W dzisiejszej dobie internetu, głównym źródłem informacji oraz komunikacji międzyludzkiej stał się Facebook. Ponad 20 mln zarejestrowanych użytkowników w naszym kraju posiada profil na tym portalu. Ponad 80% z nich odwiedza go kilka razy dziennie. Dzięki jego dostępności i szybkości przetwarzania informacji stał się nieodłącznym elementem naszego życia.

 

 

Z biegiem czasu Facebook stał się doskonałym miejscem do reklamy własnej działalności. Firmy patrzące perspektywicznie znają siłę tego portalu. Promocja w tym miejscu nie tylko jest bardzo skuteczna, ale przede wszystkim w krótkim czasie trafia do ogromnej liczby odbiorców.

Niestety nie wystarczy tylko posiadać profil na Facebook’u. Aby osiągnąć sukces na tej płaszczyźnie trzeba prowadzić go w sposób umiejętny, przemyślany. Regularne dodawanie informacji ułatwi promowanie konkretnego produktu, a udostępnienia postów zapewnią kolejną liczbę odbiorców. Plusem tego jest możliwość komentowania, interakcji miedzy firmą a klientem.

 

 

Będąc osobą zajmującą się fanpage masz szanse wypromować własną stronę WWW, przekierowując osoby z Facebooka bezpośrednio na swoją witrynę. Dodatkowo dzięki funkcji ustalania godzin wrzucania postów reklamowych można zwiększyć zasięg ( nie wszystkie godziny są najlepsze na publikację treści ).

Najlepszą opcją jednak jest możliwość określenia celu reklamy, dokładne ustalenie grupy odbiorców ( płeć, hobby, wiek, status związku, status zawodowy, wykształcenie czy strony którymi się interesują )

Oprócz możliwości opisanych powyżej duża wartością dodaną jest możliwość nawiązania kontaktu z klientem. Pomoże to zbudować własną bazę potencjalnych klientów. Fakt iż jest to narzędzie darmowe, a koszt dotarcia do określonej grupy jest stosunkowo niski zwiększa atrakcyjność tego portalu.

 

 

Warto wspomnieć, że fanpage firmowe znajdują swoje wyniki wyszukiwania w przeglądarka internetowych. Aby zwiększyć liczbę odbiorców warto organizować dla naszych konsumentów specjalne eventy czy konkursy. Da to możliwość jeszcze większego zaangażowania się klienta w sprawy firmy. Im więcej zyskasz polubień na swoim profilu, im więcej udostępnień Twoich postów znajdzie się na tablicy innych tym lepiej będzie prosperować Twoja witryna internetowa.

Fanpage na Facebooku jest doskonałym pomysłem na reklamę firmy w obecnych czasach. Pozwoli to w szybki i skuteczny sposób rozwinąć Firmę i zaprezentować swoje usługi na ogromną skalę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *