Najlepsze sposoby na promowanie lokalnej firmy
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Optymalizacja i pozycjonowanie są niezbędnymi działaniami, by jakakolwiek witryna mogła zaistnieć w Internecie, niezależnie od tego, jakiej branży dotyczy. Pod opieką agencji interaktywnej powinny znaleźć się zwłaszcza strony internetowe szpitali, przychodni i innych placówek medycznych. Od skuteczności pozycjonowania przeprowadzonego przez specjalistów od internetowego marketingu zależy bowiem pozycja danej witryny, a znaczenie tej ostatniej może być większe niż w przypadku firm z innych branży. Dlaczego zatem strony dla szpitali i przychodni tak bardzo potrzebują optymalizacji SEO i pozycjonowania ze strony agencji interaktywnej?
Omówienie i zaplanowanie słów kluczowych (keywords) z właścicielem strony WWW zawsze jest niezwykle istotnym etapem współpracy. W przypadku witryn należących do wszelkiego rodzaju lecznic znaczenie jest jednak jeszcze większe. W dużej części zastosowane słowa kluczowe będą bowiem odzwierciedlały zarówno oferowane przez daną placówkę zabiegi, jak i odpowiadały na potencjalne pytania pacjentów. Specjalistyczne świadczenia wykonywane przez szpitale i przychodnie mają większy potencjał w pozycjonowaniu, jako że są wyspecjalizowane, a więc ich odpowiednie dobranie i zamieszczenie w treści może okazać się czynnikiem decydującym o łatwości odnalezienia strony przez pacjentów. Szczególną uwagę należy przyłożyć też do tzw. fraz long-tail, które najczęściej mają postać pytań. Z usług placówek medycznych często korzystają bowiem osoby starsze i nierzadko bywa tak, że poszukują one metod rozwiązania swoich kłopotów zdrowotnych, formułując swoje zapytania właśnie w taki sposób. Dlatego też treści na stronie w tej branży muszą być odpowiednio napisane i sformatowane. Właściciele witryn medycznych mogą zaś nie mieć stosownych kwalifikacji, by właściwie zaplanować użycie słów kluczowych.
Witryną z branży medycznej powinni zajmować się pracownicy agencji interaktywnej także z innego powodu. Dobra strona WWW lecznicy musi bowiem spełniać kilka warunków, a zaprojektowanie jej w odpowiedni sposób to nie lada wyzwanie. Do tego dochodzi jeszcze optymalizacja, równie istotna w kwestii osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Witryna szpitala powinna odznaczać się takimi cechami jak:
Dla wszystkich tych funkcjonalności konieczne jest, by strona medyczna znalazła się w rękach doświadczonych specjalistów. Prawidłowe zaprojektowanie i wykonanie witryny ma bowiem ogromne znaczenie dla pozycjonowania. Stawką jest zaś tutaj nie tylko komfort użytkownika, lecz jego zaufanie do placówki.
Skuteczne zadbanie o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania jest szczególnie ważne. W dobie wzrostu jakości i różnorodności świadczeń zdrowotnych, rywalizacja o zainteresowanie pacjenta i zaspokojenie jego potrzeb jest jeszcze większa. Ponadto, wciąż wprowadzane są nowe funkcjonalności techniczne nakierowane na wygodę użytkownika, które należy na bieżąco monitorować i implementować. Szczególnie newralgiczną kwestią w przypadku stron WWW dla szpitali i przychodni jest łatwość ich odnalezienia przez pacjentów, którzy nierzadko w krótkim czasie potrzebują skorzystać z opieki medycznej. A to nie będzie możliwe bez odpowiedniego wypozycjonowania witryny i pomocy specjalistów monitorujących jej pozycję.
Pozycjonowanie jest więc bardzo ważne dla każdej strony internetowej, ale zyskuje wyjątkowe znaczenie w obrębie branży medycznej. Lecznice muszą dbać o to, by ich witryny były łatwe w użytkowaniu, jak również spełniały oczekiwania pacjentów potrzebujących konkretnych zabiegów. Tylko wtedy ich strona WWW znajdzie się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, a tym samym będzie łatwa do znalezienia. Ze wszystkich tych powodów szpitale, przychodnie i inne placówki medyczne powinny korzystać z usług profesjonalnej agencji interaktywnej, która odpowiednio zaopiekuje się ich witryną.
Promowanie lokalnej firmy wymaga przemyślanej strategii, która pozwoli dotrzeć do klientów w najbliższym otoczeniu, a jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji. W dobie cyfryzacji wiele
Pozycjonowanie lokalne to proces optymalizacji strony internetowej i innych działań online, mający na celu zwiększenie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania …
strony www, wordpress, pozycjonowanie Ad-Site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl