Dzień dobry
Poniżej znajduję się propozycja stworzenia nowej kampanii reklamowej. Zostanie ona zrobiona zgodnie z wytycznymi google, uzupełniona w nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym pozyskiwanie nowych klientów będzie o wiele skuteczniejsze.
Każda domena posiada swoją historię, która była zapisywana przez cały czas od momentu powstania pierwszej strony. Jeżeli przez cały okres od kiedy domena istniała były dla niej prowadzone odpowiednie – czyli jej statystyki są dodatnie, ponad to domena nie posiadała żadnych kar to można śmiało stwierdzić że cena pozycjonowania będzie stosunkowo niższa. Nazwa domeny też ma niejako znaczenie gdyż łatwiej jest wypozycjonować frazę okna poznań jeżeli nasza domena nazywa się okna-poznan.pl
Jest to punkt, który w tym zestawieniu ma bardzo duże znaczenie. Przy średniej oraz wysokiej konkurencyjności wygląd jak również użyteczność strony potrafią zmienić cenę pozycjonowania o nawet 80%. Stara strona na której użyte są przestarzałe technologie zawsze będzie o wiele droższa w reklamowaniu. Wynika to z utrudnionym odbiorem przez np użytkowników smartfonów.
Konkurencyjność w pozycjonowaniu zależna jest od ilości wyników wyszukiwania na konkretną frazę a także tego ile firm w danej branży reklamuje się w ten sposób.
W tym przypadku sprawa wygląda zazwyczaj prosto, licząc cenę od najniższej do najwyższej możemy określić to tak: zasięg lokalny (miasto) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy
Kraszewskiego 17/15,
60-501 Poznań
+48 784 644 708
karwowski@ad-site.pl