampania reklamowa przynosi nam wiele korzyści.
Krzysztof Zapaśnik
CEO Agencja i-design
Współpracuje z Adsite od prawie czterech lat i zawsze jestem w pełni zadowolony. Wysoka jakość w dobrej cenie.
Szymon Kulig
Anhyfloors
Od kilku lat wszystkie sprawy związane z prowadzeniem naszej firmy w internecie wykonywane są przez agencję adsite z bardzo dobrym skutkiem. Polecam
Daria Mizera
PHU Mizera
Strona hurtowni stali hurtostal2 wykonana w ekspresowym czasie zgodnie z naszymi wszystkimi wymaganiami. Polecam Ad-Site 2.0.
Grzegorz
Hurtostal 2
Właśnie odebraliśmy projekt od Ad-site 2.0. Gratuluję cierpliwości. Jesteśmy bardzo wymagającym klientem, wszystkie uwagi jednak skrupulatnie zostały powprowadzane.
Tobiasz Lipka
Inwestycje z widokiem
Strona internetowa z dołączonym sklepem internetowym oraz pełna kampania reklamowa pozwoliła naszej szkole rozwinąć skrzydła i zapełnić sale lekcyjne.
Marta
World school

Pozycjonowanie lokalne Rybnik

Pozycjonowanie lokalne to strategia SEO, która ma na celu zwiększenie widoczności Twojego biznesu w wynikach wyszukiwania dla zapytań lokalnych. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu Twoja strona internetowa znajdzie się na czele wyników wyszukiwania dla słów kluczowych związanych z Twoją firmą i lokalizacją. To z kolei zwiększy widoczność Twojej strony internetowej dla osób szukających produktów lub usług Twojej firmy w miejscowości Rybnik.

Pozycjonowanie lokalne to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy w Internecie dla biznesów działających na jednym terenie. Dzięki temu Twoja firma może dotrzeć do lokalnych klientów, którzy szukają produktów lub usług w Twojej okolicy.

Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty pozycjonowania w Rybniku?

Czas oczekiwania na widoczne efekty pozycjonowania zależy od różnych czynników, takich jak konkurencyjność wybranych słów kluczowych, historia domeny, rozmiar strony, współpraca z agencją oraz konstrukcja samej strony internetowej.

Warto zaznaczyć, że pierwsze efekty pozycjonowania nie pojawiają się natychmiastowo. Pozycjonowanie to długoterminowa inwestycja, która przynosi długofalowe efekty. Dlatego tak ważne jest, aby być cierpliwym i wytrwałym w działaniach.

Jeśli Twoja firma działa lokalnie, to warto pamiętać, że pozycjonowanie witryny o zasięgu lokalnym wymaga innego podejścia. W takim przypadku istotne staje się także wykorzystanie geolokalizacji, która wpływa na zwiększenie widoczności strony w Internecie. Średni czas oczekiwania na widoczne efekty to 4-12 miesięcy.

W przypadku firm o zasięgu ogólnokrajowym pierwsze efekty pozycjonowania można zauważyć już w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia działań nad stroną internetową. Warto pamiętać, że efekty te nie pojawiają się z dnia na dzień, ponieważ wiele zależy także od czynników zewnętrznych.

Wspieramy firmy na terenie Rybnik i całej Polski

Skontaktuj się z nami