strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site

Jak rozwijać biznes w internecie?

1. Stworzenie w internecie “miejsca spotkań” z klientem może to być strona www, blog, sklep, profil social media.

Ważne: Strona www (treści, grafiki) nie powinny być pustym opisem działalności, natomiast powinny skłaniać do zapoznania się z ofertą a także budować potrzebę, relację

Przykład:
ad.1 “Nasz salon fryzjerski zajmuje się  profesjonalnym strzyżeniem włosów. Nasz salon powstał w 1990 w Poznaniu…

ad.2 “Zbliża się ważne spotkanie, randka, uroczystość rodzinna a Ty chcesz mieć z tej okazji perfekcyjną fryzurę w atrakcyjnej cenie? Rozumiemy to dlatego…”

Wniosek: Tworząc czy prowadząc “miejsce spotkań w internecie” wartość merytoryczna jest bardzo ważna natomiast nie mniej istotny jest element sprzedażowy, bo tak naprawdę strona to przedstawiciel handlowy im lepszy tym więcej sprzeda.

2. Dotarcie z materiałami do klientów.

Ważne: Niezależnie od tego jak dobrym sprzedawcą uczyniliśmy np sklep internetowy, w momencie gdy nikt go nie odwiedza nie ma fizycznej możliwości aby jakikolwiek klient dokonał zakupu. Rodzajów reklamy w internecie jest wiele co więcej ciągle rozwijają się kolejne kanały docierania do potencjalnych klientów. Wybór odpowiedniego rodzaju zależy od branży, konkurencji, grupy docelowej, celu reklamy.


Przykład:
ad.1 Posiadając pizzerie, dobrym pomysłem może okazać się pozycjonowanie na frazy lokalne obejmujące teren dostawy, prowadzenie profilu facebook żeby pokazywać piękne grafiki, być w stałym kontakcie bądź też korzystanie z portali typu pyszne.pl.

ad.2 Firma pożyczkowa, w tym przypadku zainwestowanie w kampanie sponsorowane adwords (remarketing – reklamy wyświetlają się w róznych miejscach osobom, które interesowały się danym tematem w tym przypadku pożyczkami) bądź też ogłaszanie się z pomocą wykupionych kont premium na poczytnych portalach ogłoszeniowych.

Reklama w internecie niesie ze sobą ogromny potencjał ze względu na możliwość monitorowania z dużą dokładnością grupy docelowej, oraz masy ludzi do których relatywnie niskim kosztem możemy dotrzeć.

Wniosek: Przy odpowiednim dobraniu kampanii nawet mała firma otoczona korporacyjnymi konkurentami dostanie swój kawałek tortu.

3. Relacja długofalowa?

Ważne: Pozwól klientom do Ciebie wracać. Gdy już raz coś komuś sprzedasz, zrób wszystko żeby ta osoba do Ciebie wróciła, z pomocą nowych materiałów, promocji, wydarzeń.

Przykład:
ad.1 Newsletter dzięki czemu możliwe jest tworzenie bazy mailingowej osób, które już kiedyś mogły lub dokonały zakupu, by poinformować ich o nowym produkcie.

ad.2 Social media np facebook, dzięki temu możemy być z klientem w bezpośredniej relacji zawsze, ciekawym aspektem jest to, że działa to w dwie strony tzn klient też może się do nas bezpośrednio zwrócić.

Wniosek: Od samego początku zadbaj o to aby zbierać jak najwięcej informacji o swoich klientach, jak również stwórz z nimi relację i podtrzymuj ją z pomocą odpowiednich dla branży narzędzi.

Nie wiesz jak wprowadzić pewne kwestie w swoim biznesie lub zastanawiasz się czemu aktualne nie działają tak jakbyś chciał? Napisz do nas kontakt@ad-site.pl a wykonamy dla Ciebie darmowy audyt

 

Zobacz więcej

CMS WordPress – porady

Dlaczego Twoja strona generuje coraz mniejszą sprzedaż?

W obecnych czasach, kiedy rynek e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, właściciele sklepów internetowych muszą stawić czoła wielu wyzwaniom. Obserwowanie spadku sprzedaży może być szczególnie

Skontaktuj się z nami