Agencja interaktywna w Poznaniu – czym kierować się przy jej wyborze?
Branża marketingu internetowego rozrasta się w bardzo szybkim tempie, dlatego prowadzenie strony WWW w biznesie pozostaje kwestią kluczową. Stworzenie takiej…
Bez względu na dziedzinę prowadzonej działalności powinno się zadbać o dobrze przemyślaną stronę internetową. Nie jest istotne, czy jest to biznes stricte internetowy – tutaj strona jest elementem koniecznym do funkcjonowania, czy może prowadzimy warsztat i na co dzień nie przeglądamy internetu. W tym drugim przypadku do dziś, szczególnie w grupie docelowej powyżej 38 roku życia, panuje konserwatywne nastawienie do reklamy w sieci. “Do czego jest mi potrzebna strona dla warsztatu samochodowego, przecież jestem na rynku od wielu lat i mam stałych klientów?” – wielu ludzi ciągle nie zdaje sobie sprawy z potęgi internetu. Należy jednak pamiętać, że rynek zmienia się w trybie błyskawicznym oraz nawet informacje o usługach wykonywanych w świecie rzeczywistym (np. serwis wymiany klimatyzacji) są w pierwszej kolejności wyszukiwane właśnie w Internecie. Jak zatem kreować stronę internetową, aby dała nam możliwość zaistnieć nawet na polu działalności, która na co dzień nie jest powiązana ze światem wirtualnym?
Regularna aktualizacja strony to absolutna konieczność. Jeżeli sprzedajemy produkty bądź usługi także w sklepie stacjonarnym lub biurze, to może się okazać, że wprowadzimy klienta w błąd, w przypadku nieaktualnej oferty.
Zadbaj o wygląd witryny. Powinna pasować kolorystycznie do nazwy, loga a najlepiej całej identyfikacji wizualnej. Trzeba postarać się o odpowiednie rozłożenie podstron gdyż nawet posiadając ciekawą ofertę, możemy odstraszyć potencjalnych nabywców brakiem estetyki, a co się z tym wiąże, nieprofesjonalnym podejściem do odbiorcy.
Udzielaj się społecznie. Udostępnij miejsce do umieszczania opinii na temat firmy, jej produktów i usług. Nie opłaca się być biernym w sieci – w aktywności może pomóc także blog na stronie firmowej.
Dbaj o content marketing. Nie powielaj treści – także w przypadku opisów produktów udostępnianych przez producenta towarów. Jest to istotne w oczach google, który bardzo nie lubi powielanych informacji.
Przemyśl pozycjonowanie. Koncentruj swoje działania jedynie na kluczowych dla serwisu frazach. Nieetyczne działania mogą zostać szybko sprawdzone przez roboty indeksujące w wyszukiwarkach.
Przedstawione wskazówki nie dają gwarancji błyskawicznego zaistnienia w sieci. Należy się zaangażować oraz poświęcić dużo czasu i pracy na rozwój strony, komunikację z użytkownikami i ciągłą aktualizację udostępnionych materiałów. Jeżeli docenią nas klienci, to także nasza pozycja wzrośnie w wynikach wyszukiwarek internetowych – a wtedy już można mówić że jesteśmy blisko do osiągnięcia sukcesu.
Branża marketingu internetowego rozrasta się w bardzo szybkim tempie, dlatego prowadzenie strony WWW w biznesie pozostaje kwestią kluczową. Stworzenie takiej…
Spis treści WordPress, od lat cieszący się uznaniem jako jeden z czołowych systemów zarządzania treścią (CMS), nieustannie ewoluuje, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom cyfrowego świata.
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl