Reklama strony openroom.pl

Dzień dobry
Poniżej znajduję się propozycja stworzenia nowej kampanii reklamowej. Zostanie ona zrobiona zgodnie z wytycznymi google, uzupełniona w nowoczesne rozwiązania technologiczne, dzięki którym pozyskiwanie nowych klientów będzie o wiele skuteczniejsze.

Co wpływa na cenę ?

  1. Historia i nazwa domeny

    Każda domena posiada swoją historię, która była zapisywana przez cały czas od momentu powstania pierwszej strony. Jeżeli przez cały okres od kiedy domena istniała były dla niej prowadzone odpowiednie – czyli jej statystyki są dodatnie, ponad to domena nie posiadała żadnych kar to można śmiało stwierdzić że cena pozycjonowania będzie stosunkowo niższa. Nazwa domeny też ma niejako znaczenie gdyż łatwiej jest wypozycjonować frazę okna poznań jeżeli nasza domena nazywa się okna-poznan.pl

  2. Wygląd, użyteczność strony

    Jest to punkt, który w tym zestawieniu ma bardzo duże znaczenie. Przy średniej oraz wysokiej konkurencyjności wygląd jak również użyteczność strony potrafią zmienić cenę pozycjonowania o nawet 80%. Stara strona na której użyte są przestarzałe technologie zawsze będzie o wiele droższa w reklamowaniu. Wynika to z utrudnionym odbiorem przez np użytkowników smartfonów.

  3. Konkurencyjność

    Konkurencyjność w pozycjonowaniu zależna jest od ilości wyników wyszukiwania na konkretną frazę a także tego ile firm w danej branży reklamuje się w ten sposób.

  4. Przewidywany zasięg terytorialny

    W tym przypadku sprawa wygląda zazwyczaj prosto, licząc cenę od najniższej do najwyższej możemy określić to tak: zasięg lokalny (miasto) < zasięg wojewódzki < zasięg ogólnopolski < zasięg międzynarodowy

Pakiety cenowe

Na wysokość ceny wpływa między innymi rodzaj branży, konkurencyjność, czas potrzebny na uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów, ilość słów kluczowych.

Pakiet SEO Podstawowy

1000

zł/msc/netto

Pakiet SEO Podstawowy
+ FB/IG

1400

zł/msc/netto

Pakiet SEO + FB/IG + Google Ads

2100

zł/msc/netto
Wstępna analiza, audyt
Wykonanie wstępnej analizy oraz audytu polega na sprawdzeniu elementów wpływających na pozycjonowanie danej strony internetowej i wypisanie ich w formie listy.
Wybór słów kluczowych
Słowa kluczowe wybierane są na podstawie statystyk jak również rozmowy z Państwem na temat oczekiwanych rezultatów.
Ustalenie warunków współpracy
Warunki współpracy ustalane są w momencie wybierania słów kluczowych a także konstruowania wyceny.
Wdrożenie optymalizacji
Po zawarciu umowy zaczynamy proces pozycjonowania w pierwszym kroku wdrażamy optymalizację SEO, czyli edytujemy kod, elementy strony tak aby były jak najlepsze dla użytkowników oraz robotów google.
Linkbuilding
Linkbuilding czyli drugi po optymalizacji proces, który należy wykonywać aby strona osiągała pozycje top 10 na wybrane słowa kluczowe. Jest to czynność, która wymaga sporej wiedzy specjalistycznej.
Statystyki, raportowanie
Na podstawie zbieranych statystyk można udoskonalać kampanię tak aby przynosiła jeszcze więcej klientów. Każdego miesiąca wysyłamy raport z pozycjami, które zapisywane są codziennie.
Adres

Kraszewskiego 17/15,
60-501 Poznań

Telefon

+48 784 644 708

E - mail

karwowski@ad-site.pl