Prowadzisz swój salon fryzjerski, jesteś świetnym fachowcem, posiadasz konkurencyjne ceny, ale Twoja firma nie jest jedyną w tej branży na lokalny rynku. Konkurencja jest duża, a większość klientów, nie zwraca uwagi na Twój mały szyld reklamowy, postawiony przed budynkiem.
Co możesz zrobić?
Szukając usług fachowca lub konkretnego sklepu, zapewne w pierwszej kolejności, wpisujesz odpowiednią frazę w internecie (np. Hydraulik Rzeszów, kwiaciarnia, sklep z meblami). Dzięki temu na ekranie telefonu, lub monitorze, pokazuje Ci się lista stron, które najbardziej pasują do wyszukiwanego przez Ciebie hasła.
Nie zaskoczy Cię zapewne fakt, że inni mieszkańcy Rzeszowa, szukając dobrego fryzjera, wpisują frazy typu: Fryzjer Rzeszów. A czy przeglądasz, drugą, lub trzecią stronę wyników? Nie, zazwyczaj poszukiwania interesujących Cię ofert kończysz na pierwszych 3-5 pozycjach w Google.
Spraw zatem, żeby dzięki pozycjonowaniu, to właśnie strona internetowa Twojego salonu, wyświetlała się na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach Rzeszowskich internautów, lub osób akurat przebywających w tym mieście lub jego okolicach – a to wszystko za sprawą sprytnej, geolokalizacji, wprowadzonej przez Google, aby ułatwić nam życie.
Oczywiście możesz zapłacić za automatyczne pozycjonowanie w Google a Twój adres do strony internetowej, znajdzie się w jednej z pierwszych trzech pozycji i otrzyma znaczek reklamy, jednak wiąże się to z bardzo wysokimi opłatami, na które zazwyczaj stać jedynie duże firmy, lub koncerny.
Jeżeli nie posiadasz setek tysięcy na reklamę, pozostaje Ci w takim razie zwrócenie się o pomoc do solidnych, profesjonalnych agencji, zajmujących się pozycjonowaniem strony WWW i zadowolenie się, równie skutecznymi, wynikami organicznymi, pojawiającymi się bez pobierania opłat przez Google za usługę Google Ads.