adsite

Korzyści wynikające z aktualizacji treści na stronie

Ten artykuł stanowi zbiór kluczowych elementów dotyczących aktualizacji treści na naszej witrynie internetowej z korzystnym wpływem na naszą pozycję w wyszukiwarce. Stosując się to porad wymienionych poniżej, Twoja strona stanie się bardziej przyjazna w ” oczach ” Googla. Sprawi to, że wartość i zaufanie do Twojej domeny wzrośnie wraz z pozycją w internecie.

Dużo osób cały czas nie zdaję sobie sprawy z potęgi Content Marketingu. Z kolei spora liczba ludzi, którzy wiedzą o co w tym wszystkim chodzi nie umie tego zrobić w sposób skuteczny. Słowo „skuteczny” oznacza, że jest on wartościowy dla czytelnika jak i w korzystny sposób wpływa na roboty Googla zczytujące treści strony.

Receptą na sukces w tym przypadku jest pogodzenie jednego z drugim. Jest to dość trudne ponieważ mówimy tu o zaspokojeniu potrzeb użytkowników jak i algorytmów wyszukiwarek.

Chcąc bardziej przybliżyć Wam jak to wszystko wygląda zebraliśmy w jednym miejscu kilka porad, dzięki którym treści dodawane na stronę będą wartościowe. Zapraszamy do lektury!

1. WYZNACZ SOBIE JASNY CEL, KTÓRY CHCESZ OSIĄGNĄĆ

WYZNACZ SOBIE JASNY CEL, KTÓRY CHCESZ OSIĄGNĄĆ

Chcąc dokonać zmian na stronie musisz mieć ku temu jakiś konkretny powód. Robiąc aktualizacęi trzeba wziąć pod uwagę, że jeśli faktycznie będzie ona wartościowa, zwiększy poziom zaufania naszej witryny. Do zbadania obecnego poziomu trust flow może Ci posłużyć ten program (Im wartość jakości linków i ich ilości jest równiejsza tym lepiej)

Według wielu specjalistów wypowiadających się na ten temat istnieją trzy przyczyny dlaczego taka aktualizacja powinna mieć miejsce:

– obecna treść jest nieaktualna
– nadanie nowej jakości dla swojej strony
– zmiana tematu wpisów z powodu braku pomysłów na nowe treści

Podane wyżej powody są jak najbardziej sensowne. Jeśli zostaną przeprowadzone w skuteczny sposób, nadadzą naszej stronie powiew świeżości.

Zachęcamy do przeanalizowania treści znajdujących się na swoich stronach. Jeśli, któryś z podanych powodów pasuję, nie ma się nad czym zastanawiać. Opracuj nową strategię dla swoich zakładek i podejmij działanie. Pamiętaj – konkurencja nigdy nie śpi 😉

2. POZWÓL INNYM KOMENTOWAĆ SWOJE WPISY

To dzięki komentarzom użytkowników pozostajesz w ciągłym kontakcie z klientem. Na dodatek pozwala to na aktywny udział w powstawaniu wpisów na konkretnej podstronie.
Z każdym nowym komentarzem rośnie ilość tekstu, co w rezultacie zwiększa objętość danej zakładki.
Pozwalając na powstanie dyskusji jesteś w stanie w jakościowy sposób zwiększyć wartość konkretnej podstrony.

3. PRZEMYŚL KWESTIĘ STWORZENIA ZAKŁADKI FAQ

Najprostsza metoda, która niewątpliwe wpłynie na odnowienie treści. FAQ czyli sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami przez klientów wraz z odpowiedziami.

ajprostsza metoda, która niewątpliwe wpłynie na odnowienie treści. FAQ czyli sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami przez klientów wraz z odpowiedziami.

Od momentu powstania strony internetowej na pewno klienci zalali Cię falą pytań dotyczących danej usługi czy produktu. Wykorzystując to jesteś w stanie zamieścić takie pytania na wybranych przez Ciebie podstronach bądź stworzyć do tego osobną zakładkę.

Tym zabiegiem uszczęśliwimy roboty skanujące nasze strony, jak i użytkowników, dzięki wartości content marketingu.

4. INNY TYTUŁ DANEJ PODSTRONY

W momencie gdy rozszerzyliśmy treść na stronie jednak przez to cały wpis zmienił znaczenie – przemyśl kwestię zmiany tytuły.

Najważniejszym czynnikiem, który musi spełniać tytuł jest użyteczność dla czytelnika. W przypadku gdy przeczytają oni artykuł, którego treść nie była zgodna z ich oczekiwaniami, mogą czuć się urażeni. W końcu nikt, a w szczególności internauci nie lubi marnować swojego czasu.

Zdarzają się i takie przypadki kiedy zmiany w tytule będą niewielkie. Gdy do artykuły składającego się z 5 przykładów dodamy kolejny wystarczy zmienić tylko liczbę w tytule.

5. NIE OGRANICZAJ SIĘ TYLKO DO TEKSTU

Pamiętajmy, że strona to nie tylko treść. Znajdują się na niej różnego typu infografiki, animację, obrazy, wideo. Nie wolno zapominać, że zamiany należy dokonywać z myślą o internautach i robotach, którzy przychylniej patrzą na urozmaicenia na stronie. Mając okazję wykorzystania różnego rodzaju treści, nie wahaj się. Należy to wykorzystać jak najlepiej się da.

Pamiętajmy, że strona to nie tylko treść. Znajdują się na niej różnego typu infografiki, animację, obrazy, wideo. Nie wolno zapominać, że zamiany należy dokonywać z myślą o internautach i robotach, którzy przychylniej patrzą na urozmaicenia na stronie.

6. PAMIĘTAJ: CO ZA DUŻO TO NIEZDROWO

Gdy daną stronę zmienimy zbyt mocno linki URL prowadzące do naszej strony mogą nie mieć już takiego znaczenia. Pamiętaj, że treść na stronie jest mocno powiązana z achnorem. Jeśli robot Googla zobaczy tą różnicę zostaną nałożone na taką domenę kary.

Dokonując radykalnych zmian, należy wziąć pod uwagę nie tylko elementy wewnętrzne, ale również zewnętrzne danego adresu URL.

PODSUMOWANIE:

Aktualizując treści na stronie należy kierować się dobrem użytkowników oraz robotów analizujących witryny internetowe.

Jak to zrobić, żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu?

Odpowiedź może być tylko jedna: zwróć szczególną uwagę na tytuły poszczególnych podstron, dawaj internautom wartościową treść, oferuj rozwiązanie danego problemu.
Trzymając się tych wytycznych wartość Twojej strony wzrośnie, a Ty zwiększysz liczbę odwiedzin na swojej stronie.

Dodaj komentarz