
Słownik pojęć wykorzystywanych podczas współpracy z agencją
Istnieje wiele pojęć, które mogą być używane podczas współpracy z agencją marketingową lub reklamową. Oto kilka przykładów
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Zalety, cechy i wartości, które wywołują pozytywne uczucia wobec danej marki, powinny ją wyróżnić wśród konkurencji, a także przekonać do siebie odbiorcę oraz pozostać w jego pamięci na dłużej. Pierwszym krokiem jest zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy, który kreujemy między innymi za pomocą przekazów wizualnych. Identyfikacja wizualna jest skutecznym narzędziem, z pomocą, którego można stworzyć się niepowtarzalny wizerunek firmy. Dobrze zaprojektowane logo, przemyślana kolorystyka i spójny wygląd wszystkich materiałów reklamowych sprawi, że klient będzie rozpoznawał charakterystyczne elementy wizualne i kojarzył je z daną marką. Dobrym przykładem może być tutaj McDonald’s – czerwone opakowania na frytki, logo, BigMac wszystko jest rozpoznawalną częścią całości.
Na identyfikację wizualną marki składa się wiele elementów. Najistotniejsze to logo oraz nazwa firmy, które w pierwszej kolejności zapadają klientom w pamięć. Nazwa według kanonów nie musi nawiązywać do profilu firmy, być prosta do wymówienia i zapisania, a co najważniejsze, powinna wyróżniać markę na tle konkurencji. Kreując nazwę najlepiej kierować się wcześniej przeprowadzonymi analizami klienta docelowego. Istotne jest, by nazwa nie podlegała zmianom, chociaż w szczególnych przypadkach zastosowanie rebrandingu może być dobre. Logo jest znakiem graficznym, dzięki któremu jesteśmy w stanie trafnie zidentyfikować daną markę. Zazwyczaj jest to grafika, znak, symbol, bądź sama nazwa firmy o oryginalnym kroju pisma np. ( Coca Cola – ich logo to pełna nazwa firmy, a nie tylko jedna litera ). Logo musi się wyróżniać, ale też powinno być ściśle powiązane z nazwą, dzięki czemu klient będzie w stanie połączyć ze sobą te dwa elementy. Nazwa i logo w takim przypadku powinny wywołać pozytywne emocje. W momencie gdy stworzymy podstawy identyfikacji wizualnej – czas na umieszczenie jej w wybranych materiałach reklamowych, takich jak np. Kalendarze, wizytówki, papier listowy i gadżety, oraz w odpowiednich miejscach w sieci – na stronie WWW i profilach w social media ( np. Facebook, Twitter, Instagram ). W przypadku wymienionych elementów bardzo dobrze jest wesprzeć się poradami, a także wykonaniem specjalistów – zapewnić wam to może agencja reklamowa Agraf.
Istnieje wiele pojęć, które mogą być używane podczas współpracy z agencją marketingową lub reklamową. Oto kilka przykładów
Dlaczego identyfikacja wizualna strony internetowej jest ona ważna i jak zaprojektować taką, która może ewoluować wraz z Twoją marką oraz postępem technologicznym.