
Firmowa strona internetowa Poznań
Firmowa strona internetowa to swego rodzaju wizytówka, którą powinno posiadać każde przedsiębiorstwo. Strona internetowa to narzędzie do komunikowania się zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
We współczesnym świecie trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu opartego na sprzedaży produktów, który nie dysponowałby sklepem internetowym. Klienci coraz chętniej korzystają z zakupów przez Internet, a firma, która nie zadba o swoją obecność w sieci, może błyskawicznie stracić zarówno zyski, jak i pozycję na rynku. Dlatego sklep internetowy jest tak ważny dla prowadzenia biznesu opartego na sprzedaży. Musi jednak zostać wykonany w sposób profesjonalny, by mógł przyciągać klientów. Ile kosztuje więc stworzenie sklepu internetowego i od czego zależy jego cena?
Wiele agencji interaktywnych decyduje się na wykonanie sklepu w oparciu o system zarządzania treścią WordPress. Jest to jeden z najpopularniejszych CMS-ów (content management system) na świecie, który jednocześnie pozostaje bardzo prosty w obsłudze. Ponadto niesie on ze sobą wiele innych, niezwykle istotnych korzyści, jak:
WordPress pozwala też na łatwą optymalizację strony poprzez brak konieczności wprowadzania wielu skomplikowanych zmian w kodzie źródłowym. Z tych względów zarówno klienci, jak i agencje tak często decydują się na stworzenie sklepu internetowego właśnie w oparciu o ten system.
Mimo że WordPress ułatwia wykonanie wielu rzeczy, stworzenie za jego pomocą sklepu internetowego nadal wymaga dużych nakładów pracy i poświęconego czasu. Wszystko, w tym koszt jego zaprojektowania, zależy od planowanych funkcjonalności, a także obszerności oferty. Małe sklepy sprzedające około stu różnych produktów należą do łatwiejszych do zrealizowania, natomiast duża oferta to już znacznie więcej zadań do zaplanowania. Inną ważną kwestią są metody płatności. Znacznie łatwiej jest wdrożyć te podstawowe niż bardziej skomplikowane, wykorzystujące specjalne mechaniki. Podobnie jest w przypadku umożliwienia ręcznego wystawiania faktur VAT przez sprzedającego — to również ma wpływ na ilość pracy poświęconej na stworzenie sklepu oraz jego cenę. Wreszcie, do kluczowych spraw do rozważenia przy wycenianiu usługi należy też stopień skomplikowania całego zlecenia. Niektórzy klienci, zwłaszcza ci oferujący ograniczoną liczbę produktów, zwykle nie oczekują wielowymiarowego menu ani licznych kategorii produktowych koniecznych do zaimplementowania. Większy biznes to jednak więcej do sprzedania, dlatego strony tego rodzaju potrzebują sklepu internetowego o bardziej złożonej, rozbudowanej strukturze, większej liczbie podstron oraz opcji dodatkowych.
Wszystkie wymienione wyżej elementy stanowią części składowe całościowej wyceny danego zlecenia. Pracownicy agencji interaktywnej powinni przeprowadzić dokładny wywiad z klientem, w celu określenia, jakich funkcjonalności oczekuje on od przyszłego sklepu internetowego, a także jak duży miałby być. Wówczas można oszacować koszt wykonania strony. Ceny tych najprostszych zaczynają się zwykle w okolicach 4500 złotych, choć wszystko zależy od ustalonych detali. Jeśli jednak klient potrzebuje bardziej skomplikowanego, rozbudowanego i wykorzystującego zaawansowane rozwiązania sklepu, wówczas minimalny koszt może wynieść 6000 złotych. Im większa złożoność projektu, tym wyższa cena i dłuższy czas oczekiwania na realizację.
Cena za stworzenie sklepu internetowego na WordPressie zaczyna się od kilku tysięcy złotych i rośnie wraz ze stopniem skomplikowania projektu. Dla wielu koszt może wydawać się duży, ale dobrze wykonana, praktyczna strona jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w branży internetowej sprzedaży. Jej stworzenie wymaga specjalistycznych umiejętności, a sklep, który będzie przyciągał wielu klientów, może błyskawicznie się spłacić.
Firmowa strona internetowa to swego rodzaju wizytówka, którą powinno posiadać każde przedsiębiorstwo. Strona internetowa to narzędzie do komunikowania się zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.
Moda przemija, nie tylko ta na ubrania lub dekorację wnętrz. Ta sama zasada dotyczy trendów w projektowaniu stron internetowych. Gusta konsumentów stale się zmieniają, aby więc utrzymać i zdobywać nowych klientów, trzeba dostosować wygląd oraz funkcjonalności swojej strony do panującej mody.