Kampanie sponsorowane adwords, facebook, pozycjonowanie, marketing szeptany, pokaż się klientom.

1. Kampanie sponsorowane adwords, jest to bardzo skuteczna metoda pozyskiwania klientów polega ona na stworzeniu kampanii wg popularnych słów kluczowych wyszukiwarki google. System płatności to ppc czyli płacimy wtedy gdy ktoś za pośrednictwem reklamy wejdzie na naszą stronę internetową. Wyświetla się powyżej organicznych wyników wyszukiwania.

2.  Kampanie facebook, wszystko opiera się na wybraniu odpowiedniej grupy docelowej i celu. W momencie gdy nasza grupa jest stworzona kolejnym istotnym elementem jest kreowanie wartościowego contentu w zależności od branży będą to filmy, zdjęcia, szkolenia, artykuły oraz wiele więcej.

3. Pozycjonowanie to złożony oraz długotrwały proces, który polega na zdobyciu pierwszych miejsc w wyszukiwaniu organicznych na pożądane frazy. Pierwszym etapem jest wybranie odpowiednich słów kluczowych, kolejnym optymalizacja strony internetowej pod kątem wytycznych wyszukiwarki, następnym zbudowanie wartościowego profilu linków. Wszystko musi być tworzone w sposób jak najbardziej naturalny tzn. treść musi być przyjazna użytkownikowi, natomiast linki powinny kreować kolejne odwiedziny na stronie.

4. Marketing szeptany czyli budowanie zaufania marki przede wszystkim na forach internetowych, blogach gdzie przekaz wydaje się być bardziej osobisty co za tym idzie bardziej skuteczny. Dodatkową zaletą tego typu reklamy jest to iż wspiera proces pozycjonowania.