Nasi specjaliści zapewniają szereg działań, dzięki którym więcej osób zauważy prowadzoną przez Ciebie witrynę.
A co składa się na wspomniane działania?
Ocena poziomu obecnego pozycjonowania strony, sklepu oraz propozycje poprawy.
Słowa wybierane na podstawie doświadczenia oraz statystyk, które zapewnią większą ilość wejść na stronę.
Edycja kodu oraz elementów strony internetowej, tak aby stała się ona atrakcyjna dla użytkowników i robotów Google.
Zbudowanie skutecznej siatki odnośników prowadzących do Twojej witryny internetowej, jest to jeden z najtrudniejszych zabiegów, ma pomóc podnieść pozycje a także dotrzeć nowym klientom.
Tworzenie interesujących wpisów, haseł reklamowych, opisów oferty dzięki którym wzrośnie ruch, ilość konwersji na stronie WWW Twojej firmy.
Cena pozycjonowania jest ustalana dla każdego klienta indywidualnie, przez wzgląd na konieczność doboru różnych instrumentów, dzięki którym strona internetowa osiągnie pożądane wyniki. Uzależniona jest od konkurencyjności, jakości witryny, branży i wielkości witryny, dlatego cenniki pakietów pozycjonowania zaczynają się już od 899 zł netto/msc
Podane kwoty są cenami netto.
Każda domena posiada swoją historię, która była zapisywana przez cały czas od momentu powstania pierwszej strony. Jeżeli przez cały okres od kiedy domena istniała były dla niej prowadzone odpowiednie działania – czyli jej statystyki są dodatnie, ponad to domena nie posiadała żadnych kar to można śmiało stwierdzić że cena pozycjonowania będzie stosunkowo niższa. Nazwa domeny też ma niejako znaczenie gdyż łatwiej jest wypozycjonować frazę okna bydgoszcz jeżeli nasza domena nazywa się okna-bydgoszcz.pl
Jest to punkt, który w tym zestawieniu ma bardzo duże znaczenie. Przy średniej oraz wysokiej konkurencyjności wygląd jak również użyteczność strony potrafią zmienić cenę pozycjonowania o nawet 80%. Stara strona na której użyte są przestarzałe technologie zawsze będzie o wiele droższa w reklamowaniu. Wynika to z utrudnionym odbiorem przez np użytkowników smartfonów.
Konkurencyjność w pozycjonowaniu zależna jest od ilości wyników wyszukiwania na konkretną frazę a także tego ile firm w danej branży reklamuje się w ten sposób.
W tym przypadku sprawa wygląda zazwyczaj prosto, licząc cenę od najniższej do najwyższej możemy określić to tak: zasięg lokalny (miasto) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy
Każde kolejne słowo kluczowe zwiększa koszt pozycjonowanej strony ze względu na większą ilość pracy, którą należy wykonać. Natomiast osiągając próg 10+ słów kluczowych cena pojedynczego słowa jest stosunkowo niższa w myśl zasady zakupu hurtowego
W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad tym jaki efekt chcę się uzyskać a także złożyć zapytanie lub skontaktować się bezpośrednio telefonicznie ze specjalistą
W pierwszym kontakcie przeprowadzimy szczegółowy wywiad na temat Państwa firmy, celów biznesowych dotychczasowych doświadczeń z reklamą. Na tej podstawie oraz odpowiednich narzędzi przeprowadzimy audyt strony/sklepu aby móc przedstawić rozwiązania.
W momencie gdy mamy komplet informacji na temat zasięgu terytorialnego pozycjonowania (lokalnie, cała Polska) grupy docelowej, kondycji strony oraz konkurencji przygotowujemy dla Państwa przejrzystą wycenę.
Po przesłaniu wyceny w dalszym ciągu pozostajemy do dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań. W następnej kolejności podpisujemy wygodną dla Państwa umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Przy pozycjonowaniu strony internetowej na wybraną ilość słów kluczowych ustalanych jest kilka fraz, wokół których skupiona jest cała strategia marketingowa. Wszystkie zabiegi wykonywane w tym pakiecie mają na celu wbicie do top 10 wyników wyszukiwania Google słów najbardziej dochodowych dla danej branży. W przypadku pakietu UNLIMITED pozycjonowana jest nieograniczona liczba słów związana z daną branżą. Najczęściej taka forma reklamy wykorzystywana jest w przypadku sklepów bądź portali internetowych. Jest to obecnie najkorzystniejszy wariant ponieważ idąc efektem skali jesteśmy w stanie zwielokrotnić ruch w obrębie strony co ma realne przełożenie na wzrost liczby sprzedaży w firmie.
Skuteczne pozycjonowanie wymaga ogromnej wiedzy oraz doświadczenia. Wynika to z faktu że tak naprawdę nie ma jednej złotej metody na to jak powinno się to robić a pozycjonerzy uczą się tworzyć, przeprowadzać i udoskonalać kampanie SEO przez lata. Nie posiadając wiedzy można nie tylko nigdy nie dostać na pożądane frazy lecz także dostać karę od google za niestosowanie się do wytycznych algorytmów. Czasami słyszy się przypadki że strona wypozycjonowała się komuś “sama” – widocznie wszystkie jej elementy przypadkiem akurat dobrze się zgrały. To jest trochę jak z graniem na giełdzie zyskują na tym przede wszystkim osoby, które potrafią to robić. Pozycjonowanie we własnym zakresie wiąże się ze sporym ryzykiem.
Pozycjonowanie jest potrzebne prawie każdemu kto chce zaistnieć w sieci, sprzedawać swoje produkty, docierać do odbiorców w internecie. Nie jest istotne czy prowadzisz swój biznes lokalnie czy na większą skalę – dzięki pozycjonowaniu jesteś w stanie ukroić również kawałek tortu dla siebie ze względu na stosunkowo niski koszt reklamy i ogromną ilość wyrażeń po których ludzie wyszukują dane produkty.
Pozycjonowanie lokalne to strategia SEO, która ma na celu poprawienie widoczności Twojego biznesu w wynikach wyszukiwania dla lokalnych zapytań. Celem pozycjonowania lokalnego jest umieszczenie Twojej strony internetowej na czele wyników wyszukiwania dla określonych słów kluczowych związanych z Twoim biznesem i lokalizacją. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie bardziej widoczna dla osób, które szukają produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę w Bydgoszczy.
Pozycjonowanie lokalne to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy w Internecie dla biznesów działających w jednym miejscu.
Czas oczekiwania na efekty zależny jest od czynników takich jak: konkurencyjności wybranych słów kluczowych, historia domeny, wielkości strony, współpracy między klientem, a agencją oraz tego w jaki sposób dana strona internetowa jest skonstruowana.
Pierwsze efekty pozycjonowania nie pojawią się od razu. Należy pamiętać, że ta długoterminowa inwestycja jaką jest pozycjonowanie, przynosi długofalowe efekty, dlatego warto uzbroić się w cierpliwość.
Jeśli Twoja firma ma zasięg lokalny
Pozycjonowanie strony internetowej o zasięgu lokalnym wymaga nieco innego podejścia, ponieważ do czynników wpływających na zwiększenie widoczności witryny w internecie dochodzi geolokalizacja. Średni czas oczekiwania to 4-12 miesięcy.
Gdy nasza firma ma zasięg ogólnokrajowy pierwszych efektów pozycjonowania można spodziewać się już nawet w ciągu 6 miesięcy, od rozpoczęcia pracy nad serwisem internetowym. Efekty nie pojawiają się z dnia na dzień, ponieważ wiele zależy także od czynników zewnętrznych
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl