
Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji do tworzenia Stron WWW
W dzisiejszym cyfrowym świecie strony internetowe odgrywają kluczową rolę w działalności wielu firm i organizacji. Konkurencja w internecie jest coraz większa…
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
W obecnych czasach bez strony internetowej tak naprawdę nie istniejesz. Ważne jest żeby strona WWW była zrobiona dobrze i skutecznie. Strony, które są robione tylko po to, żeby ” coś wisiało w internecie ” nie mają najmniejszego sensu. W tym wpisie opiszemy jakie elementy muszą zostać spełnione, żeby marketing internetowy przynosił nowych klientów.
Bez strony WWW cała strategia związana z marketingiem legnie w gruzach. Jest to oczywiste w świecie reklamy jednak nie każdy jest tego świadom.
Nie jest istotne jaką formę biznesu prowadzisz, bez strony internetowej jesteś jak bez ręki. W obecnych czasach Internet jest źródłem informacji dla ludzi na całym świecie. To tutaj możesz pokazać swoje produkty czy usługi swoim klientom. Rozwój mobilnych urządzeń spowodował, że jest on nieodłącznym elementem naszego życia. Pomyśl sam czy używałeś dzisiaj laptopa, tabletu czy chociażby smartfona? Ile razy, żeby znaleźć interesującą Ciebie rzecz zaglądałeś do Wujka Google? A teraz zobacz czy treści prezentowane przez Twoją stronę mogą się podobać.
Strona internetowa jest niczym lekarz pierwszego kontaktu. To tutaj kierują się wszystkie osoby poszukujące produktów lub usług, które potrzebują. Dlatego zaniedbana strona WWW sprawi, że nie zainteresuję to potencjalnego klienta. Pomyśl czy skorzystałbyś z oferty sklepu, którego budynek wygląda jakby miał się zawalić który jest brudny, nie sprzątany od niepamiętnych czasów z powybijanymi szybami i brakiem produktów na półkach? A jeżeli klient poszukujący firmę oferującą produkt lub usługę nie może Cię odnaleźć w internecie to skąd ma wiedzieć, że taką działalność prowadzisz? Jeśli wpisze frazę związaną z Twoją branża w Google i Ciebie nie znajdzie to znaczy, że nie istniejesz w tym biznesie.
Świadomość konieczności posiadania strony internetowej jest coraz większa. Mimo to większość firm nie dostrzega jej wartości. Obecnie dużo biznesów inwestuję w reklamę internetową na różnych płaszczyznach, zaczynając od strony WWW przez media społecznościowe, pisanie blogów, prowadzenie Vlogów aż po marketing szeptany. Lekceważenie strony firmowej, która jest na początku całego łańcuch opracowania strategii reklamowej jest nierozsądne. Czy Ci się to podoba czy nie, klienci będą wyszukiwać firm w internecie i to na coraz większą skalę.
Właściciele znający wartość marketingu internetowego osiągają największe obroty w swojej branży. Obecnie reklama online cieszy się większą popularnością niż ta telewizyjna. Coraz więcej pieniędzy jest przeznaczane na e-marketing. Dlaczego Twoja konkurencja zgarnia ponad połowę rynku? Dlaczego mimo lepszej oferty klienci nie przychodzą do Ciebie? Poniżej przedstawimy kilka czynników, które za to odpowiadają.
Gdyby cały sukces zależał od tego czynnika, każdy mógłby zostać milionerem. Jeśli chcesz, żeby strona WWW zaczęła generować zyski musi być spełnione jeszcze kilka wytycznych. Patrząc logicznie obecnie strony są wielofunkcyjne: sprzedażowe, informacyjne, doradcze, dające możliwość kontaktu z klientem oraz udzielenie pomocy w razie problemów. Jeśli takie wytyczne nie są spełnione są to pierwsze oznaki, że czas na zmianę. Jednak strona spełniająca powyższe wymogi nie wyróżnia się na tle konkurencji, nie oferuję czegoś szczególnego – też warto nad takimi zmianami pomyśleć. Obecny klient jest wybredny. Należy przyciągnąć czymś jego uwagę i w rezultacie przekształcić z odwiedzającego w klienta.
Jeśli Twoja strona to zwykła wizytówka, stworzona w technologii Flash, mieszcząca się na 1/3 ekranu – musisz ją zmienić. Aby strona WWW spełniała swoją role nie może być stworzona w starej technologii, bez zachowania panujących trendów. Dopasowanie się do obecnych użytkowników i ich wymogów jest absolutnie niezbędne. Co to oznacza w praktyce? Obecne pokolenie jest bardzo mocno przywiązane do social mediów. Poprzez dostęp do kanałów i osób z całego świata dążą oni do interaktywności. Jak tego dokonać? Połącz ze sobą intuicyjny w obsłudze katalog produktów/ ofertę usługową, zaintegruj stronę z social media ( np. Facebook’iem, Youtube’m, Google + ), udostępniaj wartościowe treści do sekcji Blog. Czasy, które wymagały od przedsiębiorców posiadania statycznej strony WWW, z mała ilością tekstu i obrazami w formacie Flash dawno przeminęły. Teraz zamiast inwestować w drogie billboardy, ulotki, plakaty – zainwestuj w reklamę internetową. To tutaj znajduje się 99% Twoich klientów.
Po pierwsze tego, że otrzyma odpowiedź na interesujące go pytania jak najszybciej. Chcą wiedzieć co kupują i za ile zanim zapadnie decyzja o podjęciu współpracy. Stąd zmiana kanonu tworzenia stron internetowych, moda na podpinanie social mediów pod stronę, prowadzenie tematycznych blogów czy funkcja newsletter. Obecnego klienta bardziej interesują ludzie pracujący w firmie niż sama firma. Chcą się utożsamiać z danym produktem, usługa. Trzeba dać im możliwość poznania i przekonania ich do swojej marki. W końcu najlepsza współpraca nawiązuję się w momencie gdy obie strony się lubią. Należy stworzyć wizerunek firmy, który będzie powodował pozytywne emocje, w roli nauczyciela doradzającego swoim klientom.
Wielu ludzi nie chce wierzyć w skuteczność marketingu online ponieważ sami nie korzystają z tych kanałów. Ciężko przekonać kogoś o skuteczności Facebooka jeśli osoba ta nigdy nie miała założonego tam profilu. Jeśli przedsiębiorca prowadzi swój biznes 50 lat to nie ma w nim potrzeby pozycjonowania się w wynikach wyszukiwania Google.
Jednak decydując się na reklamę internetową należy wiedzieć, że jest to koszt o wiele niższy niż jakakolwiek inna forma reklamy.
Strona WWW jest elementem bez którego nie jesteśmy w stanie rozpocząć e-marketingu. Jest to miejsce do, którego powinni trafiać ludzie z różnych źródeł. Czy to przez social media, forum czy wyszukiwarkę.
To wszystko powoduję, że strona internetowa nie tylko powinna być efektowna ale i efektywna. Wszystkie czynniki składają się na wzrost liczby odwiedzających. A idąc efektem skali im więcej odwiedzających tym większe prawdopodobieństwo na zwiększenie sprzedaży.
Jeśli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie, sprawić, że będzie ona bardziej przyjazna zarówno dla użytkowników jak i robotów Google’a – nie czekaj! Skontaktuj się z nami. Razem stworzymy strategię umożliwiającą dotarcie do osób, które:
a) Potrzebują Państwa produktu/usług
b) Stać je na to
c) Są w stanie nawiązać z Państwem współpracę.
Inwestując w marketing online trafiamy do osób, które są już potencjalnie zainteresowane tym co mamy w ofercie. Reklamuj się mądrze a zyskasz klientów na długie lata.
W dzisiejszym cyfrowym świecie strony internetowe odgrywają kluczową rolę w działalności wielu firm i organizacji. Konkurencja w internecie jest coraz większa…
Dlaczego identyfikacja wizualna strony internetowej jest ona ważna i jak zaprojektować taką, która może ewoluować wraz z Twoją marką oraz postępem technologicznym.
Strony www Poznań, wordpress tworzenie stron internetowych Ad-site
Jesteśmy głęboko przekonani, że Internet powinien być dostępny dla każdego, i zobowiązujemy się do zapewnienia witryny internetowej dostępnej dla jak najszerszego grona odbiorców, niezależnie od okoliczności i umiejętności.
Aby to osiągnąć, dążymy do jak najściślejszego przestrzegania wytycznych World Wide Web Consortium (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) na poziomie AA. Niniejsze wytyczne wyjaśniają, jak udostępnić treści internetowe osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Przestrzeganie tych wytycznych pomaga nam zapewnić, że witryna jest dostępna dla wszystkich osób: osób niewidomych, osób z upośledzeniem ruchowym, osób z upośledzeniem wzroku, osób z upośledzeniem funkcji poznawczych i nie tylko.
Ta strona internetowa wykorzystuje różne technologie, które mają na celu uczynienie jej jak najbardziej dostępną przez cały czas. Korzystamy z interfejsu dostępności, który umożliwia osobom z określonymi niepełnosprawnościami dostosowanie interfejsu użytkownika (interfejsu użytkownika) witryny i zaprojektowanie go do ich osobistych potrzeb.
Dodatkowo strona korzysta z aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, która działa w tle i stale optymalizuje poziom dostępności. Ta aplikacja poprawia kod HTML witryny, dostosowuje jej funkcjonalność i zachowanie do czytników ekranu używanych przez użytkowników niewidomych oraz do funkcji klawiatury używanych przez osoby z upośledzeniem ruchowym.
Jeśli znalazłeś usterkę lub masz pomysły na ulepszenia, chętnie się z Tobą skontaktujemy. Możesz skontaktować się z operatorami witryny, korzystając z następującego adresu e-mail kontakt@ad-site.pl
Nasza witryna internetowa wykorzystuje technikę atrybutów ARIA (dostępne bogate aplikacje internetowe) wraz z różnymi zmianami w zachowaniu, aby zapewnić niewidomym użytkownikom korzystającym z czytników ekranu możliwość czytania, rozumienia i korzystania z funkcji witryny. Gdy tylko użytkownik z czytnikiem ekranu wejdzie na Twoją witrynę, natychmiast otrzyma monit o wprowadzenie profilu czytnika ekranu, aby mógł efektywnie przeglądać i obsługiwać witrynę. Oto jak nasza witryna spełnia niektóre z najważniejszych wymagań dotyczących czytników ekranu, a także zrzuty ekranu konsoli z przykładami kodu:
Optymalizacja czytnika ekranu: uruchamiamy proces w tle, który uczy się komponentów witryny od góry do dołu, aby zapewnić ciągłą zgodność nawet podczas aktualizacji witryny. W ramach tego procesu udostępniamy czytnikom ekranu istotne dane przy użyciu zestawu atrybutów ARIA. Na przykład zapewniamy dokładne etykiety formularzy; opisy ikon, które można wykorzystać (ikony mediów społecznościowych, ikony wyszukiwania, ikony koszyka itp.); wytyczne dotyczące walidacji danych wejściowych formularzy; role elementów, takie jak przyciski, menu, dialogi modalne (wyskakujące okienka) i inne. Ponadto proces działający w tle skanuje wszystkie obrazy w witrynie i zapewnia dokładny i znaczący opis oparty na rozpoznawaniu obiektów obrazu jako znacznik ALT (tekst alternatywny) dla obrazów, które nie są opisane. Wyodrębni również teksty osadzone w obrazie za pomocą technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków). Aby w dowolnym momencie włączyć ustawienia czytnika ekranu, wystarczy nacisnąć kombinację klawiszy Alt+1. Użytkownicy czytników ekranu otrzymują również automatyczne powiadomienia o włączeniu trybu czytnika ekranu, gdy tylko wejdą na stronę internetową.
Te dostosowania są kompatybilne ze wszystkimi popularnymi czytnikami ekranu, w tym JAWS i NVDA.
Optymalizacja nawigacji za pomocą klawiatury: Proces działający w tle dostosowuje również kod HTML witryny i dodaje różne zachowania za pomocą kodu JavaScript, aby umożliwić obsługę witryny za pomocą klawiatury. Obejmuje to możliwość poruszania się po witrynie za pomocą klawiszy Tab i Shift + Tab, obsługi menu rozwijanych za pomocą klawiszy strzałek, zamykania ich za pomocą klawisza Esc, wyzwalania przycisków i łączy za pomocą klawisza Enter, nawigowania między elementami radia i pola wyboru za pomocą klawiszy strzałek oraz wypełniaj je spacją lub klawiszem Enter. Dodatkowo użytkownicy klawiatury znajdą menu szybkiej nawigacji i pomijania treści, dostępne w dowolnym momencie po kliknięciu Alt+1 lub jako pierwsze elementy strony podczas poruszania się za pomocą klawiatury. Proces w tle obsługuje również wyzwalane wyskakujące okienka, przesuwając fokus klawiatury w ich kierunku, gdy tylko się pojawią, i nie pozwala, aby fokus dryfował poza nim.
Użytkownicy mogą również używać skrótów, takich jak „M” (menu), „H” (nagłówki), „F” (formularze), „B” (przyciski) i „G” (grafika), aby przeskakiwać do określonych elementów.
Naszym celem jest wspieranie jak najszerszej gamy przeglądarek i technologii wspomagających, aby nasi użytkownicy mogli wybrać najlepiej dopasowane do nich narzędzia, z jak najmniejszą liczbą ograniczeń. Dlatego bardzo ciężko pracowaliśmy, aby móc obsługiwać wszystkie główne systemy, które stanowią ponad 95% udziału w rynku użytkowników, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera i Microsoft Edge, JAWS i NVDA (czytniki ekranu), zarówno dla Windows i dla użytkowników komputerów Mac.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby każdy mógł dostosować serwis do swoich potrzeb, nadal mogą istnieć strony lub sekcje, które nie są w pełni dostępne, są w trakcie udostępniania lub brakuje im odpowiedniego rozwiązania technologicznego, aby je udostępnić. Mimo to stale ulepszamy naszą dostępność, dodając, aktualizując i ulepszając jej opcje i funkcje oraz opracowując i wdrażając nowe technologie. Wszystko to ma na celu osiągnięcie optymalnego poziomu dostępności, podążając za postępem technologicznym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z kontakt@ad-site.pl